Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ondertiteling

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    nou zo moeilijk is het niet zit al jaren en jaren via de satelliet te kijken en daar werkt het nu nog steeds heel goed maar is erg duur .

    Zit nu een jaar bij delta op de glasvezel en wilde ook tv maar de ondertiteling werkt dus nog steeds niet, heb ik nodig mijn vrouw is doof

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Als je bekijkt dat Delta nog niet zo veel glasvezelabonnees en DIT abonnees heeft en Caiway pas een jaar bezig is op het nieuwe platform en alleen met nieuwe klanten dan zal zo'n omruil mee gaan vallen.
      Dus is de kans groot dat het product vanzelf beter zal moeten worden wil men glasvezel serieus in de Zeeland markt zetten.

      Reageer


      • #33
        Nou de glasvezel van delta is zeer goed ben nu een jaar online en nog geen 1 keer offline geweest en de snelheid haal ik ook met gemak.
        Dus daar ligt het niet aan maar de tv is niet zo best zonder live ondertitels

        Reageer


        • #34
          Heel triest dat Delta zijn dove klanten zo in de kou laat staan. Alles voor de winst !!!

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht
            nou zo moeilijk is het niet zit al jaren en jaren via de satelliet te kijken en daar werkt het nu nog steeds heel goed maar is erg duur .

            Zit nu een jaar bij delta op de glasvezel en wilde ook tv maar de ondertiteling werkt dus nog steeds niet, heb ik nodig mijn vrouw is doof
            Ze beloven het al drie jaar. Eigenlijk zijn het gewoon oplichters.

            Reageer


            • #36
              Ik ben niet voor niets gillend weggegaan bij Delta. Een televisie product wat rammelt aan alle kanten. Schandalig om zoiets nog te durven neerzetten in 2020. En maar pronken met beste provider van Nederland. Volgens mij hebben een hoop medewerkers van Delta zelf de providermonitor ingevuld, anders kan ik geen reden bedenken voor deze goede score.

              Maar Delta snijdt zichzelf in de vingers, KPN gaat ook heel Zeeland verglazen en ik denk ik dat nu al weet voor welk televisieplatform straks het meest wordt gekozen als de coaxdiensten stoppen.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                Volgens mij hebben een hoop medewerkers van Delta zelf de providermonitor ingevuld, anders kan ik geen reden bedenken voor deze goede score.
                dat komt omdat de Consumentenbond de vragen niet splitst in coax-TV en IPTV.
                ik kijk alles via coax en ben daar dik te vreden, dus geef ik altijd een hoog cijfer.

                KPN gaat ook heel Zeeland verglazen
                allemaal prima, maar het gaat nog heel lang duren voor dat gemeenten met ca. 1.000 inwoners nog heel lang via coax blijven kijken,

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht
                  Hoe staat het met de live ondertiteling voor doven en slechthorende via teletext?
                  Over welke TVkanalen gaat het?
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Over welke TVkanalen gaat het?
                    Het gaat over de kanalen NPO 1,2,3 en de rtl zenders net5 en sbs6 deze hebben via de satelliet allemaal live ondertiteling.

                    Dus zo moeilijk is dat niet, dat tv kastje van delta is gewoon niet goed maar ja ze hebben er geld ingestoken dus stappen ze niet over naar een ander.
                    Laatst bewerkt door River69; 4 Aug 2020, 17:05.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht

                      Het gaat over de kanalen NPO 1,2,3 en de rtl zenders net5 en sbs6 deze hebben via de satelliet allemaal live ondertiteling.

                      Dus zo moeilijk is dat niet, dat tv kastje van delta is gewoon niet goed maar ja ze hebben er geld ingestoken dus stappen ze niet over naar een ander.
                      inmiddels is firmwareversie 20.182.0.10 beschikbaar (herstart van de decoder doen) en softwarevesrien3.3.1

                      via de OPT knop kan nu op elk kanaal waar ondertiteling beschikbaar is de ondertiteling worden aangezet.
                      Helaas nog geen gesproken ondertiteling voor slechtzienden (inmiddels wel beschikbaar op COAX).

                      Nu nog Dolby Surround, verder kijken na pauzeren, direct terugkijken en een fatsoenlijke tv gids en eigen zendervolgorde.

                      De kanalen ARD HD, SchlagerTV Hd en TVE HD zijn nog steeds niet beschikbaar bij Caiway.
                      De app toont ook nog steeds een heleboel zenders in het abo niet, overal kijken kan dus nog steeds niet.
                      Met name ARD Hd en ZDf HD zijn een gemis hier in Twente.
                      Delta zou daar een update over geven.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 11 Aug 2020, 12:30.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht

                        Het gaat over de kanalen NPO 1,2,3 en de rtl zenders net5 en sbs6 deze hebben via de satelliet allemaal live ondertiteling.

                        Dus zo moeilijk is dat niet, dat tv kastje van delta is gewoon niet goed maar ja ze hebben er geld ingestoken dus stappen ze niet over naar een ander.
                        Er wordt momenteel uitvoerig getest voor de ondertiteling op IPTV, ik weet niet precies welke zenders maar het is iets lastiger als DTV. Wel ben ik het er mee eens dat het ondertussen al een poos duurt.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Thijs C Bekijk bericht

                          Er wordt momenteel uitvoerig getest voor de ondertiteling op IPTV, ik weet niet precies welke zenders maar het is iets lastiger als DTV. Wel ben ik het er mee eens dat het ondertussen al een poos duurt.
                          Heu? Het werkt inmiddels zoals ik de post hiervoor al melde? Alleen gesproken ondertiteling is nog niet beschikbaar en ook het Dolbysignaal niet op de zenders waar dat beschikbaar is (dat zijn twee geluidskanalen).

