Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afstandsbediening van DIT schakelt ook de TV uit.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door P_X
    Hoe los ik dit op.
    door DIT aan te laten staan, tot alles uit kan en mag.
    het stroomverbruik van DIT is in uit- en aan-stand nagenoeg gelijk.
    dus daar hoef je het niet voor te laten.

    Reageer


    • #17
      Ik heb nog geen update mensen. Zal morgen weer ff een knuppel naar binnen gooien
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #18
        Ik laat hem ook altijd aanstaan

        Reageer


        • #19
          Ok, dus ik moet hem nu maar aan laten staan of de TV steeds opnieuw aanzetten?!?
          Daarnaast werkt het vooruit spoelen en verder kijken nog steeds niet goed.
          En als bonus kreeg ik gisteren 13.500 email opnieuw in mijn inbox waardoor de 12 belangerijke mails die er nog in stonden niet meer te vinden zijn.
          Delta bedankt!

          Reageer


          • #20
            Hoi allemaal, het lijkt erop dat deze functie niet meer werkt. Vond het wel handig. Het aan- en uitzetten van je tv via de DIT. Kreeg van ZeelandNet de opmerkingen om de afstandsbediening opnieuw te koppelen aan de tv. Heb hem ontkoppeld en weer gekoppeld. Helaas zonder succes. Heb een Samsung TV. Iemand een idee?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Alut Bekijk bericht
              Hoi allemaal, het lijkt erop dat deze functie niet meer werkt. Vond het wel handig. Het aan- en uitzetten van je tv via de DIT. Kreeg van ZeelandNet de opmerkingen om de afstandsbediening opnieuw te koppelen aan de tv. Heb hem ontkoppeld en weer gekoppeld. Helaas zonder succes. Heb een Samsung TV. Iemand een idee?
              Staat Anynet+ in de TV nog wel aan ??

              Reageer


              • #22
                Tv staat nog goed ingesteld

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X