Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer wordt het nu echt interactief ipv irritant

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer wordt het nu echt interactief ipv irritant


  • #2
    voor zover ik weet is men er druk mee bezig, maar dat zal je niet verbazen.
    mijn oplossing voor nu is heel eenvoudig: Humax.

    Delta zou er goed aan doen, om DIT tot het einde van het jaar gratis te maken.
    dat voorkomt wellicht een flink aantal annuleringen.

    Reageer


    • #3
      Ik ben blij dat ik mijn Humax 5200c heb om tv te kijken en om op te nemen als ik al die problemen van DIT lees. Wellicht had Delta beter met bv kpn kunnen samenwerken om interactieve tv goed te ontwikkelen? Niet dat dat altijd goed werkt, maar daar heb ik die freeze frames eigenlijk nooit zo regelmatig als dat ik hier lees.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Quetensky
        Ik ben blij dat ik mijn Humax 5200c heb om tv te kijken en om op te nemen als ik al die problemen van DIT lees. Wellicht had Delta beter met bv kpn kunnen samenwerken om interactieve tv goed te ontwikkelen? Niet dat dat altijd goed werkt, maar daar heb ik die freeze frames eigenlijk nooit zo regelmatig als dat ik hier lees.
        KPN-platform heeft ook storingen en problemen hoor. Maar de kinderziektes zijn er wel uit. DIT heeft ze nog, helaas.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba
          KPN-platform heeft ook storingen en problemen hoor.
          ongetwijfeld, maar de video- en audio-kwaliteit zijn heel erg goed.
          daar kan Delta nog iets van leren.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            Oorspronkelijk gepost door Koeba
            KPN-platform heeft ook storingen en problemen hoor.
            ongetwijfeld, maar de video- en audio-kwaliteit zijn heel erg goed.
            daar kan Delta nog iets van leren.
            Hangt erg af van wie je het vraagt. Ook op de keuzes van kpn in de bitrates van hun streams is veel kritiek. Maar capaciteitsproblemen hebben in ieder geval niet (meer)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba
              Hangt erg af van wie je het vraagt.
              tja, als ik op bezoek ben bij familie met KPN, dan zie ik altijd een perfect beeld, hoor ik een mooi geluid en niemand heeft klachten

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9


                  Kan mij hier helemaal bij aansluiten. Ben nog geen 3 weken geleden overgestapt van KPN naar Delta. Dacht als inwoner van Zeeland maken we gebruik van diensten uit de provincie, niet alles wat van ver komt is beter. Helaas gaat dat hier wel op!! We zijn 4 jaar geleden overgestapt naar KPN, vanwege deze problemen. Behalve de redelijk hoge maandlasten verder geen problemen bij KPN. In 4 jaar kan er veel verbeteren, dachten wij dus laten we het weer eens proberen. Niet dus. Wat een ellende ik zou het liefst vandaag terug overstappen naar KPN. Duurder maar veel beter. Tenminste wel internet bereik in en om hele huis en niet alleen naast de router. Wel goede interactieve tv ipv de ellende van Delta. Nog niets verbeterd en het ergste is we zitten er nog twee jaar aan vast. En het verschil in prijs is minimaal.
                  als oplossing wordt een signaal versterker voor internet aangeraden. Nee dat is lekker dat kan de bedoeling toch niet zijn. Ook ik ben dus in het geheel niet enthousiast meer.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik denk niet dat je er twee jaar aan vast zit. Delta levert duidelijk een wanprestatie. Dan kan je van je contract af.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ankertje
                      Ik denk niet dat je er twee jaar aan vast zit. Delta levert duidelijk een wanprestatie. Dan kan je van je contract af.
                      Ik speel maar weer advocaat van de duivel/delta: Is het wanprestatie of heb je je laten overhalen en gewoon niet opgelet? De problemen lijken niet DIT-breed te zijn en dus niet bij iedereen op te treden. Voor wanprestatie zal er toch echt massaal opgestaan moeten worden en hier lees ik (grofweg) enkele tientallen mensen die problemen hebben. En je kunt het kastje uitzetten en gewoon verder kijken met smartcard. Nog steeds geen wanprestatie.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba
                        Is het wanprestatie of heb je je laten overhalen en gewoon niet opgelet?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba
                          Is het wanprestatie of heb je je laten overhalen en gewoon niet opgelet?
                          Dan wordt het tijd voor een stevige demonstratie op de stoep bij Delta hoofdkantoor?

                          Reageer


                          • #14
                            Iedereen (ja...iedereen!) het DIT kastje inpakken en terugsturen, liefst op dezelfde dag.

                            (Ik doe niet mee, want ik heb niet eens zo'n kastje nodig) :-) :-)
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Beste forumleden,

                              In de afgelopen periode zijn er diverse updates uitgevoerd t.b.v. DELTA Interactieve TV (DIT):

                              - Storing met vastlopende ontvangers bij afspelen opnames.
                              - Storing waarbij bij klanten beeldkwaliteitsvermindering hadden.

                              Ook komt er op dinsdag 18 september nog een update met betrekking tot de opnames op RTL8.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X