Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Buitengewoon opsporingsambtenaren zouden een wapenstok moeten krijgen

5.546 stemmen | Geplaatst op 22 mei 2020 | Website

Eens
71.7%
Oneens
28.3%

Reacties (68)

GebakkenBanaan 22 May 2020
Ja joh, wapen de man! Doe toch maar niet, want BOA's...zijn meestal niet de slimste figuren der aarde, laat staan dat ze wapens krijgen, ik zie het niet goed gaan..😂
The Dutch 22 May 2020
Helaas wel :(
Bert Kaiser 22 May 2020
boa,s hebben hiervoor een circus gedaan ,maar ze waren oorspronkelijk bedoeld voor handhaving van lichte vergrijpen , dat de gemeentes hun steeds meer taken oplegden , is een fout van de gemeentes, die zouden zich harder moeten opstellen naar het rijk voor meer agenten . en ach,ze zijn altijd nog slimmer dan een gebakken banaan
Stockholm 22 May 2020
Geef ze geen wapenstok maar eerder een portofoon die in directe verbinding staat met de politie zodat ze een backup hebben mocht een bepaalde situatie uit de hand lopen. Helaas bezuinigd ons kabinet alles wat goed is weg zoals de hoeveelheid politieagenten op straat maar ook het empatische gedeelte genaamd Zorg naar wat nu blijkt toch wel een hele belangrijke sector. Helaas lopen politiek narcisten steeds weer achter de feiten aan. Het blijft een probleem want nu blijkt de zorg dus toch heel belangrijk. Even terugkomend op het tekort aan politie. Dit is wel te zien aangezien er niet eens genoeg mankracht is om de boulevard van Vlissingen schoon te houden van gemotoriseerd tuig. Resultaat? Mensen die graag een rondje willen doen over de boule worden meteen de dupe van dit hersenloos onempatisch tuig wat geen leven heeft zonder hun gaspedaaltje. Al heeft dit natuurlijk ook te maken met het soort mensen die op de boule wonen. Het type geweldenaars, nee ik ga niet iedere boulevard bewoner tot kakker bestempelen. Afijn, laat kritieke situaties waarbij geweld aan te pas komt over aan mensen die hiervoor een training hebben gevolgt. De politie weet hoe deze moet handelen. Er moet dus een goede communicatie zijn tussen deze twee.
kerkyra1 22 May 2020
Kijk eens wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt, in Amerika bijvoorbeeld. Elke uur is er ergens in dat verdomde land wel iets te melden betreffende het brute optreden van politie. Dat soort toestanden MOETEN we hier niet willen. MEER BLAUW op straat, JA.
Dagobert1957 22 May 2020
Wapenstok, het woord zegt het al WAPEN, worden de Boa's ook psychologisch gekeurd? Als ze met een wapenstok rond gaan lopen lijkt mij dit toch een vereiste? Ik zie meer in het voorstel van Stockholm in de vorm van een portofoon. Wat als ze de stok afhandig gemaakt wordt en ze er zelf klappen mee krijgen? Ze zouden dan ook een opleiding moeten krijgen waardoor de Boa steeds meer als Politie gaat fungeren zonder dat ze dat zijn! Wat dan te denken van de diverse andere beveiligingsbeambten? Krijgen die dan ook een WAPEN?
mr. Puma 22 May 2020
Kijk naar t filmpje via dumpert, ze moeten teasers hebben om die k. jeugd onder stroom te zetten. Die jeugd zijn de dwazen van Nederland.
RD10 22 May 2020
BOA's moeten zeker geen wapens krijgen. Ze moeten zelfs afgeschaft worden. Ze wanen zich agent zonder empathisch vermogen. Hier zijn kinderen van 12 jaar bekeurd voor de 1,5 meter regel. Niet naar de ouders, niet waarschuwen of wat dan ook. Zelfde als de parkeer BOA's. Er zitten er tussen waar je een normaal gesprek mee aan kan gaan, maar jeetje de meeste hebben toch echt teveel autoritair gedrag. Gewoon meer agenten op straat en minder bureaucratisch geneuzel voor die agenten. BOA's zijn geen vervanging van de politie.
