Mensen die gevaccineerd zijn moeten een vaccinatiebewijs krijgen
Eens
Oneens
Reacties (64)
Studiodixie
05 May 2021
Lijkt me niet meer dan logisch en begrijp de stelling niet. De stellingmaker bedoelt waarschijnlijk een vaccinatie paspoort. Mag van mij ook, maar is controversieel.
fiat124sport
05 May 2021
Oneens om iets te moeten bewijzen, wat als je je nu niet laat in spuiten? die kunnen niks meer. Dus dwang. Niks bewijzen, geen testen, ik laat me ook niet testen, was ook niet mijn handen en doe alleen mee aan die mondonzin, maar ik hoop dat dat als eerste stopt. Ik laat me wel inspuiten maar wil niks van bewijzen of al die andere zaken horen. Straks moet je eerst een zelftest kopen mensen om ergens naar toe te gaan , waar zijn we mee bezig. Tot slot tegen klimaatonzin, stikstofwaanzin voor 130 en alle corona maatregelen weg. Overigens handen wassen op normaal niveau niet bij binnenkomst of winkel karretjes.
onigo
05 May 2021
Nee geen paspoort of bewijs voor vaccinatie. Gewoon een spuit op je kleding naaien.
Zeeuw65
05 May 2021
Uiteraard. Er word al aan een soort app gewerkt. Als je dan gevaccineerd bent of negatief getest dan kan je naar een evenement of op reis. Je laat dan de app zien en is die groen dan is het oké en kan je gaan.
Een probleem is echter wel de registratie bij huisartsen. Dat is nu al het probleem. Huisartsen geven niet dagelijks door wie er gevaccineerd zijn. Het systeem van registratie is zeker niet op orde. Dat moet beter
Meeuwepoep
05 May 2021
Een vaccinatiebewijs mee eens, maar wat er op nu.nl staat over het idee toegangstesten niet. Lees...Het kabinet wil vanaf 1 juli een eigen bijdrage van 7,50 euro vragen voor een toegangstest. Veel partijen vrezen echter dat zo'n bijdrage tot ongelijkheid in de samenleving leidt.
fiat124sport
05 May 2021
ga toch niet betalen om ergens naar binnen te moeten dan maar niet zou ik zeggen. 7,50 betalen om naar een pretpark of iets dergelijks te gaan, het is al duur zat. Horeca ook we zijn blij dat we mogen betaal je bij sommige al 5 euro voor een zwaarder bier mensen 5 euro dat is toch niet meer normaal 3 euro voor een pilsje of cola . maar goed we dwalen af
GinaHeynze
05 May 2021
In wat voor vorm dan ook...Ik ben ervoor dat je moet kunnen aantonen dat je gevaccineerd bent. Zo niet dan ben je wat mij betreft niet welkom in groepen andere mensen.
Geel Hesje
05 May 2021
Als je gevaccineerd bent dien je daar een bewijs van te krijgen. Net als wanneer je je bij de GGD laat testen ook dan dien je daar een bewijs van te krijgen. MAAR ! Er mag GEEN corona paspoort komen waarmee je bepaalde voordelen kan verkrijgen boven anderen. Want als je gevaccineerd bent ben je niet beschermd tegen corona en kun je nog steeds ziek worden en erger nog je kan het ook nog steeds aan anderen doorgeven zie wat er een paar dagen geleden in een verzorgingstehuis in Wehl is gebeurd. Daar zijn 12 bewoners op verschillende afdelingen ziek geworden van één besmette bezoeker en iedereen was daar volledig gevaccineerd. Dus een bewijsje dat je gevaccineerd bent en met welk middel is goed maar dat bewijsje mag je GEEN extra voordelen geven boven anderen en er mag ook geen corona paspoort komen waarmee de bezitters ervan alles mofgen en de mensen die er geen hebben niks mogen. En juist zo'n stelling op bevrijdingsdag neerzetten hoe haal je het in je hoofd want iedereen weet wat er kan gebeuren als je bepaalde bevolkingsgroepen om wat voor reden dan ook uit gaat sluiten van volkomen normale dingen. Dat heeft de gescheidenis wel geleerd denk ik.
Studiodixie
05 May 2021
Als je geen vaccinatiepaspoort wilt en ook geen vaccinatie, dan blijf je toch lekker thuis? Nederland is in deze niet alleen, wil je dus naar het buitenland, dan zal je wel moeten. En wat mij betreft terecht. En aan die man die overal tegen is, alleen maar 130 wilt rijden in een oud barrel, als je 5 euri te duur vindt, drink je toch gewoon je biertje thuis, niemand dwingt je.
manata
05 May 2021
Gina Heynze belachelijke reactie en dat nog wel op bevrijdingsdag. Niets geleerd vd geschiedenis dus.
Daar laat ik het maar bij voordat ik dingen ga schrijven die niet zo netjes zijn.
Hinkepink
05 May 2021
Je krijgt bij je prik een papier mee ,wanneer je geprikt bent
Plastificeer het papier
na je laatste prik en je hebt een mooi bewijs
Breen Handel
05 May 2021
@ Geel Hesje, helemaal mee eens. Keurig verwoord. Vaccinatie wordt toch geregistreerd. Een bewijsje/rapport is prima. Maar op de manier zoals het nu wordt aangedragen gaat er gediscrimineerd worden. En niet te zuinig ook. Kijk maar naar Israël. Speciale strandstoelen voor mensen die WEL gevaccineerd zijn. Ruikt een beetje naar Zuid-Afrika. Daar waren ook bussen/bankjes voor blank of zwart.
Geel Hesje
05 May 2021
@Hinkepink : Goed plan. Maar daar gaat het ze dus niet om. Het gaat ze om de registratie. Het moet een soort van brandmerk worden op de maatschappij. Het is een nogal onmogelijk onderwerp op bevrijdingsdag en ik snap niet waarom juist dit onderwerp is gekozen voor vandaag want het corona paspoort is volledig bedoelt om mensen juist hun vrijheid te ontnemen en ze bepaalde dingen onmogelijk te maken en ze te dwingen om iets in hun lichaam te laten spuiten om van hun volkomen normale "vrijheid" gebruik te mogen blijven maken want als je je dus niet laat inspuiten dan mag je nooit meer van je normale vrijheden gebruik maken. Dus dat corona paspoort of hoe onschuldig ze het ook willen noemen mag er dus NOOIT gaan komen.
wispelhuis
05 May 2021
Dat we ons aan de regels houden om een wereldwijde pandemie te bestrijden en de vrijheid die ons onder dwang werd ontnomen zijn twee totaal verschillende dingen. En die oorlogsdwang en deze regels met elkaar vergelijken is ongelofelijk dom en kortzichtig.
GinaHeynze
05 May 2021
@manata...We hoeven het niet met elkaar eens te zijn maar dat betekent toch niet dat we met modder naar elkaar moeten gooien? Ik mag mijn mening hebben, Daarvoor hoef je geen lelijke dingen te gaan zeggen. Ik heb respect voor iedereen en voor alles wat in het verleden is gebeurd maar ik leef vandaag. Als je je alleen maar bezig houdt met je eigen vrijheid en vervolgens die van een ander in gevaar brengt...ben je dan goed bezig?
J.Vet
05 May 2021
geen woorden voor hoe ziek mensen zijn, echt gestoord. dan zouden ze voor elke besmettelijk virus, bacterie iedereen een pas of nazi ster moeten geven. maar niks is zo besmettelijk als idioterie, hebben we hier toch een fatsoenlijke opleiding in Nederland maar verstand is ver te zoeken, ze kunnen beter een IQ test doen op een ieder voor ze je mogen laten stemmen.
Johan__
05 May 2021
https://www.zeelandnet.nl/nieuws/pfizer-trekt-de-aandacht-op-wall-street-na-vaccinprognose
wispelhuis
05 May 2021
Die IQ test, @J.Vet, brengt U dan toch niet verder dan de wet van Godwin. Zijn er bij U in de straat al mensen vanwege het hebben van een andere mening uit hun huis gesleurd en weggevoerd?
Kwek
05 May 2021
Jazeker een vaccinatiebewijs lijkt me logisch en het is ook logisch dat gevaccineerde mensen daarmee meer vrijheden krijgen. En het lijkt inmiddels al te werken ook. Ik hoorde om me heen van veel mensen dat ze zich niet zouden laten vaccineren maar met de zomervakantie in zicht en de eis van een coronacertificaat om vrij te reizen, zijn er inmiddels al een hoop van gedachte veranderd. Dus wil je je niet laten vaccineren? Prima, het is niet verplicht. Maar dan ook niet zeuren als je je voor alles moet laten testen om toegang te krijgen of om te reizen.
