Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ondertiteling

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Momenteel 21022020 alweer geen ondertiteling bij Lingo

    Reageer


    • #17
      Waarom wordt bericht niet geplaatst? Ik mis de ondertiteling van lingo vandaag.

      Reageer


      • #18

        Reageer


        • #19
          Zo stil is het niet, Caiway claimt dat nog deze maand (dit kwartaal) de update wordt verstrekt aan alle klanten.
          Daar zit o.a. de ondertiteling in.

          En ik begrijp van Caiway dat er ook gewerkt wordt aan meer HD. Dus het komt allemaal nog goed ook voor de Delta-klanten al heeft het voor jullie twee jaar geduurd. De Caiwayklanten hebben bijna een jaar moeten wachten.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 10 Mar 2020, 19:45.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Caiway ..........
            Caiway, Caiway, en nog es Caiway

            we wonen in Zeeland en hebben het over Delta en Zeelandnet.
            zo simpel is het

            Reageer


            • #21
              Delta is al een jaar een landelijke aanbieder. Exclusief Zeeland is voorbij. Als straks Caiway zijn naam verandert in Delta, roep je dit dan nog?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Delta is al een jaar een landelijke aanbieder. Exclusief Zeeland is voorbij. Als straks Caiway zijn naam verandert in Delta, roep je dit dan nog?
                Inderdaad of andersom wanneer Delta opeens Caiway wordt?
                We praten hier over dezelfde decodersoftware, dus ook de Delta-klanten krijgen dezelfde update nog deze maand.

                Het Interactieve TV-platform, de decodersoftware van dit platform en de diensten er omheen zijn voor Caiway en Delta aan elkaar gelijk. Zelfs de COAX wordt inmiddels onder gezamenlijke vlag onderhouden.
                Alleen de inhoud (zenders) van de diverse pakketten zijn verschillend en ook de pakketten zelf. SD en HD lopen echter gelijk op interactief.

                Dus ben eens blij wanneer er informatie gedeeld wordt omdat Caiway deze deelt.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Zo stil is het niet, Caiway claimt dat nog deze maand (dit kwartaal) de update wordt verstrekt aan alle klanten.
                  Daar zit o.a. de ondertiteling in.

                  En ik begrijp van Caiway dat er ook gewerkt wordt aan meer HD. Dus het komt allemaal nog goed ook voor de Delta-klanten al heeft het voor jullie twee jaar geduurd. De Caiwayklanten hebben bijna een jaar moeten wachten.
                  Ik ben blij met dat nieuws van jou maar wil toch een hele kleine kanttekeningplaatsen en dat is absoluut niet negatief bedoeld hoor maar het aanbod is niet exact gelijk met Caiway heb bij julile toch net ietsjes meer zenders gezien dan bij Delta Online. Bijvoorbeeld zie ik bij jullie deze zenders online staan die niet bij ons staan.

                  Namelijk: CBS Reality, CBBC, Fox News Channel, CNBC Europe, Antenna 3, Mediaset Italia, Xite & Chill

                  (2M), ShowTurk, EuroD,TV 8 en ATV,Haberturk, CNN Turk,TRT Cocuk, TRT Muzik,TRT1 en Eurostar) (Neem aan dat dit een apart Turks pakket van zenders is) Dan vergeet ik nog even de lokale zenders te noemen RTV Krimpenerwaard,Berghem,Regio tv Infothuis en het Cayway Evenementen kanaal te noemen de lokale zenders in jullie eigen regio.


                  Laatst bewerkt door loeffenr; 10 Mar 2020, 23:47.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht

                    Ik ben blij met dat nieuws van jou maar wil toch een hele kleine kanttekeningplaatsen en dat is absoluut niet negatief bedoeld hoor maar het aanbod is niet exact gelijk met Caiway heb bij julile toch net ietsjes meer zenders gezien dan bij Delta Online. Bijvoorbeeld zie ik bij jullie deze zenders online staan die niet bij ons staan.

                    Namelijk: CBS Reality, CBBC, Fox News Channel, CNBC Europe, Antenna 3, Mediaset Italia, Xite & Chill

                    (2M), ShowTurk, EuroD,TV 8 en ATV,Haberturk, CNN Turk,TRT Cocuk, TRT Muzik,TRT1 en Eurostar) (Neem aan dat dit een apart Turks pakket van zenders is) Dan vergeet ik nog even de lokale zenders te noemen RTV Krimpenerwaard,Berghem,Regio tv Infothuis en het Cayway Evenementen kanaal te noemen de lokale zenders in jullie eigen regio.