RD10 22 May 2020
Ow en mr Puma; Kijk naar het filmpje en dan weet je dat BOA's hier niet thuis horen. Politie moet hier al van begin af aan er staan. Maar ja, bezuinigingen he.
bung 86 22 May 2020
boa's en mantelzorgers: uitgevonden door de regering om te kunnen bezuinigen op politieagenten en de echte zorgverleners. niets tegen goedwillende mantelzorgers maar die hebben meestal een gezin en raken overwerkt--de boa's zijn slecht opgeleid en veel van hen deugen niet voor hen werk.
famclaes 22 May 2020
Als je ziet wat er nu weer in IJmuiden is gebeurd dan zeg ik JA geef die mensen een wapenstok of pepperspray, wij vragen van die boa’s om de kastanjes uit het vuur te halen want zelf kijken we de andere kant op als er iets gebeurd wat niet kan, bang dat we klappen krijgen, laat dan die boa’s zich dan kunnen verdedigen.
PinGu5 22 May 2020
Het gemiddeld denk- en werkniveau ligt niet al te hoog bij handhavers. Het lijkt mij dan ook niet wenselijk deze doelgroep uit te rusten met dergelijke wapens. Dan ook nog eens het machtshebbende gevoel wat ze blijkbaar ineens ervaren doordat ze een pakje aan hebben. Nee totaal niet gewoon.
J. Davidse. 22 May 2020
Het belangrijkste wapen van een agent is verbale communicatie. Een boa heeft een cursus gevolgt hoe een bonnenprinter te hanteren en heeft de communicatieve vaardigheid van een walnoot. Lijkt me een recept voor geweldsuitbarstingen als je boa's wapens geeft. Aangezien een gesprek van mens tot mens onmogelijk is zal er te pas en te onpas met de wapenstok gezwaait worden. We laten een leerling-verpleegkundige tot ook geen openhartchirurgie uitvoeren. De juiste mensen met de juiste opleiding en het bijbehorende denkniveau geef je wapens, niet een stel clowns die denken dat ze god zijn. Maar ze zijn lekker goedkoop en dat is waar het om draait.
annemien123 22 May 2020
Boa's een wapenstok, nee absoluut niet. Het zijn langdurige werklozen die geen werk kunnen vinden. Dan krijgen ze een opleidinkje van een paar weken, een apenpakje aan en mogen ze bonnetjes schrijven en ze voelen zich een hele piet. Maar een wapen stok, alsjeblieft niet straks vragen ze nog om pepperspray. De politie mag een wapenstok en pepperspray gebruiken als ze het tenminste verstandig doen, maar een boa nee hoor absoluut niet. Voor het geld wat die boa's gekost hebben hadden ze beter politie kunnen opleiden ipv die boa's, want een heel deel is de Nederlandse taal nog niet machtig, dat zie je vaak op tv ook. En dan die lui een wapenstok geven, ik moet er niet aan denken dat zo iemand met een wapenstok gaat zwaaien en enkel en alleen maar om te laten zien van::kijk ik heb er 1. Nee niet doen en geen wapen stok geven
mr. Puma 22 May 2020
RD10 en Stockholm, azijnzeikers van de eerste orde. Makkelijk he altijd ongenuanceerde kritiek te leveren. De Boa,s zijn er nu eenmaal hebben opleiding genoten die goed genoeg is, maar onze maatschappij is zo asociaal geworden door types zoals jullie dat er wel meer bewapend moet worden. Waarom boa,s uitmaken voor alles, slaan enz?
Frank2 22 May 2020
IK zeg altijd. Als je niks meer kan, kun je nog altijd BOA of handhaver worden. Lekker de burger onderdrukken. En laten zien dat je "iemand" bent. Kom op zeg, je gaat zo'n figuur toch geen wapenstok geven.
K. Nuks 22 May 2020
Tja, bij een hoop van die lui denk ik wanneer je er mee te maken krijgt: 'Het licht brandt in de bovenkamer maar er is niemand thuis. Al jaren niet'. Verder vind ik het een teken aan de wand dat de allersimpelste handhavers zo ongeveer als paramilitairen rond moet lopen om nog enig respect af te kunnen dwingen. In plaats van naar de oorzaak te kijken, gaat de Staat DDR Nederlanden gewoon een wapenescalatie aan. Wanneer je kijkt wat een idioot hoge boetes er worden uitgedeeld voor de meest onnozele pietepeuterige overtredingen, kan ik me goed voorstellen dat dat agressie oproept. Kijk even waar de hoge heren mee wegkomen zonder dat er een strobreed in de weg wordt gelegd. Voorbeelden genoeg. Voorbeeld die reiken tot in de hoogste regeringskringen.
AsjeMenau 22 May 2020
Als ik Boa zou zijn, zou ik a la minute mijn pakje inleveren en een echte baan gaan zoeken ook al zal dit niet meevallen. Het handhaven met bijbehorende absurd hoge boetes die vooral jongeren worden opgelegd zorgen voor escalatie, opstand en bedreigingen en ook mishandeling van deze handhavers. Investeer in het politieapparaat en neem afscheid van deze groep nepagenten.
wispelhuis 22 May 2020
Als het waar is wat hier wordt gezegd over BOA's kunnen heel wat reaguurders hierboven zich direct aanmelden bij de opleiding voor handhavers. Maar IK heb er wél respect voor.
Sparky 22 May 2020
@PinGu5 het nivo van de overtreders is hetzelfde als van de BOA... Denk daar maar eens over na ......
hanshofman 22 May 2020
mr.boa, noemt de jeugd dwaas. MAAR hoe is de jeugd zover gekomen? In ons gedoog landje.. er is een vrijbuiters rebellen generatie gevormd door alles moet maar kunnen. En daar zijn veel ouders (ik zeg niet alle) mede plichtig aan. Een gezonde til op de billen word al mishandeling genoemd.. respectloos gedrag naar ouders van af 2, 3 jaar word met niet werkend soebatten geprobeerd er uit te krijgen... en natuurlijk praten is zeer belangrijk, een kind moet weten waarom iets niet kan.. Verdeelde huishoudens waar niet op één lijn opgevoed word is gedoemd te falen en is de rebellenklup geboren... En dan mag de politie dat op straat weer oplossen. En als ze dan van die snotapen aanspreken of oppakken dan zijn er weer advocaten, rechters en burgers die de politie op de vingers tikken en de daders weer naar huis sturen met een vingertje omhoog van niet meer doen he? Politie zijn is vaak een ondankbaar werk. Wat ik persoonlijk vind voor deze tijd is dat er ook een gevaar schuilt van een opkomende politie staat, onder de vlag van corona betrijding. Te veel Brussel, te veel open grenzen waar mensen met andere normen en waarden vrij door binnen en naar buiten kunnen rijden.
Aceb 22 May 2020
In principe, ben ik wel voor het bewapenen van boa's. Het gezag, dat vroeger (heb je hem weer), een uniform op zich uitstraalde is al jaren voorbij. Door de generaties heen, is het zelfs zo ver gekomen dat criminelen en kwaadwilligen zich boven alle gezag stelden en zich met allerlei gingen bewapenen. Ook vechtsporten kwamen op en met alle goede bedoelingen van de sport op zich, om de sport niet te misbruiken, gebeurt dit toch regelmatig. De handhavende macht heeft tegenwoordig veelal het nakijken. Het is helemaal niet moeilijk om tegenwoordig een pistool, mes en zelfs handgranaten ergens op de kop te duiken, dankzij de labbekak van de regering. Het lijkt mij dan ook niet slecht, om handhavers te bewapenen, met de bedoeling weer wat meer respect aan de handhaving toe te voegen. Volgens mij schreeuwt deze maatschappij om een beetje discipline.
Stockholm 22 May 2020
mr Puma, je noemt mij een azijnzeiker maar het zijn gewoon feiten. Een BOA heeft een uitgebreide opleiding op het gebied van STRAFRECHT. Ze krijgen geen opleiding zoals de politie dat krijgt mbt bijvoorbeeld vechten. Iemand is al snel een azijnzeiker natuurlijk. Lekker makkelijk, maar doe dan wel eerst ff je huiswerk want dit komt dom over.
K. Nuks 22 May 2020
A propos. Voor de echte liefhebber die zijn beeld van regering, politie en justitie wat wil verbreden en verdiepen, lees dit artikel. Kost je wel wat tijd maar dan zie je hoe onze regering de zaken, zoals zo vaak, van bovenaf manipuleert ten behoeve van een fraaier beeld van de effectiviteit van hun 'beleid'. Want het gaat bij politiek nooit over hoe het echt IS maar altijd over wat het LIJKT. https://www.groene.nl/artikel/smileys-scoren-platlullen-en-downgraden
mr. Puma 22 May 2020
Laten we ons drukker maken voor die criminele prijsverhogingen van Zeelandnet. Das puur diefstal. Totaal zinloos tv aanbod. En steeds weer worden gestalkt, om maar n sneller abonnement te nemen, terwijl aanbod 0 is. Daar moeten we ons druk om maken en niet een groep mensen afzeiken die proberen te voorkomen dat de asocoale mens in Nederand de Coronaregels aan hun domme kop lappen. Dat is triest. Laat die dwarszakken op de IC gaan werken en kijken wat minder dan 1,5meter voor gevolgen hebben. En advies aan zeelandnet: STOP MET POLLS. Altijd negatieve reacties. Te triest voor woorden en ze fokken elkaar op die azijnzeikers en brulboeien van links stemmers.
Stockholm 22 May 2020
mr. Puma, jij gelooft ook alles wat de media naar je toegooid. De meest recente onderzoeken laten zien dat heel dat 1.5 meter afstand helemaal nergens op slaat. Het gaat om ongeventileerde ruimtes waar veel mensen zijn (waaronder besmette mensen) die veel corona airosoles uitademen en die dan weer door anderen worden ingeademd. De een krijgt meer binnen dan de ander en dit verklaard ook waarom de meeste mensen die het virus in zeer kleine hoeveelheid binnen krijgen nauwelijks tot geen symptomen krijgen. Het is een nieuw onderzoek geweest. Ik stel voor dat je deze youtube even bekijkt voordat je meteen weer oordeelt of mij een azijnzeiker noemt. Alstu https://www.youtube.com/watch?v=yKqnvvJBb5c
Stockholm 22 May 2020
Kleine aanvulling, het bewijs wat dit nieuwe onderzoek laat zien is dat er in warme landen waar huizen (zonder ramen) goed geventileerd zijn, is dat het virus daar helemaal niet om zich heen grijpt terwijl er heus wel besmette mensen daar rondlopen.
Aceb 22 May 2020
Maar, mr. Puma toch. Als Zeelandnet zou stoppen met de polls. dan zien we uw reacties niet meer. Dat zou u toch niet willen? Of wel? Indien van wel, nou reageer dan gewoon niet.
Aceb 22 May 2020
Jaaaaa, ik ben een azijnpisser, heerlijk.....geen kalkaanslag in de wc pot en geen onkruid in de tuin. Jaaaa, ik ben een brulboei, heerlijk...ze horen me al op afstand en blijven liever uit m'n buurt. Jaaaa, ik ben een linke linksstemmer, heerlijk....ik probeer zoveel mogelijk op te komen voor de kleine man, de minder bedeelde en tegen het onrecht in deze maatschappij. En dat fokken?..... heerlijk, vooral voor de (andere) kleine man.
kees1965 22 May 2020
Ja zeker en pepperspray. Ze hebben hiervoor een opleiding gedaan en krijgen steeds meer politie taken van de gemeente om de politie te ontlasten. Ook zouden ze direct met de politie moeten kunnen communiceren. Dit weekend nog zag ik 2 boa's die door een groep kinderen van het strand werd gejaard en ze konden niets terug doen. Pepperspray had kunnen helpen om die groep in bedwang te houden. zodat ze LUISTEREN. Maar helaas voorlopig zijn andere mensen de baas en niet de boa
Frans39 22 May 2020
Wat is het verschil tussen een BOA in zijn gezicht spugen of hier je ongenuanceerde minachtende mening verkondigen?
Aceb 22 May 2020
Nou@Frans39, ik weet niet hoe u er over denkt en het verschil niet weet, dan ga ik zelf toch liever voor een ongenuanceerde minachtende mening op deze poll, dan voor het spugen in iemands gezicht. Maar, ieder z'n meug hoor.
velder 22 May 2020
Zohee, dat is weer scherp hier die meningen. Als eerste, ook BOA's zijn mensenkinderen dus ff normaal doen. Er zit er wel eens een tussen waar ik me aan irriteer maar om hem dan te gaan slaan of te bespugen, uhm...nee. Het gebeurt niet vaak maar ik kan hr/mw Nuks wel volgen. Boa's waren voor parkeerbeheer vroeger. Door bezuinigingen op politie zie je het werk naar de BOA verschuiven. Dus ook hier investeren in politie. ( Ook daar zit wel eens een hufter tussen maar die sla ik ook niet)en de BOA terug naar parkeerbeheer. Wat ook kan is ze dusdanig opleiden dat ze het werk met bijkomende beschermingsmiddelen aankunnen. Onder brengen bij politie en daar aan duidelijke functie differentiering doen. Vergroot ook weer de groeikansen voor degenen die het aankunnen.
Dundieje 22 May 2020
Tja, als ik zo alle negatieve reacties eens lees vraag je je serieus af of de BOA's toevallig opgeleid worden door de reageerders hier. Blijkbaar hebben een aantal personen echt gebrek aan afreageren vandaag. En om nog maar wat te noemen; Wie zou toch dat "tuig" van kinderen en jeugd opgevoed hebben? Als bepaalde lieden hier al zo reageren, wat zegt dat dan over opvoeding? Blijkbaar voelen sommigen zich mijlenver verheven boven een BOA. Getuigt van erg weinig zelfkennis.
Sjaandre 22 May 2020
71,5 voor en 28,5 procent tegen, maar als ik dit allemaal lees hier denk ik bij mezelf wat een zooi hier geschreven, veel negatieve reacties. zullen die procenten dan wel kloppen.
Ronny Ras 22 May 2020
BOA staat toch voor Bijzonder Onaangename Ambtenaar? Hef die club maar op. Die geilen alleen maar op iemand terecht wijzen en doen dat ook nog eens niet consequent. Heb je de werkbus, keurig voorzien van pylonnen, op de weg staan omdat nergens anders plaats is. Moet je hem 50 meter verderop zetten. Sta je een paar weken later te wachten achter een belgisch bus die in dezelfde straat op de weg staat passeert die muts in haar auto en doet niets. Geef ze vooral geen wapenstok want dat gaat bij de verkeerde tegen hen gebruikt worden.
velder 22 May 2020
@dundieje: keurig verwoord. Men zou beter eens in de spiegel kijken en beseffen dat die "verrotte" jeugd met slechte opvoeding ook hier vrij toegang hebben.....
RD10 22 May 2020
Quote van mr.Puma: "RD10 en Stockholm, azijnzeikers van de eerste orde. Makkelijk he altijd ongenuanceerde kritiek te leveren. De Boa,s zijn er nu eenmaal hebben opleiding genoten die goed genoeg is, maar onze maatschappij is zo asociaal geworden door types zoals jullie dat er wel meer bewapend moet worden. Waarom boa,s uitmaken voor alles, slaan enz?" Volgens mij reageren wij op normale wijze en schelden wij niet op de persoon. Niet zoals u hier doet. Dus pot verwijt de ketel, denk ik zo. Door asociale op-de-man reacties als die van u verhard de maatschappij juist. Dus enige zelfreflectie is hier wel op zijn plaats
jippy 22 May 2020
Wat een heleboel negativiteit wordt er geschreven over boa's / handhavers . Je zult tegenwoordig maar boa/politie/verkeersregelaar/boswachter/beveiliger of id zijn . Je bent je leven niet zeker met zo'n beroep in deze maatschappij !! . Ike , ike , ike . Verbeter de wereld en begin bij jezelf !
Jabby 22 May 2020
Beste Jippy, die kreet verbeter de wereld en begin met je zelf heb ik al zo vaak gehoord. Uiteindelijk is het altijd bij een loze kreet gebleven. Maar wat betreft de boa's, en u somt nog een heel rijtje op, dus de boa in het algemeen. We leven inderdaad in een agressieve wereld, maar veel heeft te maken met communicatie. Hoe ga je iemand tegemoet, gelijk lopen dreigen, gelijk met je bonnenboekje lopen zwaaien? Of ga eerst proberen in gesprek te gaan, toon je dan ook interesse voor de andere kant van het verhaal? Met een positieve benadering ben je al een heel eind. En dat is iets waar de meeste boa's hopeloos in falen en ja dan krijg je die huilverhalen van boa's. Ik heb zelf zo'n boa aan het werk gezien en gehoord ben toen weggelopen voor mijn eigen gemoed.Ik denk dat de opleiding best beter kan en ook niet jan en alleman aannemen maar mensen met een redelijke goede opleiding en die kunnen nadenken.
wispelhuis 22 May 2020
Een bonnenboekje? :)
mikel66 23 May 2020
mijn oudere broer was ook een boa cq handhaver in amsterdam,hij is een paar jaar geleden overleden,door zijn drank gebruik gaf zijn lever het op,de arme jongen wat had ik met hem te doen...als hij nuchter was,dan was hij niet te genieten ,en als hij gedronken had nog veel minder,en dat soort mensen mqt wapens uitrusten ,laat me niet lachen,
Jabby 23 May 2020
Raad jullie allemaal aan de column te lezen van Ozcan Akyol in het AD van vandaag blz. 2 getiteld Boa
kees1965 23 May 2020
De politie heeft het steeds drukker en kan niet overal meer zijn. Vroeger toen het nog niet zo druk was gingen ze ook bij een aanrijding helpen de papieren invullen etc. Dat kan nu niet meer. Nu moet je het zelf oplossen. Echter als er verkeer geregeld moet worden of het is een gevaarlijke plek dan komen ze nog steeds maar niet voor de papieren. De boa is voor hulp aan de politie bijgekomen en krijgt dezelfde training en psychologische testen en keuringen. Qua opleiding dus hetzelfde echter ze mogen van Grapperhaus geen wapens dragen. Nou dan kan je ze beter afschaffen en niks meer controleren. Ze dienen pepperspray en een gummiknuppel te hebben. Geen vuurwapens dat is weer voor een andere orde. Het gebruik van wapens is voor de overheid en een boa is van de overheid aangesteld. Maar vuurwapens is voor de politie. Bung86 ze hebben dezelfde training en psychologische testen als de politie Ik las ook "geef ze dan een portofoon"wel die hebben ze. En daar toepen ze de politie mee op die na 10 minuten komt als ze dood neer liggen.
