Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Topics gesloten

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht
    het feit dat programma's die je wilt terugkijken pas na een uur te zien zijn. Dit moet toch sneller kunnen zou je zeggen.
    Van wie 'moet' dat? Beetje verwende reactie hoor.

    Reageer


    • #17
      Het betreffende topic is zoals Edwinb

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
        Het betreffende topic is zoals Edwinb
        Jullie zijn inmiddels zowel Caiway als Delta, van dat idee haal je mij niet meer af.
        Delta draait op het tv platform aan alle knoppen, mogelijk in samenwerking met Caiway maar Delta is compleet in de lead.
        Dus komop! Doe niet of iedereen hier dom is.

        en dat er frustraties zijn bij de Caiwayklanten over het platform van Delta is niet zo gek.
        heel veel zaken werken niet zoals het op het oude Caiwayplatform, al anderhalf jaar niet!
        je wordt naar het nieuwe platform gezet, verwacht iets moois, maar gaat er op alle fronten op achteruit.

        en ja dat gaat over vooruitspoelen van opnames, dat gaat over snel terugkijken na afloop van een programma, dat gaat over Dolby Surround, dat gaat over een eigen zendervolgorde en indeling. Dat gaat over HD zenders die er al anderhalf jaar niet meer zijn omdat Delta ze niet in HD mag doorgeven.
        Zo lang er geen oplossingen komen kan je verwachten dat dit keer op keer hier terug komt. Ik snap dan ook niet dat er zaken worden gesloten, het heeft geen zin zolang we niet merken dat er iets aan gebeurt is.

        Tot slot wil ik niemand aanvallen. Medewerkers van Delta doen hier doorgaans wel hun best om te informeren en vaak gaan ze toch wel voor ons terug in de organisatie.
        En vaak kunnen ze ook niet alles neerpennen. Maar elkaar lezen en horen en serieus de zaken aan de kaak stellen kan geen kwaad. Tot nu toe is er geen oplossing voor het vooruitspoelen op het platform van Delta.
        Het antwoord kan en mag niet zijn dat het niet wordt gefixt, het heeft voor Caiwayklanten altijd gewerkt op het oude platform. Kortom afkappen, sluiten van topics komt op mij over als doofpot ipv proactief de klachten oppakken zoals ze al vaker benoemd zijn.

        ik zit verder met tevredenheid bij Delta/Caiway maar ik wordt wel kritisch wanneer zaken die ik had opeens niet meer werken. Dat vertalen anderen al snel als negatief. Maar in de basis ben ik verder tevreden over de diensten.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Sep 2020, 22:34.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X