Het valt me op dat er ineens een heleboel topics ouder dan een jaar zijn gesloten.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Topics gesloten
Samenvouwen
X
-
Wat mij opvalt hier is dat Delta Fiber Nederland medewerkers hier topics afsluit zonder gewenste oplossing. Lijkt een beetje op Caiway die al jaren de hoogste oplossingen heeft bij klacht.nl. Deze klachten worden gewoon opgelost zonder oplossing.
Kan iemand mij vertellen waarom het topic: "vooruitspoelen opnames" is gesloten? Mogen klanten dit niet lezen en komt het over als slechte reclames. Ik vind dat alleen de topicstarter zo'n topic kan sluiten als de oplossing daar is.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtLijkt me heel verstandig. Wat is je vraag?Laatst bewerkt door driepinter; 18 Sep 2020, 12:55.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtWat mij opvalt hier is dat Delta Fiber Nederland medewerkers hier topics afsluit zonder gewenste oplossing. Lijkt een beetje op Caiway die al jaren de hoogste oplossingen heeft bij klacht.nl. Deze klachten worden gewoon opgelost zonder oplossing.
Kan iemand mij vertellen waarom het topic: "vooruitspoelen opnames" is gesloten? Mogen klanten dit niet lezen en komt het over als slechte reclames. Ik vind dat alleen de topicstarter zo'n topic kan sluiten als de oplossing daar is.
Dit is de reden voor het sluiten van het onderwerp.
Mogen klanten dit niet lezen en komt het over als slechte reclames.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
De vraag van het onderwerp is uitgebreid besproken en beantwoord.
Dit is de reden voor het sluiten van het onderwerp.
Klanten mogen en kunnen het betreffende onderwerp gewoon lezen.
In plaats van dat Delta nu eindelijk eens schrikt en er iets aan gaat doen om het wel mogelijk te maken krijgen we het antwoord: iedereen drinkt een glas, doet een plas en alles blijf bij wat het was. Het spijt me, maar dat noem ik dus gewoon zaken niet oplossen. Bij Caiway was het mogelijk, sinds het nieuwe Deltaplatform niet meer, zet me dan maar terug op het oude.
Dan heb ik tenminste ook weer ARD HD. Er wordt niets opgelost. We reclameren ons tot we ons wegen. TVE HD is ook nog geen HD en ARD HD ook nog niet (alleen een SD stream).
Ik ga naar een nieuw en andere pakket en opeens werken functionaliteiten die ik had niet meer. Logisch dat we vol op het orgel gaan en het er ook niet mee eens zijn dat zo'n topic opeens maar dicht gaat omdat dat lekker makkelijk is en commercieel aantrekkelijk omdat het topic dan naar beneden verdwijnt in het forum.
Reageer
-
Indien je problemen ervaart met de diensten van Caiway kan je contact opnemen met de klantenservice van Caiway. Dit heb ik ook eerder aangegeven. Deze gegevens zijn voor mij niet inzichtelijk.
Je vraag of doorspoelen mogelijk is is niet afgekapt maar gewoon beantwoord. Jammer te horen dat het zo overkwam.
Zoals al eerder aangegeven zijn hier al verschillende onderwerpen over terug te vinden op het forum.
Het heeft geen zin hiervoor telkens een nieuw onderwerp aan te maken.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtIndien je problemen ervaart met de diensten van Caiway kan je contact opnemen met de klantenservice van Caiway. Dit heb ik ook eerder aangegeven. Deze gegevens zijn voor mij niet inzichtelijk.
Je vraag of doorspoelen mogelijk is is niet afgekapt maar gewoon beantwoord. Jammer te horen dat het zo overkwam.
Zoals al eerder aangegeven zijn hier al verschillende onderwerpen over terug te vinden op het forum.
Het heeft geen zin hiervoor telkens een nieuw onderwerp aan te maken.
Maar om nu hier door te gaan is een beetje hetzelfde niet?? En nee ik hol niet naar Caiway aangezien Delta tegenwoordig aan alle knoppen draait.
Caiway is uit naam nog Caiway. De medewerkers inclusief jezelf zijn allemaal Delta.Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Sep 2020, 16:16.
Reageer
-
Bordewolf ook ik stoor me aan die reclames en als Delta van zoveel klanten meldingen krijgt hierover lijkt me het toch normaal dat hier in ieder geval serieus naar gekeken gaat worden. Dat is nu volgens mij namelijk nog niet gedaan. Ook het feit dat programma's die je wilt terugkijken pas na een uur te zien zijn. Dit moet toch sneller kunnen zou je zeggen?! Kortom, Delta heeft nog een hoop wat ze kunnen verbeteren aan DIT.
- 1 Like
Reageer
-
De reactie hier van de Delta Fiber medewerkers vind ik zeer koeltjes. Nergens heb ik gelezen dat Edwinb begrip hier (geen opnames doorspoelen) voor toont en het probleem gaat voorleggen aan de directie. Nee keihard zeggen dat het niet mogelijk is en dan de topic op slot zetten. Dat is echt niet klantvriendelijk.
Wees eens pro actief en leg het probleem uit aan de directieLaatst bewerkt door Willem1980; 18 Sep 2020, 15:27.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk berichtOok het feit dat programma's die je wilt terugkijken pas na een uur te zien zijn. Dit moet toch sneller kunnen zou je zeggen?!Laatst bewerkt door Webkabouter; 18 Sep 2020, 18:30.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtWees eens pro actief en leg het probleem uit aan de directie
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtHet valt me op dat er ineens een heleboel topics ouder dan een jaar zijn gesloten.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtWees eens pro actief en leg het probleem uit aan de directie
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer