Oorspronkelijk gepost door jsteurrijs
Bekijk bericht
Op verzoek een paar dagen geleden het kastje terug uitgepakt, stroom erop en ethernetkabel erin. Modem gereset.... Dit was nodig omdat ze toch op afstand nog wilde kijken of ze het probleem konden oplossen. Niks meer gehoord dus de stekker er maar weer terug uitgehaald. Kastje gaat terug. Problemen van trouwe klanten (meer dan 25 jaar) zijn blijkbaar niet groot genoeg om serieus aan te pakken. Zelfs hier op het forum zwijgen ze in alle talen.
Het probleem blijft bestaan. Het zit hem niet in de verbinding, daar ben ik zeker van omdat alle andere diensten die ik via het Internet binnenhaal (FoxSports GO, NetFlix, Youtube, Ziggo GO) allemaal wel gewoon de kwaliteit leveren die wordt toegezegd. DIT is acceptabel zolang je geen sportwedstrijden uitgesteld bekijkt of opneemt. Live via COAX is zeker veel beter dan DIT via het kastje.
Ik zou iedereen die het kastje dan Delta overweegt het dan ook zeker afraden! Dat kastje wil je nog niet gratis hebben, laat staan dat je er voor moet betalen. NIET DOEN!!!!!!!
Het probleem blijft bestaan. Het zit hem niet in de verbinding, daar ben ik zeker van omdat alle andere diensten die ik via het Internet binnenhaal (FoxSports GO, NetFlix, Youtube, Ziggo GO) allemaal wel gewoon de kwaliteit leveren die wordt toegezegd. DIT is acceptabel zolang je geen sportwedstrijden uitgesteld bekijkt of opneemt. Live via COAX is zeker veel beter dan DIT via het kastje.
Ik zou iedereen die het kastje dan Delta overweegt het dan ook zeker afraden! Dat kastje wil je nog niet gratis hebben, laat staan dat je er voor moet betalen. NIET DOEN!!!!!!!
Laat een reactie achter: