Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer wordt het nu echt interactief ipv irritant

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Koeba ik denk dat je de wereld op zijn kop ziet want het is niet dat mensen zich laten overhalen maar ze kunnen een dienst die verkocht wordt afnemen en dan blijkt het niet te werken. Dat het nog iets doet maakt het nog net geen misleiding. Ik denk dat Kassa of Radar hier eens naar moeten kijken. Kunnen we misschien sowieso van ons contract af. Delta heeft duidelijk een verkeerde keuze gemaakt voor de ontwikkeling en de klanten zitten op de blaren...

    Reageer


    • #17
      Het is gemakkelijk om elke keer weer te klagen en graag doe je dat niet, omdat je weet dat men bij Delta alle kinderziektes eruit zit te filteren.
      Ook ik heb er maanden mee te maken. Na een belletje vorige week nu weer stabiel beeld en opnames.
      Ik heb mijn Humax weggegeven aan iemand die hem goed kon gebruiken.
      Ik kan alleen hopen dat het zo blijft en zo niet, dan bellen we weer met Delta, waar je GRATIS je service hebt en geen 0900 of 0902 nummer hoeft te draaien zoals bij vele helpdesks.
      Daarnaast kun je alleen de mensen achter de helpdesk een compliment maken, voor het luisteren naar je klacht en een oplossing er voor te vinden, op steeds weer een vriendelijke manier.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door antwoord Bekijk bericht
        Het is gemakkelijk om elke keer weer te klagen en graag doe je dat niet, omdat je weet dat men bij Delta alle kinderziektes eruit zit te filteren.
        Ook ik heb er maanden mee te maken. Na een belletje vorige week nu weer stabiel beeld en opnames.
        Ik heb mijn Humax weggegeven aan iemand die hem goed kon gebruiken.
        Ik kan alleen hopen dat het zo blijft en zo niet, dan bellen we weer met Delta, waar je GRATIS je service hebt en geen 0900 of 0902 nummer hoeft te draaien zoals bij vele helpdesks.
        Daarnaast kun je alleen de mensen achter de helpdesk een compliment maken, voor het luisteren naar je klacht en een oplossing er voor te vinden, op steeds weer een vriendelijke manier.
        Je kan me een hoop vertellen, maar niet dat je "door een belletje" ineens stabiele opnames hebt.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X