Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Cookies melding op forum

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Volgens mij heeft de spellingswijzer een apart hoofdstuk gewijd aan o.a. de combinatie eigennamen en cijfers. Laten we die discussie dus verder maar niet aangaan r0n

    Reageer


    • #17
      Na enkele dagen verdwenen te zijn geweest, verschijnt ineens die cookie-melding weer! Nu in Edge en Chrome, niet in IE en Firefox.........
      Edge browser was al geopend met pagina van forum, bij verversen van de pagina verscheen de melding en die blijft telkens terugkomen.
      Browser afsluiten, opnieuw starten, inloggen op forum en melding verdwijnt....
      Ook op teletekstpagina ineens een cookie-melding, maar op andere sites weer niet...
      Worden er ineens heel selectief cookies gewist door de browser?
      Raar!!!

      Reageer


      • #18
        Ik vermoed dat je cookies bij het sluiten van de pagina op opruimen staat.
        geef het commando cookies in bij het vraagteken in de werkbalk van windows 10 en check op automatisch opruimen.
        Dat zou namelijk de herhaalde vraag om cookies toe te laten moeten verwijderen.
        Als daar namelijk browser geschiedenis wissen aangevinkt staat, ruimt hij elke keer die cookies op.
        Hier kun je ook je pop-up instelling veranderen, maar laat hem aangevinkt staan, omdat je dan vaak niet op de pagina komt.
        Succes, Ben

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door antwoord
          Ik vermoed dat ....
          Ben, je reageert op een topic dat 'Beantwoord' is en twee jaar oud. Zolang er nog onbeantwoorde vragen zijn, is dat misschien nuttiger om je mee bezig te houden

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            Oorspronkelijk gepost door antwoord
            Ik vermoed dat ....
            Ben, je reageert op een topic dat 'Beantwoord' is en twee jaar oud. Zolang er nog onbeantwoorde vragen zijn, is dat misschien nuttiger om je mee bezig te houden
            Dat krijg je als dezelfde problemen terug komen na twee jaar en je gaat zoeken of iemand het al gevraagd heeft. Wellicht kunnen oude topics gewoon gesloten worden na een bepaalde tijd. Ik vind dit niet zo'n vriendelijk opmerking naar iemand die dit waarschijnlijk niet doorhad.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X