Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT kastje loopt vast

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Nou het is dus niet goed. Ik wilde overschakelen van motorsportkanaal 155 en de DIT stond weer vast. Het TV scherm bleef ook heel lang zwart voordat het beeld doorkwam op de zenders na over schakelen op andere zender.
    Ik begin het toch wel zat te worden, DIT reageert dan niet meer op afstandsbediening, wil dus ook niet meer uitschakelen en resetten met een paperclip doet hij niet. er gebeurt dan helemaal niks.
    Ik denk dat deze DIT niet goed is of er is wat met het internet aan de hand alhoewel mijn laptops en tablet en telefoon gewoon prima werken.

    Reageer


    • #17
      @ruko1960
      De reden dat er gevraagd wordt om, als test, het kastje bekabeld aan te sluiten is om te controleren of een zwak(er) Wifisignaal een oorzaak is. Wanneer bekabeld dezelfde verstoringen zichtbaar zijn, dan hoeven we niet verder te kijken naar de Wifi. Is het bekabeld wel goed, dan kunnen we gaan kijken wat er gedaan kan worden om de Wifi te verbeteren. Het is dus niet zo dat DIT niet via de Wifi te gebruiken is, al is het wel aan te bevelen om de box bekabeld aan te sluiten als dat kan.

      jastov. Gisterenavond en vanmorgen waren en nog wat storingen in het doorgeven van vele zenders via DIT. Beeld bleef zwart of je kreeg een E30 melding. Dit is ondertussen weer verholpen.

      ps, bij het resetten moet je de paperclip echt minimaal 10 seconden vasthouden. En let er ook op dat je het verzonken knopje ook echt indrukt en er niet naast zit met de paperclip. Dit is mij ook al eens gebeurd
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #18
        De reden dat er gevraagd wordt om, als test, het kastje bekabeld aan te sluiten is om te controleren of een zwak(



        ps, bij het resetten moet je de paperclip echt minimaal 10 seconden vasthouden. En let er ook op dat je het verzonken knopje ook echt indrukt en er niet naast zit met de paperclip. Dit is mij ook al eens gebeurd
        Heb de DIT gereset ,duurt inderdaad minimaal 10 sec. , we zullen het weer afwachten of het goed blijft gaan.

        Reageer


        • #19
          Zaterdagavond j.l rond 23.00 uur loopt DIT weer vast op Motorsport kanaal. in de loop van de avond kon je al merken dat het langer duurde voor een zender in beeld kwam. Het lijkt wel of internet dan trager wordt, naarmate het later op de avond wordt. Is het signaal dan minder sterk?
          Ik vraag me af of TV kijken via een smartcard beter loopt als via de DIT. Ik zit nog in de proefperiode , maar ik vind de DIT nou niet helemaal zo geweldig.

          Reageer


          • #20
            Televisie kijken met een smartcard is veel stabieler televisie kijken.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X