Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Error DIT kastje

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Excuus voor het ongemak is nu weekend maandag nieuwe week met nieuwe kansen

    Reageer


    • #17
      Laatst bewerkt door Aerts; 18 Sep 2018, 14:05.

      Reageer


      • #18
        Alleen opzeggen zal weinig opleveren. Vaak bellen en zo zorgen dat er een dossier over je klachten is en dan aansturen op opzeggen en volhouden. Het is al meer mensen gelukt, dus het gebeurt wel, maar je moet er flink moeite voor doen. Zoals voor veel dingen.

        Reageer


        • #19
          De moderatoren mogen van de baas vast niet reageren op dit soort reacties, maar ik zou Delta toch nog even wijzen op het feit dat ze een ondeugdelijk product leveren en hun medewerker (dhr. Jiskoot) in de media heeft toegezegd soepel om te gaan met opzeggingen!

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            De moderatoren mogen van de baas vast niet reageren op dit soort reacties, maar ik zou Delta toch nog even wijzen op het feit dat ze een ondeugdelijk product leveren en hun medewerker (dhr. Jiskoot) in de media heeft toegezegd soepel om te gaan met opzeggingen!
            Ik speel advocaat van de duivel/delta: Kun je kinderziektes en capaciteitsproblemen vertalen naar wanprestatie? Mag je de uitspraken van Jiskoot op Omroep Zeeland radio beschouwen als bindend?

            Reageer


            • #21
              zeker niet betalen en met een aangetekende brief terugsturen.

              Reageer


              • #22

                Reageer


                • #23
                  Vanavond enthousiast het DIT kastje aangesloten volgens de instructies, verbinding bekabeld tot stand gebracht. DELTA Verbindt komt in beeld. Vervolgens blijft het blauwe lampje knipperen. Nergens iets over te lezen in de bijgeleverde beschrijving. Blijft dat het apparaat een software update nodig heeft..... vervolgens na 10 minuten een storingsmelding op het scherm: Can not download firmware package blablabla. nog eens uit en aangezet. Apparaat moet naar de Technische Dienst voor support. Nog eens hard reset en spanning eraf gehaald, geen resultaat. Een gemiste kans, maandag bellen hoe of wat, anders retour !!

                  Reageer


                  • #24

                    Reageer


                    • #25
                      Ik adviseer video opnames te maken en deze op YouTube te zetten als bewijs.
                      Delta kan dan niet meer ontkennen dat DIT een drama is.

                      Reageer


                      • #26
                        Ook ik kan geen opnames terug kijken. Ik heb dan wel geluid van de opname, maar niet het beeld. Tevens kan ik de afstandbediening niet meer gebruiken, zodat ik de spanning eraf moet halen. Hierna kan ik de afstandbediening weer wel gebruiken. Heb de zaak al gereset, maar dit helpt niet.

                        Reageer


                        • #27
                          Hier nog steeds het zelfde verhaal geen opnames terug kunnen kijken wel geluid de afstand bediening werkt dan ook niet meer pas nadat ik de spanning eraf heb gehaald ik heb alles al geprobeert maar niks werkt via de laptop en de tablet gaat het wel

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door flits77
                            via de laptop en de tablet gaat het wel
                            en als je rechtstreeks via de TV kijkt ??

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                              Oorspronkelijk gepost door flits77
                              via de laptop en de tablet gaat het wel
                              en als je rechtstreeks via de TV kijkt ??
                              Ik kan alles met het dit kastje behalve opnames terug kijken

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door flits77
                                Ik kan alles met het dit kastje behalve opnames terug kijken
                                ja, dat kan goed kloppen.
                                en zo zijn er velen met jou.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X