Emmetje47
05 May 2021
Nog even en dan is de twee-deling in de samenleving een feit. Dat betekent dus als je niet gevaccineerd bent je nergens spontaan meer naar toe kan gaan, ook niet met familie/vrienden. Als iemand niet gevaccineerd is kan dat ook medische oorzaak hebben maar daar wordt aan voorbij gegaan. Daarom die mensen simpelweg uitsluiten? Nee, dat is niet wat een vrije maatschappij inhoudt. Het is nog altijd zo dat gevaccineerden in principe geen enkel risico meer lopen. Dus waarom maken zij. zich zo druk en willen zij niet gevaccineerden buiten sluiten.
J. Davidse.
05 May 2021
@Studiodixie: Al eens gedacht aan personen die om gezondheidsrisico's niet gevaccineerd kunnen worden? Bijvoorbeeld mensen bij wie bij eerdere vaccinaties ernstige afweerverschijnselen optraden en daardoor bijna het leven lieten. Komt vaker voor als u denkt, voor zover als u kunt denken. Dus deze mensen worden uitgesloten van het sociale leven als we uw advies opvolgen? Wat is uw volgende raad? Dat ongevaccineerden met de trein in veewagens naar een kamp moeten waar ze in een groepsdoucheruimte niet met water maar met gas verrast worden? Enge ideeën maar niet echt origineel, meer retro... En ik vind 130 ook prima, dus spuw daar uw gal ook nog even over. Bedankt voor uw aandacht.
Roderik Benz
05 May 2021
Het klinkt als wanneer men gevaccineerd is, dan kan er niets meer gebeuren dus men kan hun gang gaan ?
Dacht het niet, ook gevaccineerde personen kunnen nog steeds besmet zijn of besmet zijn geworden !!
Die garantie is er dus niet echter, de gevaccineerde zal mogelijk geen ziekteverschijnselen meer hebben door het werkzame serum maar kan nog weldegelijk besmetting overbrengen.
Daarnaast biedt de gevaccineerde stof niet voor iedereen de werking die er van verwacht wordt waardoor de betrouwbaarheid beperkt blijkt te zijn. Een vaccinatiepas biedt dus nog geen garantie op een veilige omgeving rondom de gevaccineerde. Voorzichtigheid blijft geboden al gaan we gestaag de goede kant op...………..
Peter0507
05 May 2021
Zij, die alles willen, zorgen voor de tweedeling in het land. En het grappige is, dat ze er zelf totaal geen voordeel bij hebben want zij doen nix meer of minder als anderhalf jaar geleden.
MarcB7
05 May 2021
Schuldig totdat je bewijst niet schuldig te zijn… dat doen we niet. Maar nu worden we gezien als ziek, totdat we bewijzen dat we niet ziek zijn. Ook dat mag je nooit accepteren. Veel mensen lijken maar niet in te willen / kunnen zien dat hier een agenda achter zit. En maar blind blijven volgen. Oh en Wispelhuis… zelfs voor het hele Corona sprookje waren er al mensen die politie aan de deur kregen, en zelfs werden opgepakt, vanwege hun mening (het zeggen dat er maar twee genders zijn bijvoorbeeld). In de afgelopen paar jaar zijn er een hoop voorbeelden geweest van dit soort dingen… bezoek van politie thuis, worden opgepakt, van school worden gestuurd, worden ontslagen, van social media worden verwijderd etc… allemaal vanwege het hebben van een andere mening. En dit is sinds het Corona sprookje alleen maar toegenomen. Dus Wispelhuis (en alle andere mensen die dit niet begrijpen), ik zou je willen aanraden om eens verder te kijken dan alleen de mainstream media.
Marcel-J
05 May 2021
En hoe zit het dan met de mensen die het al gehad hebben (dan kon je het toch niet meer krijgen).. krijgen die ook een paspoort. En hoe zit het met de varianten waar het vaccin niet voor werkt? Krijg je een schijn paspoort, maar kan je toch besmet worden en gewoon anderen ook besmetten.
Ik zeg....Iedereen 10 dagen in quarantaine.
gewoon ikke
05 May 2021
GinaHeynze
In wat voor vorm dan ook...Ik ben ervoor dat je moet kunnen aantonen dat je gevaccineerd bent. Zo niet dan ben je wat mij betreft niet welkom in groepen andere mensen. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je bent gevaccineerd zijn die andere mensen toch geen gevaar meer voor je en zo wel waarom dan een vaccinatie? .
Het valt mij op dat u er steeds erg nare meningen op na houd hier en er geen enkele moeite mee heeft om mensen uit te sluiten als uw door u steeds gepromote heilige VVD dat graag wil (ik ben trouwens niet tegen vaccinatie maar ABSOLUUT wel tegen uitsluiting van mijn medemens)
wiljijmij
05 May 2021
Wanneer worden de mensen nu eens wakker en niet geloven wat peppie en kokkie en al die andere trekpoppen in den haagje wijs maken.Vacineren is gevaarlijk heel je imuum systeem raak je kwijt.mensen die nu verplicht een mondkapje MOETEN dragen op hun werk en zich laten prikken ,kijk wat er over 10 tot 14 maanden gebeurd als er weer een jaarlijkse griep golf komt..Overdreven gezegt er zullen er heel veel sterven omdat ze totaal geen imuumsysteem meer hebben door die kapjes en vooral door die spuit.Google Geert vandenBossche en luister naar het intervieuw......CommonSense TV....gaat over vaccinatie,,,,,, mensen dit is agenda 2020-2030,,,,WAKKER WORDEN !!!!!!!!1
BaGj
05 May 2021
Een bewijs dat je gevaccineerd bent krijg je toch al. De stelling zal bedoelen een vaccinatiepaspoort. En zo'n paspoort zullen we straks nodig hebben willen we reizen naar het buitenland, naar evenementen gaan enz. enz. Het gaat een maatschappij worden dat groepen mensen worden uitgesloten, een tweedeling dus. Dus denk goed na wat je wil, het gaat gewoon die kant op.
fiat124sport
05 May 2021
aan studiodixie, oud barrel is waarschijnlijk meer waard als jouw moderne barrel en stijgt alleen maar.
Ik ben niet overal tegen. Ik doe alleen niet aan onzin zaken mee als klimaat waar niks mee aan de hand is, stikstof in belgie en duitsland kennen ze het niet, 100 waarom het is sloom en nergens voor nodig. Corona ik heb nooit gezegd dat ik me niet wil laten vaccineren. Ik geloof niet in een plicht of bewijs. Mondkapjes grootste onzin die er bestaat en ontzettend slecht voor de gezondheid, handen wassen zo vaak en zo veel mogelijk, we spreken elkaar weer over een paar jaar als daar de gevolgen van komen. Ik laat me wel vaccineren. Dit naar aanleiding van jouw commentaar en J. Davidse bedankt 130 is veel beter.
Klara1950
05 May 2021
Tweedeling zaaien. Wat is het volgende? Kampen en aparte woonwijken voor de niet gevaccineerde? Heeft nu echt bijna niemand in de gaten wat hier de bedoeling van is. Het hele vaccinbedrog is gebouwd op drijfzand, gebaseerd op de kennis van veeartsen.
Sparky
05 May 2021
Ik heb met toenemende verbazing de stemming gelezen. Zoveel negatieve reacties dat kan ik niet begrijpen.
Ik stel het zeer zeker als voorwaarde dat ik een vaccinatiebewijs krijg. Vraag me af hebben die reageerders de stelling wel goed begrepen en wat is hun argumentatie.Een groot raadsel ..........
GinaHeynze
05 May 2021
Over nare meningen gesproken...Als je onder een schuilnaam durft zeggen dat iemand nare meningen heeft dan zegt dat meer over jou dan over mij. Het is niet jouw mening dus het is een nare mening. Deze stelling is allang geen plaats meer waar je je mening kunt zeggen en nog steeds gerespecteerd wordt. Deze stelling is een plek waar heel op de man wordt gespeeld en best wel lelijk vaak maar ja...Bij de meesten weet toch niemand wie ze zijn.
Olderbiker
05 May 2021
Het vaccinatiepaspoort is een verkapt dwangmiddel. Als men de griepprik neemt, wordt er toch ook geen vaccinatiepaspoort aangemaakt. Men is vrij een griepprik wel- dan niet te nemen. Iedereen kan gaan en staan waar hij/zij wil. Nu met de Corona toestand wil de overheid dat iedereen met alle geweld een vaccinatie neemt. Doet je dat niet, dan ben je uitgesloten van bepaalde activiteiten.
Dat is beknotten van vrijheid, de overheid moet niet bepalen wat iemand met zijn/haar lichaam doet.
De mensen in mijn naaste omgeving, die Corona hebben gehad. Hebben niets meer dan lichte tot zware griepklachten gehad. En liepen na pakweg 10 dagen weer fluitend rond. De griep was afgelopen winter ineens verdwenen. Aantal griepgevallen "NUL". Gaat er geen lamp branden?
Voor wat betreft mijn leeftijd val ik in de risico groep, om voor vaccinatie in aanmerking te komen. Heb de uitnodiging daar voor al een tijd geleden ontvangen. Van de uitnodiging maak ik echter geen gebruik. Ik vertrouw op mijn immuunsysteem. Mocht ik Corona krijgen en er dood aan gaan. Dan is het mijn tijd geweest. Vergeet niet dood hoort bij het leven. Corona of elk andere enge ziekte het maakt niet uit. Op den duur ga je ergens aan dool.
gewoon ikke
05 May 2021
GinaHeynze ik neem aan dat u het over mij heeft............. U wilt in uw eerste mening hele groepen mensen uitsluiten MIJN MEDELANDERS ! en dat hebben ze in 40/45 ook gedaan en wat dat gegeven heeft weten we en dat op bevrijdingsdag, foei mevr Heynze !
Even ter herinnering:
GinaHeynze
In wat voor vorm dan ook...Ik ben ervoor dat je moet kunnen aantonen dat je gevaccineerd bent. Zo niet dan ben je wat mij betreft niet welkom in groepen andere mensen.
Sparky
05 May 2021
@gewoon ikke.Eindelijk iemand die begrijpt waar het over gaat. Chapeau (petje af !!!)
Momfer
05 May 2021
Ik vond het prima om te kunnen bewijzen dat je gevaccineerd ben, wil je dat niet dan is dat je eigen keuze. Ga later niet klagen of je wel de juiste keuze hebt gemaakt.
Peter0507
05 May 2021
Tis nog slecht weer, maar je merkt dat er al velen buiten in de wei blèren.......
wispelhuis
05 May 2021
@gewoon ikke, je neemt iets aan. Maar staat dat er ook? Of voel je je zelf snel persoonlijk aangevallen?
Ik kon wat jij zegt hier niet uithalen.
Peter0507
05 May 2021
En verdiep je eens in het corrupte geld en de corrupte macht van de wereld.........95% behoort tot de groep die een 75 jaar geleden op de trein is gezet......alleen die waren niet rijk.
gewoon ikke
05 May 2021
@wispelhuis , wil je even lezen wat die Heynze durft te zeggen over uitsluiten van hele groepen mensen .
Of mis je weer eens de helft en nee ik voel mij niet snel aangevallen , ik ben alleen voor vrije keuze van onze mensheid en als dan iemand roept dat mensen geen rechten meer hebben omdat ze een eigen keus willen hebben dan wordt ik dwars ja!
De hele biblelbelt laat de kinderen niet inenten tegen pokken, mazelen, en weet ik veel, dus die ook maar weigeren om deel te nemen aan de maatschappij allemaal want dit is exact wat dat Heynze mens zegt dus.
En verder zeg ik maar niets meer want anders ga ik vergelijkingen maken en dat is ongepast op bevrijdingsdag.........................oh wacht, mensen uitsluiten van de maatschappij is dat ook en dat mag van Wispeltje en Heynze wel , daar is een woord voor uitgevonden jaren geleden.
Johan__
05 May 2021
Zie hierboven, Pfizer zegt 26 miljard(!) dollar aan dit 'vaccin' (is het niet volgens de definitie) te gaan verdienen. En Rutte pakt je vrijheden af, je wilt een prikje om ze weer terug te krijgen. Is het mogenlijk om hier eens over na te denken of is dat te veel gevraagd voor sommigen hier ?
Johan__
05 May 2021
Op bevrijdingsdag nog aan toe!.. wat is er met jullie gebeurd afgelopen jaar ? wie heeft jullie zo bang gemaakt en gehersenspoeld ? wat is er met jullie gebeurd mede Zeeuwen ?
waggel1
05 May 2021
Niet meer te geloven wat hier dreigt te gaan gebeuren. De gezonden worden nog tot het gevaar voor de samenleving. Mogen niet meer reizen terwijl ze blaken van gezondheid. En de mensen die echt gevaar liepen, ouderen met aandoeningen, mensen met chemo kuren, mensen met genetische eiwitafwijkingen zijn door de vaccinatie tot beschermde "gezonden" verklaard en kunnen gezellig overal naar toe. Ziek, zwak, misselijk + vaccinatiepaspoort dreigt de norm te worden. Wat een puinhoop politici in Europa.
waggel1
05 May 2021
En voor iedereen die wil weten of er nog andersdenkende in de materie gespecialiseerde professoren rondlopen:
https://gbdeclaration.org/#read
Professoren van Stanford, Oxford, Harvard. Ooit iets over gezien op TV/NPO hier? Nou nee dus. De leden van het OMT zijn de plaatselijke dorpsdokters die het NPO nieuws domineren met hun angstverhalen.
