Mijn Medion dvd recorder heeft altijd aangesloten gezeten op mijn tv. Coaxkabel in op DVD, coaxkabel uit naar tv. Sinds de analoge tv kanalen er niet zijn krijg ik de tv zenders niet meer op mijn dvd recorder ingesteld enkel sneeuwbeeld. Is daar een oplossing voor en heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen? Heb al een HDMI kabel aangesloten tussen beide apparaten maar ook dat geeft geen resultaat.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Probleem met DVD recorder na weghalen analoge kanalen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door BottingaMijn Medion dvd recorder heeft altijd aangesloten gezeten op mijn tv. Coaxkabel in op DVD, coaxkabel uit naar tv. Sinds de analoge tv kanalen er niet zijn krijg ik de tv zenders niet meer op mijn dvd recorder ingesteld enkel sneeuwbeeld. Is daar een oplossing voor en heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen? Heb al een HDMI kabel aangesloten tussen beide apparaten maar ook dat geeft geen resultaat.
Reageer
-
De DVD recorder is inmiddels technisch en boekhoudkundig afgeschreven, dus ik zou investeren in een Humax Decoder met HDD recorder ingebouwd of kijken of Delta Interactieve TV aan uw wensen/eisen voldoet. Dan kunt u er de komende jaren weer tegen.Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....
Reageer
-
Afschrijven is niet nodig. Je kunt hem als AF-speler van Dvd's blijven gebruiken.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Beste forummers goeiendag
Ik gebruik mijn dvd recorder nu nog als af-speler,coax kabels zijn nog aan gesloten
Vanaf de speler gaat een hdmi kabel en coax kabel naar tv
Heb mijn inziens perfect scherp beeld,zou het uitmaken indien ik de coax rechtstreeks in tv prikt in plaats van via recorder
Waarom ik dit vraag is nogal een moeizaam klusje staat nl ingebouwd
Bij voorbaat mijn dank
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door diekuus Bekijk berichtBeste forummers goeiendag
Ik gebruik mijn dvd recorder nu nog als af-speler,coax kabels zijn nog aan gesloten
Vanaf de speler gaat een hdmi kabel en coax kabel naar tv
Heb mijn inziens perfect scherp beeld, zou het uitmaken indien ik de coax rechtstreeks in tv prikt in plaats van via recorder
voorlopig niks aan doen
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer