Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem met DVD recorder na weghalen analoge kanalen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Probleem met DVD recorder na weghalen analoge kanalen

    Mijn Medion dvd recorder heeft altijd aangesloten gezeten op mijn tv. Coaxkabel in op DVD, coaxkabel uit naar tv. Sinds de analoge tv kanalen er niet zijn krijg ik de tv zenders niet meer op mijn dvd recorder ingesteld enkel sneeuwbeeld. Is daar een oplossing voor en heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen? Heb al een HDMI kabel aangesloten tussen beide apparaten maar ook dat geeft geen resultaat.

  • #2
    Daar ging de diskussie nou juist de laatste maanden over.
    De DVD-recorder, daar mag u afscheid van nemen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bottinga
      Mijn Medion dvd recorder heeft altijd aangesloten gezeten op mijn tv. Coaxkabel in op DVD, coaxkabel uit naar tv. Sinds de analoge tv kanalen er niet zijn krijg ik de tv zenders niet meer op mijn dvd recorder ingesteld enkel sneeuwbeeld. Is daar een oplossing voor en heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen? Heb al een HDMI kabel aangesloten tussen beide apparaten maar ook dat geeft geen resultaat.
      als je nog wil opnemen op de dvd recorder raad ik je aan om een humax decoder te kopen, op prikbord staan er genoeg, de coax op de humax aansluiten , de humax met scart naar je dvd recorder, de humax instellen welke zender je op wil nemen, de dvd recorder programeren zoals anders, ipv npo 1 ed de dvd recorder instellen op nul/aux of iets dergelijks, succes

      Reageer


      • #4
        De DVD recorder is inmiddels technisch en boekhoudkundig afgeschreven, dus ik zou investeren in een Humax Decoder met HDD recorder ingebouwd of kijken of Delta Interactieve TV aan uw wensen/eisen voldoet. Dan kunt u er de komende jaren weer tegen.
        Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

        Reageer


        • #5
          Afschrijven is niet nodig. Je kunt hem als AF-speler van Dvd's blijven gebruiken.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door ejanse
            De DVD recorder is inmiddels boekhoudkundig afgeschreven, .
            Zo goed inzicht in andermans budget !!
            TOP

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeep
              Daar ging de diskussie nou juist de laatste maanden over.
              De DVD-recorder, daar mag u afscheid van nemen.
              En blijkt voor vele doeleinden nog goed bruikbaar.

              Reageer


              • #8
                Beste forummers goeiendag

                Ik gebruik mijn dvd recorder nu nog als af-speler,coax kabels zijn nog aan gesloten

                Vanaf de speler gaat een hdmi kabel en coax kabel naar tv

                Heb mijn inziens perfect scherp beeld,zou het uitmaken indien ik de coax rechtstreeks in tv prikt in plaats van via recorder

                Waarom ik dit vraag is nogal een moeizaam klusje staat nl ingebouwd

                Bij voorbaat mijn dank

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door diekuus Bekijk bericht
                  Beste forummers goeiendag

                  Ik gebruik mijn dvd recorder nu nog als af-speler,coax kabels zijn nog aan gesloten

                  Vanaf de speler gaat een hdmi kabel en coax kabel naar tv

                  Heb mijn inziens perfect scherp beeld, zou het uitmaken indien ik de coax rechtstreeks in tv prikt in plaats van via recorder
                  dat gaat weinig tot niets uitmaken.
                  voorlopig niks aan doen

                  Reageer


                  • #10
                    Ok, dank je wel voor u support fred44nl

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X