Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Topics gesloten

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Topics gesloten

    Het valt me op dat er ineens een heleboel topics ouder dan een jaar zijn gesloten.

  • #2
    Lijkt me heel verstandig. Wat is je vraag?

    Reageer


    • #3
      Wat mij opvalt hier is dat Delta Fiber Nederland medewerkers hier topics afsluit zonder gewenste oplossing. Lijkt een beetje op Caiway die al jaren de hoogste oplossingen heeft bij klacht.nl. Deze klachten worden gewoon opgelost zonder oplossing.

      Kan iemand mij vertellen waarom het topic: "vooruitspoelen opnames" is gesloten? Mogen klanten dit niet lezen en komt het over als slechte reclames. Ik vind dat alleen de topicstarter zo'n topic kan sluiten als de oplossing daar is.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Lijkt me heel verstandig. Wat is je vraag?
        Ik heb het idee dat het een beetje rigoureus is gebeurd maar goed je kunt altijd zelf weer een nieuw topic aanmaken.
        Laatst bewerkt door driepinter; 18 Sep 2020, 13:55.

        Reageer


        • #5
          Er zijn inderdaad een groot aantal topics gesloten ouder dan een jaar.

          Het is gewoon mogelijk een nieuw topic aan te maken.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
            Wat mij opvalt hier is dat Delta Fiber Nederland medewerkers hier topics afsluit zonder gewenste oplossing. Lijkt een beetje op Caiway die al jaren de hoogste oplossingen heeft bij klacht.nl. Deze klachten worden gewoon opgelost zonder oplossing.

            Kan iemand mij vertellen waarom het topic: "vooruitspoelen opnames" is gesloten? Mogen klanten dit niet lezen en komt het over als slechte reclames. Ik vind dat alleen de topicstarter zo'n topic kan sluiten als de oplossing daar is.
            De vraag van het onderwerp is uitgebreid besproken en beantwoord.

            Dit is de reden voor het sluiten van het onderwerp.

            Mogen klanten dit niet lezen en komt het over als slechte reclames.
            Klanten mogen en kunnen het betreffende onderwerp gewoon lezen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

              De vraag van het onderwerp is uitgebreid besproken en beantwoord.

              Dit is de reden voor het sluiten van het onderwerp.



              Klanten mogen en kunnen het betreffende onderwerp gewoon lezen.
              Edwin de vraag of zelfs uitdrukkelijk wens om vooruitspoelen mogelijk te maken is gewoon afgekapt, zo komt het op mij over.
              In plaats van dat Delta nu eindelijk eens schrikt en er iets aan gaat doen om het wel mogelijk te maken krijgen we het antwoord: iedereen drinkt een glas, doet een plas en alles blijf bij wat het was. Het spijt me, maar dat noem ik dus gewoon zaken niet oplossen. Bij Caiway was het mogelijk, sinds het nieuwe Deltaplatform niet meer, zet me dan maar terug op het oude.
              Dan heb ik tenminste ook weer ARD HD. Er wordt niets opgelost. We reclameren ons tot we ons wegen. TVE HD is ook nog geen HD en ARD HD ook nog niet (alleen een SD stream).
              Ik ga naar een nieuw en andere pakket en opeens werken functionaliteiten die ik had niet meer. Logisch dat we vol op het orgel gaan en het er ook niet mee eens zijn dat zo'n topic opeens maar dicht gaat omdat dat lekker makkelijk is en commercieel aantrekkelijk omdat het topic dan naar beneden verdwijnt in het forum.

              Reageer


              • #8
                Indien je problemen ervaart met de diensten van Caiway kan je contact opnemen met de klantenservice van Caiway. Dit heb ik ook eerder aangegeven. Deze gegevens zijn voor mij niet inzichtelijk.

                Je vraag of doorspoelen mogelijk is is niet afgekapt maar gewoon beantwoord. Jammer te horen dat het zo overkwam.

                Zoals al eerder aangegeven zijn hier al verschillende onderwerpen over terug te vinden op het forum.
                Het heeft geen zin hiervoor telkens een nieuw onderwerp aan te maken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  Indien je problemen ervaart met de diensten van Caiway kan je contact opnemen met de klantenservice van Caiway. Dit heb ik ook eerder aangegeven. Deze gegevens zijn voor mij niet inzichtelijk.

                  Je vraag of doorspoelen mogelijk is is niet afgekapt maar gewoon beantwoord. Jammer te horen dat het zo overkwam.

                  Zoals al eerder aangegeven zijn hier al verschillende onderwerpen over terug te vinden op het forum.
                  Het heeft geen zin hiervoor telkens een nieuw onderwerp aan te maken.
                  Volgens mij gingen we verder op het oude onderwerp... Die staat nu dicht. Daarnaast speelt dit probleem ook bij Delta, zelfde platform.
                  Maar om nu hier door te gaan is een beetje hetzelfde niet?? En nee ik hol niet naar Caiway aangezien Delta tegenwoordig aan alle knoppen draait.
                  Caiway is uit naam nog Caiway. De medewerkers inclusief jezelf zijn allemaal Delta.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Sep 2020, 17:16.

                  Reageer


                  • #10
                    Bordewolf ook ik stoor me aan die reclames en als Delta van zoveel klanten meldingen krijgt hierover lijkt me het toch normaal dat hier in ieder geval serieus naar gekeken gaat worden. Dat is nu volgens mij namelijk nog niet gedaan. Ook het feit dat programma's die je wilt terugkijken pas na een uur te zien zijn. Dit moet toch sneller kunnen zou je zeggen?! Kortom, Delta heeft nog een hoop wat ze kunnen verbeteren aan DIT.

                    Reageer


                    • #11
                      De reactie hier van de Delta Fiber medewerkers vind ik zeer koeltjes. Nergens heb ik gelezen dat Edwinb begrip hier (geen opnames doorspoelen) voor toont en het probleem gaat voorleggen aan de directie. Nee keihard zeggen dat het niet mogelijk is en dan de topic op slot zetten. Dat is echt niet klantvriendelijk.

                      Wees eens pro actief en leg het probleem uit aan de directie
                      Laatst bewerkt door Willem1980; 18 Sep 2020, 16:27.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht
                        Ook het feit dat programma's die je wilt terugkijken pas na een uur te zien zijn. Dit moet toch sneller kunnen zou je zeggen?!
                        Waarom?
                        Laatst bewerkt door Webkabouter; 18 Sep 2020, 19:30.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                          Wees eens pro actief en leg het probleem uit aan de directie
                          Doorspoelen zou wel kunnen maar dan ga je meer voor je TV abo betalen (dit moet nl worden afgekocht bij de intellectuele eigenaar(s) van het betreffende programma - zie de diverse eerder threads in dit informatieve forum). Vervolgens krijg je daar dan weer een hoop ophef over...
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Het valt me op dat er ineens een heleboel topics ouder dan een jaar zijn gesloten.
                            Daar is niets mis mee. Als er totop vandaag nog reacties op komen is dat een andere zaak denk ik...
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                              Wees eens pro actief en leg het probleem uit aan de directie
                              Het houdt een keer op Willem. Er zijn genoeg topics aan dit issue gespendeerd en Edwin is ook maar de beheerder van dit forum (keep up the good wojk!).

                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X