Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    gewoon TV kijken, zonder vooruitspoelen o.i.d. gaat dus nog steeds niet.
    vandaag vanaf ca. 18:00 uur naar verschillende zenders gekeken.
    tenslotte NPO2 - de slimste mens.
    na verloop van tijd enkele haperingen.
    een poosje later helemaal geen beweging meer.
    en toen kwam het volgende programma in beeld.
    hoe kun je dan het gemiste laatste stukje bekijken ??
    tjonge, tjonge, wat een drama.
    gelukkig heb ik nog steeds m'n Humax en die neemt voorlopig alles op, wat we eigenlijk niet willen missen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      gewoon TV kijken, zonder vooruitspoelen o.i.d. gaat dus nog steeds niet.
      vandaag vanaf ca. 18:00 uur naar verschillende zenders gekeken.
      tenslotte NPO2 - de slimste mens.
      na verloop van tijd enkele haperingen.
      een poosje later helemaal geen beweging meer.
      en toen kwam het volgende programma in beeld.
      hoe kun je dan het gemiste laatste stukje bekijken ??
      tjonge, tjonge, wat een drama.
      gelukkig heb ik nog steeds m'n Humax en die neemt voorlopig alles op, wat we eigenlijk niet willen missen.

      Reageer


      • #18
        Ja het is een drama met die DELTA en nooit uitleg of wat er aan de hand is ,waar zijn ze mee bezig ,ik betaal ervoor en wil ik ook service.

        Reageer


        • #19
          ik had gisteravond een hele avond ook deze problemen ik wil helemaal niet klagen of zeuren maar ja het zou prettig zijn dat alles goed zou werken zo als afgesproken is nu is het maar ergeren stoppen van beeld over gaan naar volgend programma zonder je programmas te kunnen afkijken jammer moet dat nu zo lang duren ??\probeer steeds met opnieuw op te starten kabels nazien modem resetten enz maar niets helpt

          Reageer


          • #20
            vandaag het TV-kijken maar weer begonnen met DIT
            deze keer begonnen met RTL 8
            meteen vanaf het eerste moment: haperingen, haperingen en nog es haperingen
            naar een andere zender en toen weer terug.
            nog steeds knudde.
            dus maar weer verder met Humax

            ik ben benieuwd wanneer er nu es een duidelijke reactie van Delta komt.
            "excuses voor het ongemak" heb ik al tegen m'n vrouw gezegd, dus dat hoeft niet meer.

            Reageer


            • #21
              Wanneer komt er is een einde aan het is echt een drama ik had nooit over moeten stappen

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Edwin62
                Wanneer komt er is een einde aan het is echt een drama ik had nooit over moeten stappen
                het grote probleem is DIT en dat kun je apart opzeggen.
                er is beloofd dat men daar coulant mee zal omgaan.
                om programma's op te nemen kun je dan een Humax gebruiken.
                er staan er genoeg op het Prikbord of op Marktplaats.

                Reageer


                • #23
                  Lees en zie nu toch de fanclub van delta al wat minder aan het worden is.
                  De zoveelste keer schitterd delta hier op het forum weer door afwezigheid.
                  We wachten het af..

                  Reageer


                  • #24
                    Bijna elke avond gedurende kortere of langere tijd stilstaand / haperend / wegvallend beeld. Vrijwel altijd rond 21.00 uur. Opgenomen programma's niet door kunnen spoelen. Niet kunnen opnemen en nog wat "kruimel-ellende".
                    De maat is vol. Dat Delta kastje vliegt er uit !!!

                    Reageer


                    • #25
                      Vandaag tussen 18 en 19 uur ook veelvuldig haperingen en stilstaand beeld op Animal Planet.

                      Reageer


                      • #26
                        Ook hier ontzettend veel last van regelmatige onderbrekingen en vastlopen, heb voor alle zekerheid nieuwe FTP klasse 6 bekabeling aangelegd bij alle verbindingen echter begrijp nu dat het probleem wel duidelijk bij Delta ligt.
                        Zit er stevig aan te denken om mijn oude Humax maar weer aan te sluiten totdat we van Delta bericht krijgen dat het probleem is opgelost.
                        Ook zal ik het zeer waarderen als forumbeheer en/of Delta eens op deze topic zal willen reageren want email naar Delta heeft ook geen nut want het enife antwoord wat je krijgt is een standaard mailtje waarin ze melden dat ze er mee bezig zijn.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door coria
                          Zit er stevig aan te denken om mijn oude Humax maar weer aan te sluiten totdat we van Delta bericht krijgen dat het probleem is opgelost.
                          goed plan
                          je kunt ze ook beide aansluiten, dan kun je snel wisselen, zodra het weer mis is.

                          Reageer


                          • #28
                            *mod edit* Er bleef een caps lock hangen geloof ik...

                            Reageer


                            • #29
                              En als klap op de vuurpijl is je capslock ook nog vastgelopen

                              Reageer


                              • #30

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X