Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afstandsbediening van DIT schakelt ook de TV uit.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afstandsbediening van DIT schakelt ook de TV uit.


  • #2
    Heb ik geen last van...overigens, dan moet in je afstandsbediening toch ooit de juiste code voor de tv zijn geprogrammeerd lijkt me.

    Ik heb hier ooit een keer zien passeren hoe je die code er ook weer uit kunt halen. Het lijkt me, dat dit ook niet meer werkt als je er een code inzet van een tv die je niet hebt.

    Reageer


    • #3
      een TV-code van m'n TV heb ik er zeker weten nooit ingezet.
      ben nu echt benieuwd wat Delta voor update heeft gedaan.
      gisteren moest ik nml. opnieuw inloggen en dat is alleen bij een update.
      ja, en bij een reset en dat heb ik ook niet gedaan.

      Reageer


      • #4
        Ikzelf heb geen Interactieve TV van Delta maar kan me voorstellen dat dit komt door HDMI-CEC (een wilde gok).

        https://www.homecinemamagazine.nl/20...easy-link-etc/

        Je zou in de opties van de TV CEC (simplink, anynet, bravia-sync, easy-link) kunnen uitschakelen (TV gaat dan ook niet automatisch aan bij gebruik van DIT). Wellicht kan het zelfs in de ontvanger worden ingesteld.

        Indien je de instellingen niet wilt wijzigen bestaat er misschien de mogelijkheid om DIT aan te sluiten op een andere HDMI poort zonder CEC-ondersteuning.

        Succes.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door FifthAxiom
          kan me voorstellen dat dit komt door HDMI-CEC (een wilde gok).

          Reageer


          • #6
            Klopt, ik heb dit ook sinds kort. Best lastig als je iets anders op je tv wil doen en de decoder netjes uit wil zetten. Weer zonder enige communicatie..

            Reageer


            • #7
              Sorry, maar wat is "DIT", jullie lijken wel een stelletje ambtenaren. praat eens normaal.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door duncan
                Sorry, maar wat is "DIT", jullie lijken wel een stelletje ambtenaren. praat eens normaal.
                Heb jij onder een steen gelegen ?
                https://www.delta.nl/tv-internet-tel...nteractieve-tv

                Reageer


                • #9
                  Als ik op mijn tv van humax input naar DIT overga gebeurt er weining zet ik dan DIT aan gaat mijn humax box uit, wil ik dan weer terug naar mijn humax source ga en schakel ik de DIT doos uit gaat ook mijn Tv uit. het is knap vervelend maar hey

                  Reageer


                  • #10
                    In de handleiding staat een code om je afstandsbediening te ontkoppelen van je tv. Misschien helpt dat.
                    Ik ga wel verdere navraag hierover doen. Zodra ik wat meer weet dan kom ik hier op terug.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Klopt, maar het ontkoppelen of koppelen heeft betrekking op de andere aan/uitknop en volumeknoppen.
                      Nu gaat mijn TV mee uit als ik de docer aan/uitknop bedien.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                        In de handleiding staat een code om je afstandsbediening te ontkoppelen van je tv. Misschien helpt dat.
                        Ik ga wel verdere navraag hierover doen. Zodra ik wat meer weet dan kom ik hier op terug.
                        Deze TV is nog nooit gekoppeld, dus ik denk niet dat dat werkt

                        Reageer


                        • #13
                          de functie waar het omgaat heet Anynet+
                          als ik nu DIT inschakel, dan gaat m'n TV automatisch aan.
                          uitschakelen heb ik het menu van de TV uitgezet.

                          misschien is dit wel een leuke functie, maar zoiets doe je toch niet zonder dit ergens te melden.
                          zelfs de moderator op dit forum weet van niks.
                          dan ben je toch wel ver van huis.

                          Reageer


                          • #14
                            Mijn Samsung BR heeft dit ook :

                            https://www.samsung.com/nl/support/t...t-anynet-plus/

                            Reageer


                            • #15
                              Ik heb een Sony. Alle van sync en automatisch in of uitschakelen staat uit. Bij aanzetten van dit gaat de tv niet mee aan. Geen. Probleem. Maar bij uitzetten van dit gaat hij wel mee uit terwijl ik dan de. Ps4 of Netflix wil kijken. Hoe los ik dit op.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X