Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT kastje loopt vast

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT kastje loopt vast

    DIT kastje is al enkele malen vastgelopen. Reageert niet meer op de afstandsbediening. Je kan het kastje dan niet meer uitschakelen.
    Het enige dat dan helpt is de voedingsstroom er even af en dan werkt het weer. Komt dit meer voor ? Het vastlopen gebeurt tijdens het zappen.
    vr.gr. Jaap

  • #2
    DIT is nog in begin stadium , het zal nog maanden duren voor het probleemloos gaat werken.

    Reageer


    • #3
      Heb je het DIT kastje wel bedraad aangesloten?
      Volgens een moderator zijn alle problemen met vastlopen opgelost en komt het alleen maar voor met een WIFI verbinding.

      Ik zou maar snel bedraad aansluiten met een LAN kabel als je dat nog niet gedaan hebt. Dan loopt het DIT kastje als een zonnetje.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ankertje
        Heb je het DIT kastje wel bedraad aangesloten?
        Volgens een moderator zijn alle problemen met vastlopen opgelost en komt het alleen maar voor met een WIFI verbinding.

        Ik zou maar snel bedraad aansluiten met een LAN kabel als je dat nog niet gedaan hebt. Dan loopt het DIT kastje als een zonnetje.
        DIT zit/zat bedraad aangesloten op het modum (cisco) , dus dat is de oorzaak niet. DIT kastje nog maar sinds vorige maand in gebruik.
        Tot nu toe geen problemen, die begonnen pas afgelopen week. Gisteravond zelfs 2 keer. Kan dit iets met temperatuur te maken hebben ? DIT staat gewoon in open kast, dus voldoende ventilatie.

        Reageer


        • #5
          Heb je al een monteur laten langskomen?

          Reageer


          • #6
            Hoi jastov,

            Geeft de box eens een harde reset. Dit doe je door met een paperclip of een tandenstoker oid het verzonken knopje aan de achterzijde van de box voor minimaal 10 seconden in te drukken. De box moet dan wel aanstaan en zal vervolgens vanzelf herstarten. Blijf je dan problemen houden laat het dan weten.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Hoi jastov,

              Geeft de box eens een harde reset. Dit doe je door met een paperclip of een tandenstoker oid het verzonken knopje aan de achterzijde van de box voor minimaal 10 seconden in te drukken. De box moet dan wel aanstaan en zal vervolgens vanzelf herstarten. Blijf je dan problemen houden laat het dan weten.
              Heb op dit moment geen problemen. Zo gauw het weer gebeurt zal ik een harde reset geven, mocht dat niet helpen dan laat ik dit weten.
              bedankt allen voor de reacties.

              Reageer


              • #8
                Als het werkt, dan idd niet proberen om het te maken :P Ik hoor het graag terug als je hinder blijft ondervinden.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Off-topic, maar toch...
                  "Als het werkt, dan idd niet proberen om het te maken Ik hoor het graag terug als je hinder blijft ondervinden."
                  If you can't fix it, don't break it; else fix it until it breaks.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ankertje
                    Heb je het DIT kastje wel bedraad aangesloten?
                    Volgens een moderator zijn alle problemen met vastlopen opgelost en komt het alleen maar voor met een WIFI verbinding.

                    Ik zou maar snel bedraad aansluiten met een LAN kabel als je dat nog niet gedaan hebt. Dan loopt het DIT kastje als een zonnetje.
                    Dan is het dus NIET allemaal opgelost zoals de moderater volgens jou melde.

                    En wat een onzin, niet iedereen is in de mogelijkheid om bedraad aan te sluiten, zoals bij mij,

                    En als er een mogelijkheid is om via WIFI te verbinden moet dit ook naar behoren werken.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door ruko1960
                      En als er een mogelijkheid is om via WIFI te verbinden moet dit ook naar behoren werken.
                      de vraag of een apparaat via wifi goed kan werken wordt niet alleen door dat apparaat bepaald.
                      de omstandigheden zijn bij lange na niet overal optimaal.
                      vandaar dat een DIT kastje zowel bedraad als draadloos gebruikt kan worden.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        Oorspronkelijk gepost door ruko1960
                        En als er een mogelijkheid is om via WIFI te verbinden moet dit ook naar behoren werken.
                        de vraag of een apparaat via wifi goed kan werken wordt niet alleen door dat apparaat bepaald.
                        de omstandigheden zijn bij lange na niet overal optimaal.
                        vandaar dat een DIT kastje zowel bedraad als draadloos gebruikt kan worden.
                        Ja dat moge duidelijk zijn ik ga hier uit van een goed werkend en voldoende sterk wifi signaal.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                          Als het werkt, dan idd niet proberen om het te maken :P Ik hoor het graag terug als je hinder blijft ondervinden.
                          DIT loopt weer vast. Valt wel op dat dit steeds gebeurt bij schakelen van of naar MTV zender.
                          Reset d.m.v. paperclip reageert de DIT niet op , alleen voedingsstroom uitschakelen helpt.
                          Maandagmorgen DIT ??

                          Reageer


                          • #14
                            Je maandelijkse vergoeding aan Delta is toch ook niet van maandagmorgen? Het moet dus gewoon probleemloos werken.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door jastov
                              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                              Als het werkt, dan idd niet proberen om het te maken :P Ik hoor het graag terug als je hinder blijft ondervinden.
                              DIT loopt weer vast. Valt wel op dat dit steeds gebeurt bij schakelen van of naar MTV zender.
                              Reset d.m.v. paperclip reageert de DIT niet op , alleen voedingsstroom uitschakelen helpt.
                              Maandagmorgen DIT ??
                              Oorzaak gevonden ??
                              Heb alles nog eens nagelopen en toen bleek de lan -kabel was al wel aangesloten maar in de instellingen stond de wifi nog ingeschakeld. Deze nu uitgeschakeld en we wachten af , het zou nu goed moeten zijn.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X