Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Error DIT kastje

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Error DIT kastje

    ik heb sinds vanochtend op alle kanalen een error E030 op het DIT kastje hoe kan dat en ik kan geen opnames terug kijken de pagina met kijk en verwijder blijft continu staan wat ik ook doe kan hier wat aan gedaan worden

  • #2
    Zelfde probleem hier.. alleen npo1 2 3 en omroep zeeland doen het..

    Reageer


    • #3
      Een harde reset misschien?

      Reageer


      • #4
        Hier hetzelfde probleem........

        Reageer


        • #5
          SGravenpolder. Ook hier Error 030. Alleen 1.2en 3..........................Storing dus

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ankertje
            Een harde reset misschien?
            Zit in dit geval niet in het DIT kastje denk ik, anders zouden 1.2 en 3 ook niet werken.

            Reageer


            • #7
              Hier zelfde verhaal, alleen 1,2 en 3.
              Niet alleen via DIT maar ook op onze TV, terwijl de TV op zolder (die via wifi en een tweede router in het zelfde netwerk hangt) alles wel werkt:?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door flits77
                ik heb sinds vanochtend op alle kanalen een error E030 op het DIT kastje hoe kan dat en ik kan geen opnames terug kijken de pagina met kijk en verwijder blijft continu staan wat ik ook doe kan hier wat aan gedaan worden

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ferry
                  Oorspronkelijk gepost door flits77
                  ik heb sinds vanochtend op alle kanalen een error E030 op het DIT kastje hoe kan dat en ik kan geen opnames terug kijken de pagina met kijk en verwijder blijft continu staan wat ik ook doe kan hier wat aan gedaan worden

                  Reageer


                  • #10
                    Is er weleens een dag probleem vrij met Delta DIT ?

                    Ik lees alleen maar excuses en we werken eraan, maar nooit eens dat een dag alles goed werkt. Hoelang blijft Delta nog ontkennen dat DIT veel te vroeg in de markt is gezet, en zeker niet waardig is om er extra voor te betalen maandelijks.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ankertje
                      Is er weleens een dag probleem vrij met Delta DIT ?

                      Ik lees alleen maar excuses en we werken eraan, maar nooit eens dat een dag alles goed werkt. Hoelang blijft Delta nog ontkennen dat DIT veel te vroeg in de markt is gezet, en zeker niet waardig is om er extra voor te betalen maandelijks.
                      Waar ontkennen ze dat?

                      Reageer


                      • #12
                        De kanalen doen het weer maar ik kan nog steeds geen opnames terug kijken hij blijft op kijk en verwijder staan

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door flits77
                          De kanalen doen het weer maar ik kan nog steeds geen opnames terug kijken hij blijft op kijk en verwijder staan
                          dat heb je goed gezien

                          ik zou wel es weten wat er vandaag hersteld zou moeten zijn met de update van vandaag.

                          meer dan "we zijn er mee bezig", "er is een update geweest" of "waar heb je nu nog last van" krijg je niet te horen.
                          daarbij komt dat het beeld er weer op achteruit is gegaan.

                          Reageer


                          • #14
                            Weer de hele avond geen TV,na de zoveelde melding vraag ik me af wat doet de DELTA ,moet ik elke keer mijn code;s invoeren anders geen beeld ,het word tijd dat jullie goede profs in huren om deze problemen op te lossen.en anders stop ermee dit is alleen maar ergenis.succes.

                            Reageer


                            • #15
                              Hier kan ik ook geen opnames of programma gemist kijken,als ik op kijk klik,doet ie helemaal niets meer.
                              Zelfs exit en uitzetten van het kastje gaat niet,dus stekker eruit en opnieuw proberen,maar helaas......gaat lekker zo!!!!

                              Ik dacht dat updates voor up waren,maar deze zijn alleen voor down.......bij iedere update gaat het slechter

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X