                          Daarnaast dus de programmagids onder elkaar ipv naast elkaar, pauzeren en later of via ander device of app verder kijken, direct kijken nadat een programma is afgelopen en ontbrekende HD zenders.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Heu? Het werkt inmiddels zoals ik de post hiervoor al melde? Alleen gesproken ondertiteling is nog niet beschikbaar en ook het Dolbysignaal niet op de zenders waar dat beschikbaar is (dat zijn twee geluidskanalen).

                            Daarnaast dus de programmagids onder elkaar ipv naast elkaar, pauzeren en later of via ander device of app verder kijken, direct kijken nadat een programma is afgelopen en ontbrekende HD zenders.
                            Even een voor een hoor.

                            - Dolby Komt er aan dat is al volop in ontwikkeling
                            - Programmagids onder elkaar IPV naast elkaar weet ik niet zo zeer, er is toen de tijd gekozen voor naast elkaar. (ik kom hier op terug als het elders is)
                            - Ontbrekende HD zenders ? gaat dit over de regionale omroep zenders?
                            - Verder kijken via een ander device dat is wel iets waarvan ze weten dat het nu niet vlekkeloos gaat en zal ook worden verbeterd.

                            Even voor de duidelijkheid ik ben 2e lijn technische ondersteuning voornamelijk gericht op netwerk, dus niet van de IPTV afdeling zelf.

                            Maar er wordt zeker gewerkt aan updates om het platform te verbeteren.

                            Fijne dag allemaal en goed drinken

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Thijs C Bekijk bericht

                              Even een voor een hoor.

                              - Dolby Komt er aan dat is al volop in ontwikkeling
                              - Programmagids onder elkaar IPV naast elkaar weet ik niet zo zeer, er is toen de tijd gekozen voor naast elkaar. (ik kom hier op terug als het elders is)
                              - Ontbrekende HD zenders ? gaat dit over de regionale omroep zenders?
                              - Verder kijken via een ander device dat is wel iets waarvan ze weten dat het nu niet vlekkeloos gaat en zal ook worden verbeterd.

                              Even voor de duidelijkheid ik ben 2e lijn technische ondersteuning voornamelijk gericht op netwerk, dus niet van de IPTV afdeling zelf.

                              Maar er wordt zeker gewerkt aan updates om het platform te verbeteren.

                              Fijne dag allemaal en goed drinken
                              Het probleem met de huidige gids is dat je blijft scrollen naar rechts tot je eindelijk bij de juiste zender bent. Er passen maar 3 zenders naast elkaar.
                              je wordt hier echt niet vrolijk van. Onder elkaar kunnen er wel 10 zenders op 1 bladzijde (wellicht even afkijken bij Caiway Multiscreen)

                              Ik was de eigen zendervolgorde nog vergeten.

                              ik was ook nog vergeten dat via een switch de kanalen 1 tm 10 niet beschikbaar zijn.

                              En de volgende HD zenders zouden er moeten zijn, maar ontbreken.
                              ARD HD (Caiway)
                              SchlagerTV HD (Caiway), in de app wel goed gek genoeg, niet op de decoder.
                              TVE HD (Delta en Caiway)

                              Ik ben blij met de ontwikkelingen! Keep up the good work!
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Aug 2020, 13:04.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Het probleem met de huidige gids is dat je blijft scrollen naar rechts tot je eindelijk bij de juiste zender bent. Er passen maar 3 zenders naast elkaar.
                                je wordt hier echt niet vrolijk van. Onder elkaar kunnen er wel 10 zenders op 1 bladzijde (wellicht even afkijken bij Caiway Multiscreen)

                                Ik was de eigen zendervolgorde nog vergeten.

                                ik was ook nog vergeten dat via een switch de kanalen 1 tm 10 niet beschikbaar zijn.

                                En de volgende HD zenders zouden er moeten zijn, maar ontbreken.
                                ARD HD (Caiway)
                                SchlagerTV HD (Caiway), in de app wel goed gek genoeg, niet op de decoder.
                                TVE HD (Delta en Caiway)

                                Ik ben blij met de ontwikkelingen! Keep up the good work!
                                Om nog even terug te komen op mijn vorige post.

                                Het lukt mij wel op bijvoorbeeld via de IPTV een opgenomen programma verder af te spelen op de app, wanneer ik deze heb gepauzeerd. Hetzelfde geld voor programma's die ik heb gemist. Ik heb dit zelf getest op een Iphone XS en Note 10 van Samsung.

                                Voor Live TV werkt dit overigens op dit moment niet.

                                Dat er een hoop mensen zijn die de gids liever verticaal zien dan horizontaal, is iets wat inderdaad bij ons bekend is. Ik kan hier helaas geen duidelijke uitspraken over doen. Wel kan ik zeggen dat er wordt gekeken dit te verhelpen.

                                Dat van de zenders die u mist zal ik voor u navragen.

                                Goed drinken allemaal

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X