't sluisje
05 May 2021
Het meest belachelijke is dat een door de overheid uitgegeven vaccinatieboekje niet in aanmerking komt om je vaccinatie in te laten registreren. Dit is NIET toegestaan terwijl ik dit overal ter wereld wel kan gebruiken om mijn al reeds toegediende vaccinatie als geldig te kunnen aantonen.
Hoezo wordt er een dom beleid gevoerd in dit land.
Een extra bewijs voor een corona-vaccinatie is mijns inziens dan ook totaal overbodig.
mikel66
05 May 2021
mijn oma is heeft haar enting tegen hondsdolheid gekregen.maar krijgt geen vaccinatie bewijs.
Johan__
05 May 2021
Waarom probeert niemand me te overtuigen waarom ik het wel zou doen ipv me alleen te zeggen wat ik dan niet meer mag ?
C.J. de Loof
05 May 2021
Misschien moeten mensen die zich niet laten inenten met dit experimentele medicijn een gele sticker gaan dragen ofzo ? zodat de "goede" mensen die zich wel hebben laten inspuiten afstand kunnen houden van deze gevaarlijke groep mensen en uiteraard mensen die de injectie weigeren mogen niet reizen, niet naar restaurants, dierentuinen, pretparken enz. KRANKZINNIG !!! nee ik doe nergens aan mee..... geen discutabele PCR testen, experimentele prikjes, achterlijke afstand houden enz. ik geef zelfs een hand. Wie deze Corona leugen nog geloofd moet wel heel goed gelovig zijn!
dutchy71
06 May 2021
Dus conclusie, Gewoon even aan kunnen tonen dat je een spuitje hebt gekregen, Wat is het probleem?, Er zijn wel ergere dingen waar je druk om kan maken.
C.J. de Loof
06 May 2021
Het probleem dutchy71 is dat dit bewijs waaruit blijkt dat je meedoet aan dit medisch experiment (of het spuitje zoals u dat noemt) straks gebruikt gaat worden om mensen meer / minder rechten te gaan geven. In de UK wordt inmiddels voor het najaar het derde prikje al weer ingekocht. In Canada gaan ze zelfs tieners prikken een zeer kwalijke zaak zolang er geen fatsoenlijk onderzoek is gedaan naar de langere termijn gevolgen van dit "prikje"
dutchy71
06 May 2021
C.J. de Loof, Geniet van het leven zou ik zeggen, Zo ga je nog heel lang wakker liggen, Geniet en leef????
Momfer
06 May 2021
@C.J. de Loof. Uw mening is een gevaar voor de nieuwe samenleving. U ziet vermoedelijk meer in het type samenleving zoals in bijvoorbeeld India , allemaal vrij en blij en duizenden brandstapels. Lang geleden is door een prikje de pokken uitgeroeid en dankzij dit prikje is de pokken verdwenen in de wereld. Toen was het zonder een pokken briefje geen toegang tot een school, nee je kreeg zelfs gevangenisstraf als je je kinderen niet liet inenten. Iedereen moet zelf weten of hij/zij zich laat vaccineren, dat is het mooie van ons land. U onderschat de hedendaagse medische wetenschap .
C.J. de Loof
07 May 2021
@momfer ik ben niet zo'n gevaar hoor, dat u spreekt over de NIEUWE samenleving vindt ik een veel groter gevaar, net als dit experimentele vaccin waarvan de noodzaak zeer discutabel is. Wat u denk ik onderschat zijn de macht van de farmacie en de enorme economische belangen van deze bedrijven. Ik onderschat de medische wetenschap niet en begrijp dat imumo -behandelingen bij kanker wordt gebruikt maar een hele bevolking injecteren met een medicijn waarvan de lang termijn gevolgen totaal niet bekend zijn is waanzin! Als u alle verhaaltje die ons worden voorgespiegeld wil geloven prima hoor maar leg mij uit waar de griep gebleven is, kijk eens kritisch naar de oversterfte cijfers daar klopt geen hout van en zo heb ik nog wel 100 voorbeelden.