Dirk van Wolferen Sr. 23 May 2020
BOA zullen eerst maar eens moeten leren met mensen om te gaan ( empathie ), de toon maakt de muziek
Aceb 23 May 2020
@Jabby. Inmiddels heb ik het artikel in die krant opgezocht en gelezen en kom tot de conclusie, dat het ook maar een mening is van iemand. Net zoals ieder, die zijn mening op deze poll geeft. Sterker nog, in bijna elke reactie op deze poll staat wel iets, dat in het artikel van de columnist terug te vinden is. In mijn optiek geen meerwaarde, slechts wederom een mening en een samenraapsel van andere meningen.
Aceb 23 May 2020
@Dirk van Wolferen Sr. Is dat een/de BOA te verwijten? Zijn alle politieagenten (ME) geschikt, zijn alle soldaten geschikt, zijn alle Nationale reserve geschikt, zijn alle bestuurders geschikt?
Mr. Bean 23 May 2020
Wat halen we weer lekker mensen naar beneden! Een Boa is aangesteld om op te treden, wanneer onze lieve burgers zich niet aan de regels houden. Dat heet handhaven! Wat voor opleiding doet even niet ter zake, zij mogen u verzoeken uw gedrag te veranderen, daar zijn ze voor ! Als je deze mensen aanvalt zit je verkeerd, zeker als groep zoals reeds te zien was! Heel veel mensen, vooral jongeren, hebben totaal nergens respect voor, lopen zelf met messen en andere wapens heerlijk iedereen te provoceren, dus ja een Boa mag van mij bewapend worden en zeg er dan wel bij, dat als hij aangevallen wordt door ongecontroleerd tuig, hij van mij zich dan ook met een of ander wapen mag verdedigen en dan zeg ik het nog netjes ! In zo'n geval mogen ze van mij
Mr. Bean 23 May 2020
over respectloos gesproken, waarom moeten bepaalde personen, die hier dikwijls hun mening geven altijd gelijk hebben. Het altijd dezelfde die dan deze rubriek gebruiken om anderen naar beneden te halen, hier heeft Mr Puma helemaal gelijk.
divar 23 May 2020
wat te denken om een paar commando's alleen met wapenstok het strand op te sturen wat zien we dan gebeuren ?
Aceb 23 May 2020
Over respectloos gesproken.....Durft u ook namen te noemen @Mr. Bean, of verstopt u zich liever achter de duimpjes, om iemands mening/reactie af te zeiken?
Mr. Bean 23 May 2020
Nee hoor Aceb, oud Ned. spreekwoord, wie de schoen past trekt hem aan
Aceb 23 May 2020
Ach, u kiest dus liever voor de duimpjes. Jammer.
Aceb 23 May 2020
Voor @Mr. Bean. Wie de hand in eigen boezem steekt...…. Voor wie de splinter in andermans oog...…….De pot verwijt de ketel...….. Mr. Bean 3 dagen geleden Allem en Dasy, jullie trappen zo hard tegen het koningshuis, hebben veel tijd denk ik om hier jullie ….. mening te geven, mijn kinderen werken voor hun geld, hebben hier geen tijd voor, werken jullie ook ?, of is het alleen maar handje ophouden en tegen alles trappen wat puur Nederlands is, behalve geld natuurlijk. ………… Zal ik even verder zoeken? @Mr. Bean?????
wijari 23 May 2020
Bah zeg ik, gezag dragers doen hun werk en goed, en ja dat mag niet. Boa, politie, militaire.
Mr. Bean 23 May 2020
Aceb, je hebt gelijk hoor, je komt ook maar 9 x voor in deze stelling, rest my case !
Aceb 23 May 2020
@Mr. Bean, bij deze maak ik de 10x vol. Bedankt voor het gelijk. Rust maar lekker uit. Ga lekker verder in je duimpjes. Het is minder vermoeiend om een reactie af te zeiken en je lafhartig te verschuilen. Doen dus, net als die vele lafbekken, die iemands reactie afzeiken, zonder een waarom. Een beetje, zoals die jeugd, die BOA's massaal aanvielen in/nabij IJmuiden. Zij zijn ook niet bekend en hebben evenzeer mensen verwond.
