Vorige maand het Delta kastje Interactieve TV teruggestuurd vanwege een belabberde kwaliteit bij terugkijken en opnemen. Diverse keren contact gehad. Modemresets en DiTV kastje resets uitgevoerd. Niets hielp. Kwaliteit bleef ver achter bij LIVE direct kijken via TV en opnamen op USB stick TV.
Gisteravond via de APP de voetbalwedstrijd van Ajax opgenomen. Stond keurig in de lijst GEPLANDE OPNAMEN. Na thuiskomst bleek er echter geen opname te zijn gemaakt. Stond nog steeds GEPLAND terwijl de wedstrijd (en het programma) al lang afgelopen waren. Dan maar via de APP gekozen (in TV gids) gekozen voor TERUGKIJKEN. Na beloftes van Delta dat verbeteringen zouden worden doorgevoerd helaas nog steeds niet mogelijk om fatsoenlijk een programma terug te kijken. Een talkshow kan nog maar een sportwedstrijd is niet om aan te zien. De bal die over het veld rolt laat een streep na. Snelle bewegingen.... je wordt er compleet gek van. Dit houdt niemand 90 minuten vol!!!
Wanneer gaan jullie nou eens doen wat wordt toegezegd... de problemen die de klanten ervaren ook daadwerkelijk oplossen? We betalen jullie er rijkelijk voor!!!! Kunnen jullie dit niet, wat tot nu toe al steeds is gebleken, stop dan met het aanbieden van producten die ver boven jullie deskundigheid gaan. Maak het netwerk toegankelijk voor andere aanbieders die dat wel kunnen zodat we in Zeeland eindelijk eens met de rest van het land kunnen meedoen en niet steeds achter de feiten blijven aanlopen!!!
Gisteravond via de APP de voetbalwedstrijd van Ajax opgenomen. Stond keurig in de lijst GEPLANDE OPNAMEN. Na thuiskomst bleek er echter geen opname te zijn gemaakt. Stond nog steeds GEPLAND terwijl de wedstrijd (en het programma) al lang afgelopen waren. Dan maar via de APP gekozen (in TV gids) gekozen voor TERUGKIJKEN. Na beloftes van Delta dat verbeteringen zouden worden doorgevoerd helaas nog steeds niet mogelijk om fatsoenlijk een programma terug te kijken. Een talkshow kan nog maar een sportwedstrijd is niet om aan te zien. De bal die over het veld rolt laat een streep na. Snelle bewegingen.... je wordt er compleet gek van. Dit houdt niemand 90 minuten vol!!!
Wanneer gaan jullie nou eens doen wat wordt toegezegd... de problemen die de klanten ervaren ook daadwerkelijk oplossen? We betalen jullie er rijkelijk voor!!!! Kunnen jullie dit niet, wat tot nu toe al steeds is gebleken, stop dan met het aanbieden van producten die ver boven jullie deskundigheid gaan. Maak het netwerk toegankelijk voor andere aanbieders die dat wel kunnen zodat we in Zeeland eindelijk eens met de rest van het land kunnen meedoen en niet steeds achter de feiten blijven aanlopen!!!
Reageer