Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Update voor Interactieve tv..
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk berichtDat durf ik niet te zeggen , feit is wel dat het heel verschillend is van dag tot dag gisteravond een paar kleine geluid storingen gehad en vandaag een paar uur zitten kijken zonder enig probleem .
Dit is dus een probleem wat moeilijk te achterhalen is waar de storing vandaan komt .
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk berichtDat durf ik niet te zeggen ,
Laat een reactie achter:
-
Dat durf ik niet te zeggen , feit is wel dat het heel verschillend is van dag tot dag gisteravond een paar kleine geluid storingen gehad en vandaag een paar uur zitten kijken zonder enig probleem .
Dit is dus een probleem wat moeilijk te achterhalen is waar de storing vandaan komt .
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk berichtDeze staat aan een fortigate gekoppeld .
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk berichtAllemaal Mooi En Prachtig.
Maar als ik eind de middag via DIT wil kijken komen er weer al storingen of het geluid valt weg of het beeld staat even stil al met al draait het nog steeds niet vlekkeloos .
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN Bekijk berichtHet betreft vandaag de youtube app, ik kan het volume hier niet in controleren met de afstandbediening nog kan ik ook maar ergens iets van een volume iets vinden in de app zelf.
eerst kwam er een melding, dat ik opnieuw moest opstarten.
daarna werkt de youtube app en ook de instelling van het volume.
misschien is er een update van de app geweestLaatst bewerkt door fred44nl; 17 Jun 2019, 11:07.
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Update voor Interactieve tv..Nou dus ik krijg net jullie mail binnen over de mei updates van het platform.Dus ik denk oke oke delta jullie zijn echt heel goed bezig had niet verwacht veronica enzo te kunnen doorspoelen dus oke oke petje af voor dit!!!Dit wijzigt er in mei
En dan kom je bij het volgende..What the actual ****! Dus we kunnen veronica sbs en al die kanalen doorspoelen maar alle rtl kanalen niet meer?Daarnaast passen we twee functies aan als gevolg van gewijzigde uitzendrechten vanuit de zenderaanbieders.
Sorry hoor maar dit is zo fout ik heb hier gewoon echt geen woorden voor.. of het nou van jullie komt of van de zenderaanbieders.
Kansloos!
Sorry maar dit moest ik echt even kwijt.Tags: Geen
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: