Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ontopic blijven

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Het enge bos

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Kan wel zijn dat dat jouw perceptie is, maar er is ook een hele kleuterklas die aan het jennen en uitlokken was. Puur pestgedrag. Als die zich eens in zouden kunnen houden...
      Inderdaad en laten we Jeroen gewoon zijn werk laten doen, hij kan prima zelf zien wie er over de schreef gaat.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
        ,,

U praat uit het zelfde straatje als onze banner ,maar dat kan ook niet anders, overigens als er over deze persoon gesproken wordt duikt u er op als bok op haverkist op om te reageren ,Woont u samen in het grote Dierenrijk😲👀
        Mijn ervaring is dat dit soort opmerkingen, net als eerder als dat ik een ander account ben van Bordewolf, dat die alleen maar bedoeld zijn om iemand dwars te zitten of zwart te maken. Het zijn bekende tactieken die vaker door trollen worden gebruikt. Jammer dat u hier aan meedoet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Mijn ervaring is dat dit soort opmerkingen, net als eerder als dat ik een ander account ben van Bordewolf, dat die alleen maar bedoeld zijn om iemand dwars te zitten of zwart te maken. Het zijn bekende tactieken die vaker door trollen worden gebruikt. Jammer dat u hier aan meedoet.
          Ik kan hun opmerkingen niet meer zien, maar ze blijven dus bezig.
          Ze kunnen roepen en vragen richting mij wat ze willen, ik zie en lees het niet meer omdat ze allen op mijn banlist staan.
          Het is pure vervuiling van het forum met opmerkingen waar niemand op zit te wachten.

Reageer

Gewoon even mijn duit in het zakje: ik word er SCHIJT- en SCHIJTziek van, van allebei de kanten!

Laatst bewerkt door anomaly; 31 Jul 2023, 14:34. Reden: Tiepvaude

Reageer

Grootste veroorzaker is Bordewolf natuurlijk. Ben even weggeweest van dit forum maar forumlid Bordewolf die verspreidt nog steeds onzin zeg. Snap wel dat mensen hier aan gaan irriteren. Niet goed te praten maar is een natuurlijk proces. Maar ja forumbeheer vindt dit wss leuk. Webcare Delta is niet meer te bekennen wat ik ook wel snap.

Reageer

[QUOTE=Willem1980;n270811]Grootste veroorzaker is Bordewolf natuurlijk.

​​​​​​​Ik vind dat "natuurlijk" niet, wat nu?

Reageer

Van mijn part schuift iedereen weer onder zijn eigen steen met oor- en oogkleppen op. De zegen!
                  Laatst bewerkt door anomaly; 31 Jul 2023, 18:41.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                    Gewoon even mijn duit in het zakje: ik word er SCHIJT- en SCHIJTziek van, van allebei de kanten!
                    Helpt het denk je? Waarom dan toch deze reactie?

Reageer

Omdat ik er dus schijtziek van word, maar ik weet het goed maakt. Aangezien ik hierbij ook offtopic ben gegaan zal ik iedereen de moeite besparen en mezelf een ban voor onbepaalde tijd geven.

Reageer

Dacht dat dit Forum was om elkaar te helpen, tenminste was het vroeger zo. Zeg niet dat het nu slecht is maar wel veel ikke politiek hier jammer

Reageer

Als iemand aan de lopende band anderen loopt te corrigeren en aanmerkingen heeft op hin bijdrage wordt de sfeer vanzelf prut.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
                            Dacht dat dit Forum was om elkaar te helpen, tenminste was het vroeger zo. Zeg niet dat het nu slecht is maar wel veel ikke politiek hier jammer
                            Ik zie het niet meer, ik kijk er van weg
                            Door de blacklist ben ik verlost van alle onnodige gelul en gezeur. Alleen anderen hebben er last van.
                            Wat dat.betreft snap ik het niet. Ben je het zat zet me dan ook op de banlist ipv reageren.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Aug 2023, 21:59.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Helemaal eens, maar zo lang die verrotte klapstoel nog in mijn schuur ligt en die schijtende dakduif niet is weggevlogen blijft het stinken om me heen.
                              Ik zie het niet meer, ik kijk er van weg

PS door de blacklist ben ik verlost van alle onnodige gelul en gezeur. Alleen anderen hebben er last van.
                              Wat dat.betreft snap ik het niet. Ben je het zat zet me dan ook op de banlist ipv reageren.
                              Bij wie heb ik die verrotte klapstoel ook al voorbij zien komen...??

Reageer

Verbeter de wereld, begin bij jezelf komt er nu spontaan bij mij op.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X