Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DIT in PZC: Het ligt niet aan de klant
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door rasimagingForumbeheer. Verwijder het bericht van WdeVrieze. Hij heeft mijn forumreacties aangaand DIT gekopieerd en onder zijn eigen naam op de PZC nieuwspagina over dit onderwerp geplaatst.
Dit is strikt genomen dus plagiaat!
En niet strikt genomen ook niet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door KoebaOorspronkelijk gepost door rasimagingForumbeheer. Verwijder het bericht van WdeVrieze. Hij heeft mijn forumreacties aangaand DIT gekopieerd en onder zijn eigen naam op de PZC nieuwspagina over dit onderwerp geplaatst.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door rasimagingOorspronkelijk gepost door KoebaOorspronkelijk gepost door rasimagingForumbeheer. Verwijder het bericht van WdeVrieze. Hij heeft mijn forumreacties aangaand DIT gekopieerd en onder zijn eigen naam op de PZC nieuwspagina over dit onderwerp geplaatst.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door rasimagingEr is een mijnheer of mevrouw Wdevrieze die mijn forumberichten kopieerde en deze als reactie onder ZIJN naam plaatst op bovenstaande topic.Beetje smakeloos en goedkoop. Wdevrieze..Verwijderd het bericht van de PZC pagina!.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door rasimagingEr is een mijnheer of mevrouw Wdevrieze die mijn forumberichten kopieerde en deze als reactie onder ZIJN naam plaatst op bovenstaande topic.Beetje smakeloos en goedkoop. Wdevrieze..Verwijderd het bericht van de PZC pagina!.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door rasimagingEr is een mijnheer of mevrouw Wdevrieze die mijn forumberichten kopieerde en deze als reactie onder ZIJN naam plaatst op bovenstaande topic.Beetje smakeloos en goedkoop. Wdevrieze..Verwijderd het bericht van de PZC pagina!.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door WebkabouterOorspronkelijk gepost door rasimagingEr is een mijnheer of mevrouw Wdevrieze die mijn forumberichten kopieerde en deze als reactie onder ZIJN naam plaatst op bovenstaande topic.Beetje smakeloos en goedkoop. Wdevrieze..Verwijderd het bericht van de PZC pagina!.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door rasimagingOorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door rasimagingEr is een mijnheer of mevrouw Wdevrieze die mijn forumberichten kopieerde en deze als reactie onder ZIJN naam plaatst op bovenstaande topic.Beetje smakeloos en goedkoop. Wdevrieze..Verwijderd het bericht van de PZC pagina!.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door KwekOorspronkelijk gepost door rasimagingOorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door rasimagingEr is een mijnheer of mevrouw Wdevrieze die mijn forumberichten kopieerde en deze als reactie onder ZIJN naam plaatst op bovenstaande topic.Beetje smakeloos en goedkoop. Wdevrieze..Verwijderd het bericht van de PZC pagina!.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door rasimagingook nog even via Mail zijn gal gespuugd richting mij
op PZC, dit forum, facebook, noem maar op
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer