Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Cookies melding op forum

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Cookies melding op forum

    Sinds vandaag krijg ik op het forum bij gebruik van IE en Edge (niet bij Firefox en Chrome) steeds de melding:
    ZeelandNet maakt gebruik van cookies
    ZeelandNet gebruikt cookies om de website te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op "Akkoord" te klikken, geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Meer informatie

    Akkoord, verder naar ZeelandNet

    Bij aanklikken van akkoord verdwijnt de melding, maar deze komt bij iedere nieuwe pagina die wordt geopend terug.
    Ik heb niets gewijzigd aan mijn cookie-instellingen!
    Irritanttttttttttttttt

  • #2
    Eerder geprobeerd met cookie-instellingen wijzigen naar "geen cookies blokkeren" zonder resultaat.
    Nu nogmaals wijzigen en terug naar oorspronkelijke instellingen wijzigen en de melding verschijnt niet meer....

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Eerder geprobeerd met cookie-instellingen wijzigen naar "geen cookies blokkeren" zonder resultaat.
      Nu nogmaals wijzigen en terug naar oorspronkelijke instellingen wijzigen en de melding verschijnt niet meer....
      Mooi dat je de oplossing zelf hebt gevonden.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Wel vreemd, dat de vraag wordt gesteld in 2 talen door elkaar .............

          Reageer


          • #6
            Ik heb dit momenteel op Chrome. Bijzonder irritant.

            Reageer


            • #7
              Heb je dit nu nog steeds Vulpen? Ik gebruik hier zowel IE als Chrome maar op beiden geen herhalende melding?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Sebastiaan
                Heb je dit nu nog steeds Vulpen? Ik gebruik hier zowel IE als Chrome maar op beiden geen herhalende melding?
                Het lijkt er op dat dit voorkomt op het moment dat je niet bent ingelogd. Wel vervelend voor bezoekers die nog niet geregistreerd zijn, lijkt me handig om er toch even naar te kijken.

                Reageer


                • #9
                  En dan gelijk de taal-fout er uit halen ......

                  Reageer


                  • #10
                    @r0n

                    Kun jij mij vertellen waar je die twee verschillende talen ziet staan en de taalfout? Dan kunnen we dit laten aanpassen
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer


                    • #11
                      Er staat een Nederlandse zin:
                      ZeelandNet gebruikt cookies om de website te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt.
                      In het Nederlands moet dit zijn:
                      ZeelandNet gebruikt cookies om de website te analyseren, voor sociale media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt.
                      Mogelijk dat het spijkers zoeken op laag water is, maar wanneer er een goed Nederlands woord is, waarom dan Engels in een Nederlandstalige zin?

                      Reageer


                      • #12
                        Taalfout? Het is een hele gangbare term tegenwoordig.
                        https://onzetaal.nl/taaladvies/advie...-sociale-media

                        cookies = koekjes :P

                        Reageer


                        • #13

                          Reageer


                          • #14
                            Misschien moet je rOn dan ook schrijven als Ron :S

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Jos
                              Misschien moet je rOn dan ook schrijven als Ron :S
                              Eigennamen zijn in (bijna ?) alle talen uitzonderingen hierop.
                              Maar omdat ik Ron heet en die naam vaak gebruikt wordt, heb ik een letter vervangen door een cijfer, waardoor ik dezelfde naam op meerdere forums kan gebruiken.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X