Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Update voor Interactieve tv..

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Treedt dit probleem op bij alle interactieve kastjes of alleen bij een bepaald model?
    Ik heb zelf de Amino Aria 7X en geen enkel probleem met vastlopen.

    Reageer


    • #17
      Deze update is niet van toepassing voor de Amino Aria 7X.

      Reageer


      • #18
        Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij werkt de opneem functie voor SBS6 programma's niet...

        Reageer


        • #19
          Waarmee ervaar je problemen op SBS 6? Krijg je een foutmelding?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Over enkele dagen komt er een update beschikbaar voor de problemen met het vastlopen van de settopbox. Ik wil je vragen deze even af te wachten.
            Ik heb het even nagekeken. Ik was mis, bij opnames kan je wel doorspoelen alleen bij gemist niet.

            Reageer


            • #21
              Het is heel dom van de omroepen dat je niet kan doorspoelen. Ik kies dan meestal om helemaal niet meer te kijken naar het programma

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Het is heel dom van de omroepen dat je niet kan doorspoelen. Ik kies dan meestal om helemaal niet meer te kijken naar het programma
                Ik denk dat die omroepen het alleen maar belangrijk vinden hoeveel reclame er wordt gekeken.

                Reageer


                • #23
                  Waar blijft de update / hoe kan ik zien /hoe kan ik die kast updaten .

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                    Waar blijft de update / hoe kan ik zien /hoe kan ik die kast updaten .
                    Naar welke update refereer je? De settopbox ontvangt beschikbare updates automatisch.

                    Reageer


                    • #25
                      Die van de settopbox maar of dat het probleem oplost van het stotterende beeld en geluid .
                      het is leuk kijken via de DIT maar door dat gestotter raak je wel gefrustreerd , en dat vindt ik dat weer zonde geld .
                      Ik ben zo een beetje heel mijn leven al klant van Delta , maar af en toe heb ik toch de neiging om over te stappen naar een ander die zonder problemen is.

                      Reageer


                      • #26
                        Voor de settopbox wordt volgende week een update uitgebracht. Ik wil je vragen deze even af te wachten.

                        Reageer


                        • #27
                          Ik zelf maak geen gebruik van deze dienst,maar DIT is op 04-01-2018 geintroduceerd.
                          En er zijn blijkbaar nog steeds meerdere problemen,ik vraag mij eigen af wanneer dit eindigt.

                          https://www.delta.nl/over-delta/pers...naar-woonkamer
                          [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                          Reageer


                          • #28
                            Wij zijn druk bezig deze dienst te blijven verbeteren en uit te breiden. Dit is ook de reden dat hier binnenkort een update voor wordt uitgevoerd. Hierin worden een aantal problemen die op dit moment spelen opgelost.

                            Reageer


                            • #29
                              Spannend hoor..

                              Reageer


                              • #30
                                Het zou mooi zijn wanneer er nog meer HD komt!!! Wat betreft de regionalen alleen Omroep Zeeland is wat mager en niet fair voor andere regio's.
                                Ook RTL Lounge en RTL Crime en diverse duitse zenders zouden naar HD kunnen.

                                Verder ben ik ook benieuwd wat de update brengt. Ik hoop zelf op meer apps en favorietenlijstjes.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Sep 2019, 11:14.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X