Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Het nut van provider forums

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Deze had ik inderdaad nog niet gezien. Maakt het eigenlijk nog vreemder. Hoe kan je als Delta een serviceforum gebruiken met de naam “Zeelandnet”, zonder ook maar enige uitleg over het hoe of wat en zonder daar zelf actief in te participeren.
    Persoonlijk zeer goede ervaringen met de manier van werken hoe Sonos eea heeft opgezet. Duidelijke uitleg over wat je wel of niet kunt verwachten, actief deelnemen met info over nieuwe zaken en meelezen en indien nodig actief participeren. Eea wordt ook afgedekt door een actieve helpdesk. Eigenlijk nog nooit de ellende gezien die op dit forum wel te vinden zijn. Het kan dus kennelijk wel.

Reageer

[QUOTE=Caiway55;n273443]

Hoe kan je als Delta een serviceforum gebruiken met de naam “Zeelandnet”, zonder ook maar enige uitleg over het hoe of wat en zonder daar zelf actief in te participeren.

Dat heel simpel Zeelandnet is ermee begonnen en Delta heeft later Zeelandnet overgenomen.

Reageer

[QUOTE=copilot;n273763]
        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

Hoe kan je als Delta een serviceforum gebruiken met de naam “Zeelandnet”, zonder ook maar enige uitleg over het hoe of wat en zonder daar zelf actief in te participeren.

Dat heel simpel Zeelandnet is ermee begonnen en Delta heeft later Zeelandnet overgenomen.
        Maar als een zichzelf respecterend bedrijf zou ik dan toch verwachten dat je het wat professioneler zou aanpakken. Delta is inmiddels heel wat groter dan Zeeland en voor nieuwe abonnee’s, waar dan ook, komt dit wat vreemd over.
        Mocht je dan toch nog de band met het verleden willen behouden dan zou ik op zijn minst wat uitleg geven.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X