Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Interactieve TV

    sinds enkele dagen is er steeds een zwart beeld wel geluid maar geen beeld soms na enkele seconden terug kerend beeld maar soms minuten lang en dan opnieuw opstarten maar ja en dan heb je weer een probleem begint de film weer van voren opnieuw en doorspoelen kan dan ook niet ja misschien ben ik een zeur maar het is niet in orde zo ik ben niet alleen gelukkig die hierover klagen maar je zou denken kunnen ze het nu niet goed maken ?? of zijn alle kabel tv leveranciers zo ? nou dan mogen ze zich wel eens gaan bijscholen op nieuwe techniek die er is als je een bedrijf zou hebben en je heb steeds storing ga je toch een andere firma zoeken? maar ja hier is het iets anders de andere kabel bedrijven voor TV zijn niet beter ?? dus weer maar afwachten het zal wel aan het weer gelegen hebben ?diverse malen resetten en kijken of het beter is soms een hele avond storing vrij maar dan begin het opnieuw ja ja wat moet je hier nu mee als oudere is het best moeilijk jongeren kunnen dit misschien veel makkelijkere oplossen

  • #2
    De laatste dagen heb ik geen meldingen ontvangen dat er algemene problemen zouden spelen met het beeld dat zwart blijft. Als je dan problemen ondervind, dan lijkt dat een individueel issue te zijn. Dat moet dan uiteraard ook opgelost worden.

    Als het nog speelt, dan verneem ik dat graag. Herstart altijd eerst de STB als dat nog niet is gebeurd. Stuur dan, als herstarten geen effect heeft, een mailtje naar [email protected] en refereer naar dit topic, want anders weet ik straks niet waar het over gaat
    Vermeld dan ook op welk kanaal het beeld zwart blijft en op welke tijdstippen.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Sinds ik het kastje heb alleen maar problemen,zit ik naar iets spannends te kijken stilstaand beeld soms 10 min,wacht weer af zwartbeeld enz enz zo gaat dat al maanden reactie's van Delta reken er niet op of het kost je euro's

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door pdenooyer
        Sinds ik het kastje heb alleen maar problemen,zit ik naar iets spannends te kijken stilstaand beeld soms 10 min,wacht weer af zwartbeeld enz enz zo gaat dat al maanden reactie's van Delta reken er niet op of het kost je euro's
        Volgens mij geeft MatthijsL heel precies aan welke informatie hij nodig heeft om je te helpen bij het oplossen van je probleem. Geef dan gewoon die informatie in plaats van een algemene 'mopper-reactie' te geven. Ik begrijp je frustratie, deze zal ook echt wel terecht zijn, maar geef een ander dan ook de kans om je ermee te helpen

        Reageer


        • #5
          Ook vanavond bij ons weer regelmatig stilstaand of geheel wegvallend beeld.
          Delta weet dat deze problemen door overbelaste server(s) nog steeds niet verholpen zijn maar is daar in communicatieve zin alles behalve open en eerlijk over.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door gertjan
            Ook vanavond bij ons weer regelmatig stilstaand of geheel wegvallend beeld.
            Delta weet dat deze problemen door overbelaste server(s) nog steeds niet verholpen zijn maar is daar in communicatieve zin alles behalve open en eerlijk over.
            In plaats van in algemene zin te klagen, kun je beter de gevraagde informatie aanleveren.
            Ook al voelt klagen zo lekker, het lost niets op

            Reageer


            • #7
              @Goeroe
              Ik klaag niet in algemene zin en klagen voelt al helemaal niet lekker. Ik zou er geld voor over hebben om niet te hoeven klagen. Helaas liggen de feiten anders.
              Ik baseer mij op contact (niet voor de 1e keer) met de klantenservice van Delta vorige week.
              Per mail had ik Delta laten weten dat het hele interactieve tv kijken (met kastje van Delta) van begin af aan een drama is geweest. Zeer frequent stilstaand of wegvallend beeld. Opnames die niet door te spoelen zijn / waren etc.
              Naar aanleiding van dit bericht ben ik gebeld door klantenservice en mij is verteld dat het probleem veroorzaakt wordt door overbelaste servers en dat het probleem niet 1-2-3 op te lossen is. Verder hebben we kort gesproken over de wijze waarop Delta de gedupeerde klanten zou compenseren. Hij zou e.e.a. per mail (laten) bevestigen. Maar ook dat is, nu 5 dagen later, nog niet gebeurd. Dus op grond van feiten stel ik vast dat Delta in communicatieve zin ernstig te kort schiet. Waarvan akte!!