Mr. Bean 23 May 2020
nogmaals mensen, dit is wat ik bedoel rest my case !
wispelhuis 23 May 2020
Mensen die zich kunnen voorstellen dat er geweld is gebruikt (!) zijn nét zo schuldig als de geweldplegers zelf. Het geweld tegen hulpverleners loopt de spuigaten uit. Politieagenten worden geslagen, geschopt en bespuwd, ambulancepersoneel heeft last van fysieke agressie, ziekenhuis medewerkers, baliemedewerkers, moeten het steeds vaker ontgelden, brandweer mensen worden bekogeld. Etcetera. Wie is hier nou ziek?
Allem 23 May 2020
@aceb, nu u mijn naam noemt, voel ik me genoodzaakt te reageren. Op uw vraag "werkt u ook?" Kan ik u mededelen dat ik reeds 36 jaar aan het werk ben zonder 1 dag werkeloos te zijn geweest. Mijn mening over het koningshuis blijft onveranderd. Lees maar eens wat Koning Willem met de verbouwing van zijn paleis bij elkaar heeft gegraaid. Maar ik wens u verder veel wijsheid .
Aceb 23 May 2020
@Allem, de in de eerdere reactie, waarin uw naam is vernoemd, is geen reactie van mezelf, maar een aanhaal van een eerdere reactie van Mr. Bean, die iemand beticht van het naar beneden halen van iemands mening, teveel aanwezigheid etc. Als verweer, heb ik de eerder door Mr. Bean geplaatste reactie herplaatst met de bedoeling hem te wijzen op de ketel die de pot verwijt etc. Het betreft dus niet een reactie van mij, maar een eerdere plaatsing van @ Mr. Bean (inmiddels in ruste). U kunt dit ook zelf lezen, uit de reactie van Mr. Bean zelf, 3 dagen geleden geplaatst.
Aceb 23 May 2020
@Wispelhuis, ziek zijn onder meer die mensen, die zonder zich kenbaar te maken, zich verstoppen achter duimpjes, om iemands persoon af te kunnen zeiken, zomaar, zonder reden. Zich verkneutelen aan de lol, omdat niemand hun identiteit kan achterhalen en al dus als geboren lafbekken zich laten gelden. Zie uw eigen reacties. Petje af, dat u nog steeds reageert.
Mr. Bean 23 May 2020
Mag ik mij even voorstellen, ik heet gewoon mr. Bean en ben nog niet in ruste zoals Aceb beweert, deze persoon draait een beetje door ,kan je natuurlijk makkelijk doen als je je onder Aceb verschuilt, ik ben nog steeds springlevend en met zulke opmerkingen veeg ik m'n ….mee af ! Stop met reageren, zielig gewoon
jippy 23 May 2020
Redactie , stop met deze stelling . Straks moet er nog een handhaver !! tussen beide komen . Allemaal een goed weekend !
wispelhuis 23 May 2020
Nou vooruit Aceb, wie bent U dan?
Aceb 23 May 2020
Ik heet gewoon Aceb. Gewoon, m'n voornaam, gedoopt en wel.
wispelhuis 23 May 2020
Dus: "niemand hun identiteit kan achterhalen".
Stockholm 25 May 2020
@Aceb, klein advies. Narcisten genieten ervan om mensen af te zeiken om zo hun oh zo brood nodige frustratie van jou te gebruiken om zich weer superieur te voelen. Ze zijn er verslaafd aan. Gewoon dat soort figuren negeren is het beste. Laat ze hun kortzichtige trumpachtige mening geven en lekker laten rusten. Ze hebben het nodig die zielepoten.
U moet eerst inloggen voordat u kunt reageren.