                    Klopt maar ik zei al dat het inhoudelijk verschilt, maar niet qua SD en HD wat betreft de zenders die de beide providers gemeenschappelijk hebben.
                    En wie weet worden ook de zenders nog gelijk getrokken wanneer de contracten op naam van Delta Fiber gesteld worden bij nieuwe contractonderhandelingen!

                    Reageer


                    • #25
                      Hoe staat het met de live ondertiteling voor doven en slechthorende via teletext?
                      Ben al een jaar lang lid van delta glasvezel maar hoor nog niet of dat al goed werkt.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht
                        Hoe staat het met de live ondertiteling voor doven en slechthorende via teletext?
                        slecht, zeg maar heel slecht.
                        het is er in algemene zin nog steeds niet.
                        soms misschien wel op NPO 1

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Teletekst is toch achterhaald?
                          Neen hoor, elke dag maken nog een slordige 3,5 miljoen mensen gebruik van deze service. In Duitsland en de Nordics is deze service ook nog zeer populair (smart phone versie).
                          Weinig tot geen fake news en technisch gezien een prima gatenvuller. Wat te denken van de (slechthorend en -ziende) mensen die de Nederlandse ondertiteling (groter lettertype) bij NPO 1-3 uitzendingen een ware uitkomst vinden.

                          Internationaal zie je het inderdaad steeds minder.
                          De Britten zullen zich toch nog wel eens achter de oren krabben nadat in 2012 Ceefax na 40 jaar trouwe dienst werd uitgefaseerd (mede door de digitalisering van TV). RTL Text stopte er in 2017 mee (was geen 1-aprilgrap).

                          Vraag blijft wel hoe lang de TV producenten nog teletekst decoders in hun hardware blijven aanbieden (op zich geen heel groot probleem want je zou dan een Teletekst app kunnen installeren).
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Jul 2020, 13:23.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #28
                            Voor de ondertiteling zijn zelfs alternatieven verkrijgbaar die aangezet kunnen worden, die haalt dezelfde ondertiteling op als van optie 888.
                            RTL en SBS geven overigens nog steeds doven en slechthorenden ondertiteling mee in hun signaal en ook via optie 888 aan te zetten of via de decodersoftware wanneer er in de software een vertaling voor bestaat.

                            Maar goed geen enkele optie werkt nu bij Delta en Caiway en ik vind dat toch een zeer kwalijke zaak.
                            Er werd al in februari gehint op een update, die lijkt er maar niet te komen. Ergens werd al geopperd dat men ten halve keert en wellicht nu inzet op een tweede versie van het platform van Stoneroos (TV Anywhere) dat ook al in gebruik is bij diverse andere providers.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Voor de ondertiteling zijn zelfs alternatieven verkrijgbaar die aangezet kunnen worden, die haalt dezelfde ondertiteling op als van optie 888.
                              RTL en SBS geven overigens nog steeds doven en slechthorenden ondertiteling mee in hun signaal en ook via optie 888 aan te zetten of via de decodersoftware wanneer er in de software een vertaling voor bestaat.

                              Maar goed geen enkele optie werkt nu bij Delta en Caiway en ik vind dat toch een zeer kwalijke zaak.
                              Er werd al in februari gehint op een update, die lijkt er maar niet te komen. Ergens werd al geopperd dat men ten halve keert en wellicht nu inzet op een tweede versie van het platform van Stoneroos (TV Anywhere) dat ook al in gebruik is bij diverse andere providers.
                              Ik snap je betoog maar TV Anywhere werkt met het Huawei Envision platform en wij hebben het Amino Move platform, dus tjsa dan moet er nogal wat gebeuren.


                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                                Ik snap je betoog maar TV Anywhere werkt met het Huawei Envision platform en wij hebben het Amino Move platform, dus tjsa dan moet er nogal wat gebeuren.

                                Als je bekijkt dat Delta nog niet zo veel glasvezelabonnees en DIT abonnees heeft en Caiway pas een jaar bezig is op het nieuwe platform en alleen met nieuwe klanten dan zal zo'n omruil mee gaan vallen. Maar goed je hebt een punt, al snap ik niet dat het Amino-platform dan zo belabberd is dat ze het niet aan de praat krijgen.
                                Ik bedoel kom op, Dolby is toch echt de standaard tegenwoordig, daar waar 4K kanalen zelfs Dolby Atmos hebben.
                                Er werd al een update met een fix voor de ondertiteling beloofd in februari. Je kan alles op Corona gooien maar het duurt wel lang.

                                Kortom er is echt werk aan de winkel al zie ik Delta en Caiway niet meer investeren in dit soort zaken. Alsof er een overnamekandidaat klaar staat.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X