              Reageer


              • #8
                @gertjan
                de oplossing is heel eenvoudig:
                - opzeggen die handel.
                - een Humax PVR gebruiken.

                Reageer


                • #9
                  Wel raar dat het probleem niet 1,2,3 op te lossen is. Als nu al de servers van DIT overbelast zijn, dan wordt het probleem met iedere nieuwe DIT klant erbij alleen maar groter.
                  Vreemd dat het oplossen hiervan, niet de hoogste prioriteit heeft bij Delta.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door gertjan
                    Ik baseer mij op contact (niet voor de 1e keer) met de klantenservice van Delta vorige week.
                    Dank voor je toelichting, het is me een stuk duidelijker.
                    Misschien kun je een mail naar [email protected] sturen met verwijzing naar deze discussie en kunnen ze nog iets voor je betekenen.

                    Reageer


                    • #11
                      Wil er wel nog even graag aan toevoegen dat het DIT probleem nog helemaal niet is opgelost , heb ook al via mailcontact hierover geklaagd , dan krijg je als reactie terug dat een product niet naar behoren werkt het contract opgezegd kan worden , maar wij waren al blij dat DIT toen in beeld kwam , weten ook ontzettend goed dat er nog een heleboel kinderziektes inzitten , en de problemen blijven nog maar aanhouden , moet wel zeggen dat wij alweer een tijdje geleden geen stilstaand beeld gehad hebben , maar heb toen ook in de mail gevraagd wat er zou gebeuren als mijn gratis proeftijd om zou zijn , want per oktober moeten wij wel de volle pond gaan betalen , en aangezien we denken dat dan het probleem nog niet is opgelost dat er toch nog uitstel van betaling gedaan zal worden omdat wij vinden dat het toch nu wel ontzettend lang gaat duren eer alle problemen opgelost zullen zijn , want via de klantenservice krijgen we alleen nog maar te horen dat ze ermee bezig zijn maar wanneer het opgelost is weet niemand , dus hopen dat we eens snel iets mogen vernemen hoe het er nu op dit moment ervoor staat met DIT , want wij noemen het iedere keer maar het kastje muur systeem , en daar schieten wij als klant ook niet mee op.

                      Reageer


                      • #12
                        Zoals als fred44nl aangeeft is het een optie om DIT op te zeggen en via een smartcard in je TV of een decoder te gaan kijken. Dan ben je van de problemen af en kun je als de problemen opgelost zijn, ooit, altijd weer een abo afsluiten. NLZIET is een handige optie als je meerdere programma's tegelijkertijd wilt kunnen 'opnemen'.. werkt helaas alleen met NPO, RTL en de SBS-zenders.

                        Reageer


                        • #13
                          Opzeggen zou kunnen, maar dan moet ik nog wel een paar tientjes aan afkoopsom betalen en vervolgens weer een decoder kopen, want mijn tv heeft geen CI sleuf.

                          Reageer


                          • #14
                            Overigens zojuist van Delta een mail ontvangen met de volgende tekst:

                            Naar aanleiding van een gesprek dat u op 23 augustus met de klantenservice heeft gehad, vraagt u om schriftelijke bevestiging dat wij de verstoringen op Interactieve TV aan het oplossen zijn.

                            Op dit moment kunt u kwaliteitsproblemen ervaren bij het Live TV kijken via DELTA Interactieve TV. Dat vinden wij uiteraard erg vervelend. Onze excuses voor het ongemak.

                            Wij doen er alles aan, samen met onze partner, om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen zodat u weer maximaal kunt genieten van DELTA Interactieve TV.

                            De afgelopen dagen hebben wij verschillende verbeteringen doorgevoerd. Wij zien dat de stabiliteit is toegenomen waardoor er minder haperingen in het beeld zijn. Vandaag voeren wij verschillende aanpassingen uit om daarmee de kwaliteit verder te verhogen. De verstoringen hebben niets te maken met uw thuissituatie en ook niet met uw apparatuur (bijvoorbeeld: modem, digitale TV ontvanger, bekabeling). Als gebruiker van DELTA Interactieve TV ervaart u geen hinder van de aanpassingen die wij doorvoeren. De komende dagen houden wij u via ons Serviceforum op de hoogte van de verbeteringen die wij doorvoeren en de resultaten daarvan.
                            Met vriendelijke groet,
                            Klantenservice Delta Telecom

                            Reageer


                            • #15
                              Ik kreeg dat verhaal een ruime week terug ook. Inmiddels zonder afkoopsom van abonnement afgekomen. Maar je hebt gelijk. Kost je wel een decoder... Of nieuwe TV

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X