Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT in PZC: Het ligt niet aan de klant

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
    Oorspronkelijk gepost door rasimaging
    ook nog even via Mail zijn gal gespuugd richting mij
    die email kun je natuurlijk ook gewoon openbaar maken
    op PZC, dit forum, facebook, noem maar op
    Had ik achter jou niet gezocht, Fred, opruiing...
    We gaan het netjes houden en nergens op reageren. Einde verhaal

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba
      Had ik achter jou niet gezocht, Fred, opruiing...
      weet je wat het is, dit verhaal is nu min of meer publiekelijk.
      overmorgen is het weer weg en wordt er net gedaan of er niks aan de hand is.
      deze discussie staat dan ook niet meer bovenaan op het forum.
      maar de problemen zijn niet opgelost.
      ja, misschien een beetje, maar niet echt.

edit:
      heb je deze al gezien:
      Oorspronkelijk gepost door ovdtier
      Ik ben net overgestapt van KPN naar Delta. Wat mij betreft is DIT een aanfluiting.

Reageer

Er is een mijnheer of mevrouw Wdevrieze die mijn forumberichten kopieerde en deze als reactie onder ZIJN naam plaatst op bovenstaande topic.Beetje smakeloos en goedkoop. Wdevrieze..Verwijderd het bericht van de PZC pagina!.
        Hoi rasimaging,

Wat vervelend om te horen dat Wdevrieze jouw berichten overneemt en deze plaatst op een andere website. Voor ons is dat niet te voorkomen, zelfs al is deze gebruiker meermaals geband van dit forum.
        We houden dan ook scherp toezicht om te kijken of deze niet nogmaals een account aanmaakt. Indien dit wel het geval is, geef het dan aan aan ons. Dan ondernemen we graag gepaste actie.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
          Er is een mijnheer of mevrouw Wdevrieze die mijn forumberichten kopieerde en deze als reactie onder ZIJN naam plaatst op bovenstaande topic.Beetje smakeloos en goedkoop. Wdevrieze..Verwijderd het bericht van de PZC pagina!.
          Hoi rasimaging,

Wat vervelend om te horen dat Wdevrieze jouw berichten overneemt en deze plaatst op een andere website. Voor ons is dat niet te voorkomen, zelfs al is deze gebruiker meermaals geband van dit forum.
          We houden dan ook scherp toezicht om te kijken of deze niet nogmaals een account aanmaakt. Indien dit wel het geval is, geef het dan aan aan ons. Dan ondernemen we graag gepaste actie.
          @Joeri: Klopt het dat Delta coulant zal omgaan met opzegging DIT?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X