Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Update voor Interactieve tv..

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Altijd door kunnen spoelen bij alle zenders ....

    Reageer


    • #32
      Inmiddels kan je ook al niet meer alle programma's van de NPO terugzien, van de vorige dag. Bepaalde series bijvoorbeeld. Iets wat bij NLZiet wel kan.
      Het product DIT is aan het afglijden lijkt het wel in plaats van verbeteren.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Inmiddels kan je ook al niet meer alle programma's van de NPO terugzien, van de vorige dag. Bepaalde series bijvoorbeeld. Iets wat bij NLZiet wel kan.
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Het product DIT is aan het afglijden lijkt het wel in plaats van verbeteren.

        Staat het nog wel op NPO Start ?

        ??????Want anders kun je het wel vergeten en zit het waarschijnlijk al achter de NPO Start Plus betaalmuur.
        Laatst bewerkt door driepinter; 24 Sep 2019, 07:48.

        Reageer


        • #34
          Is die super update nu al geweest?
          Mij is nog niet veel verbetering opgevallen.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            is die super update nu al geweest?
            Mij is nog niet veel verbetering opgevallen.
            binnenkort!

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
              Is die super update nu al geweest?
              Mij is nog niet veel verbetering opgevallen.

              Misschien dat je de firmware versie evt. zo kunt controleren:

              Ga daarvoor naar menu
              Kies dan voor instellingen
              Kies dan voor apparaat

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht


                Misschien dat je de firmware versie evt. zo kunt controleren:

                Ga daarvoor naar menu
                Kies dan voor instellingen
                Kies dan voor apparaat
                Er is nog geen nieuwe. Een versiedatum zou handiger zijn overigens.

                Reageer


                • #38
                  Het klinkt stom maar ik ben er achter gekomen dat de HDMI kabel tussen kastje en tv voor de storing en gestotter zorgde was toch geen goedkoop kabeltje van de "Hema".
                  had nog ergens een kabel liggen wel langer en dunner maar ik heb geen last meer van stotterende en stilstaande beelden .

                  Reageer


                  • #39
                    DIT vind ik trouwens een stap van 15 jaar terug in de tijd. Waar veel zenders standaard Dolby Digital doorgeven met geluid vinden Delta en Caiway het blijkbaar heel normaal het geluid aan te bieden in stereo .... wat een blamage en dat in 2019!!!!

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      DIT vind ik trouwens een stap van 15 jaar terug in de tijd. Waar veel zenders standaard Dolby Digital doorgeven met geluid vinden Delta en Caiway het blijkbaar heel normaal het geluid aan te bieden in stereo .... wat een blamage en dat in 2019!!!!
                      en als je dan naar een bewaarde opname kijkt, dan is het altijd weer een verrassing als de lip-synch klopt.
                      regelmatig is dat nog steeds niet goed.

                      Met het mes op tafel, woensdag 24-10 - 19:50
                      Laatst bewerkt door fred44nl; 28 Oct 2019, 00:51.

                      Reageer


                      • #41
                        Zou fijn zijn als er een grote update komt. Geregeld moeten wij het kastje stroomloos maken. Sinds vandaag zien wij eerst een scherm met het amino logo...

                        Reageer


                        • #42

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            DIT vind ik trouwens een stap van 15 jaar terug in de tijd. Waar veel zenders standaard Dolby Digital doorgeven met geluid vinden Delta en Caiway het blijkbaar heel normaal het geluid aan te bieden in stereo .... wat een blamage en dat in 2019!!!!
                            Snoepdoos, was jij niet de eerste die bij Caiway ZELF aangaf over te willen op de nieuwe app?
                            Eind dit jaar komt er een update waarin Dolby Surround wordt ondersteund. ARD HD moet ook nog steeds worden toegevoegd en ARD HD en ZDF HD zitten ook nog steeds niet in de interactieve app.

                            Verder wordt het tijd voor de regionalen en RTL Television, RTL Lounge, RTl Crime en RTL Telekids in HD

                            Reageer


                            • #44
                              Op Multiscreen was er veel meer beschikbaar. Hier klopt gewoon iets niet. De caiway-klanten krijgen behoorlijk minder qua terugkijken dan ze met Multiscreen hadden.
                              Dit kan niet de bedoeling zijn!!!

                              Reageer


                              • #45
                                De youtube app werkt niet naar behoren hier, ligt dat aan mij?
                                Als ik op afspelen druk of pijltje terug in de app reageerd deze daar niet op.

                                Correctie: hij opent wel de videos als ik snel dubbeltap op OK maar dat menuutje werkt niet goed.

                                Tevens kan ik nog steeds mijn volume niet aanpassen met de afstandbediening in de youtube app.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X