Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ondertiteling

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ondertiteling

    Vanaf 2018 wordt ondertiteling beloofd, we zijn nu meer dan een jaar verder en er is nog steeds niks gebeurd, zijn wij dan de enigste dit kijken met ondertiteling ? Ik zeg mijn abbonnement op want ze blijven in gebreke en eis mijn geld terug. Waar ze mee adverteren, Digitale TV kijken en interactieve TV kijken zoals u het gewend bent kunnen ze schijnbaar niet waarmaken !!

  • #2
    Ik mis nergens de ondertiteling hoor.

    Reageer


    • #3
      het gaat waarschijnlijk om pagina 888 van Teletekst
      en dat is er inderdaad nog (steeds) niet

      Reageer


      • #4
        1e kwartaal 2019 eindigt over 16 dagen en dan zou er volgens eerdere berichten teletekst op DIT zijn.

        Reageer


        • #5
          Gisteren in DIT nieuwsbrief dat teletekst was toegevoegd , gebeld nee hoor komt geen teletekst via DIT kasje ,wie houd wie voor de gek .

          Reageer


          • #6
            denk dat er iets fout ging. omschrijving sprak over een een testforum dus er zal in de testgroep getest worden met teletekst. als dat goed gaat waarschijnlijk binnenkort meer ......

            Reageer


            • #7
              Teletekst is toch achterhaald? Bijna geen enkele zender heeft dit nog. Alles is nu toch HbbTV

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Teletekst is toch achterhaald? Bijna geen enkele zender heeft dit nog. Alles is nu toch HbbTV
                snoepdoos: pagina 888 is belangrijk voor ondertiteling voor doven en slechthorenden !! HbbTV helpt je daar niet bij...

                Reageer


                • #9
                  Blijkbaar is er een testgroep om nieuwe functionaliteiten te testen. Hoe kan ik hier toegang tot krijgen? Ook zag ik op google onderstaande link staan. Echter de pagina bestaat niet meer ?
                  DIT Nieuwsbrief 2019 (8) - ZeelandNet Serviceforum

                  https://www.zeelandnet.nl/forum/stel-je-vraag.../173005-dit-nieuwsbrief-2019-8

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door sversteeg Bekijk bericht
                    Blijkbaar is er een testgroep om nieuwe functionaliteiten te testen. Hoe kan ik hier toegang tot krijgen? Ook zag ik op google onderstaande link staan. Echter de pagina bestaat niet meer ?
                    DIT Nieuwsbrief 2019 (8) - ZeelandNet Serviceforum

                    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel-je-vraag.../173005-dit-nieuwsbrief-2019-8
                    [email protected]

                    Reageer


                    • #11
                      Maar misschien onduidelijk. Kan ik ook tester worden ????

                      Reageer


                      • #12
                        Tester worden !?

                        Daar snap ik niets van hoe ze die uit zoeken. Ik vraag dat me wel eens af hoe ze dat doen?

                        Ze zoeken denk ik meestal mensen uit die geen kinderen hebben en niet het internet normaal ( zo als de meeste mensen) het zouden gebruiken.

                        Ik zelf heb dat ook al een aantal keer gevraagd waar je aan moet voldoen en waar de testers gebruik van moeten maken , zeker toen ze bezig waren met de next generatie internet snelheid .

                        Ik zelf dat de testers mensen van hun zelf zijn en dat de testers heel dicht bij de Server wonen. En denk dat ze beter echte mensen die veel gebruik maken van hun diensten tester kunnen maken die ook op het forum zitten. En waar ze wel goede feedback van krijgen .

                        Maar goed dat is mijn ervaring / idee

                        Maar als er nog een plekje over is bij de testers dan meld ik me ook aan !
                        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                          Ik zelf dat de testers mensen van hun zelf zijn en dat de testers heel dicht bij de Server wonen.
                          Sorry hoor, maar hoe kom je dr op, echt waar.
                          Ik werk niet bij Delta / Zeelandnet en mn familie ook niet.
                          Dichtbij een server woon ik niet, want voor zover ik weet staan er op Schouwen-Duiveland geen servers.

                          Reageer


                          • #14
                            maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Hoe kom je in de testgroep terecht ?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door sversteeg Bekijk bericht
                              maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Hoe kom je in de testgroep terecht ?
                              Stuur even een e-mail naar [email protected]. Hierin verneem ik graag je klantnummer en contact gegevens waarop we je mogen benaderen op het moment dat we nieuwe testers zoeken.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X