Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

FM antenne

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik doe meer dan alleen het forum en als het aan mij ligt komt daar ook meer prioriteit bij te liggen. Berichten via Twitter en Facebook worden ook door mij opgepakt en die gaan voor. Het forum wordt ook gezien als een medium van klanten door klanten. Jij levert daar ook een grote bijdrage aan, anders was ik al lang verzopen in de berichten!

    Ons team zal nog een extra collega kunnen gebruiken zodat alle onderdelen de aandacht krijgen die ze horen te krijgen
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      .... Ons team zal nog een extra collega kunnen gebruiken zodat alle onderdelen de aandacht krijgen die ze horen te krijgen
      Eerlijk: Ik help graag mensen, maar de bagger die je hier als webcare soms over je heen krijgt, zou mij afschrikken. Respect voor jullie incasseringsvermogen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Koeba
        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
        .... Ons team zal nog een extra collega kunnen gebruiken zodat alle onderdelen de aandacht krijgen die ze horen te krijgen
        Eerlijk: Ik help graag mensen, maar de bagger die je hier als webcare soms over je heen krijgt, zou mij afschrikken. Respect voor jullie incasseringsvermogen.
        Oh daar kan Matthijs prima mee omgaan. Kon ik trouwens ook.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Frans
          Oorspronkelijk gepost door Koeba
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
          .... Ons team zal nog een extra collega kunnen gebruiken zodat alle onderdelen de aandacht krijgen die ze horen te krijgen
          Eerlijk: Ik help graag mensen, maar de bagger die je hier als webcare soms over je heen krijgt, zou mij afschrikken. Respect voor jullie incasseringsvermogen.
          Oh daar kan Matthijs prima mee omgaan. Kon ik trouwens ook.
          Nee dat gaat allemaal prima hoor Boosheid is ook eigenlijk nooit persoonlijk. Ze zijn niet boos op mij, maar op het bedrijf. Daarnaast, zo erg is het niet hoor. Veruit de meeste mensen hebben nog gewoon omgangsnormen aan de telefoon. Ook hoeven we niet langs een 'angry mob' als we op het werk aankomen
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X