Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Glasvezel gemeente veere en omstreken
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door rd1osb Bekijk berichtEen kennis van mij heeft dit aanbod gekregen laatst ze hebben nu kabel coax van delta ,om glasvezel te verkrijgen moet je mee betalen 200,00 vindt dat zelf aan de hoge kant
- 1 Like
-
Beste Koeba,
alhoewel het bedrag niet echt hoog te noemen is (voor de meeste mensen toch) vind ik wel dat het niet zo moet zijn dat we met z'n allen voor de aanleg moeten betalen. Er mag ook best wel wat actie van Delta komen om hun "hinterland", wat Zeeland toch is, volledig te voorzien van glasvezel.
Ik ben zelf al heel wat jaren abonnee bij Zeelandnet, al sinds ik nog via een telefoon aansluiting met een 56k modem verbinding kreeg, maar in het stadje waar ik woon blijven de straten en stoepen angstvallig dicht. Alleen de concurrent heeft hier al glasvezel aangelegd. Delta heeft Zeeland niet meer op de radar staan vwb aanleg glasvezel. Jammer, maar helaas. Delta denkt dus wel aan hun zelf en niet aan de trouwe klanten.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door obieone Bekijk berichtBeste Koeba,
alhoewel het bedrag niet echt hoog te noemen is (voor de meeste mensen toch) vind ik wel dat het niet zo moet zijn dat we met z'n allen voor de aanleg moeten betalen. Er mag ook best wel wat actie van Delta komen om hun "hinterland", wat Zeeland toch is, volledig te voorzien van glasvezel.
Ik ben zelf al heel wat jaren abonnee bij Zeelandnet, al sinds ik nog via een telefoon aansluiting met een 56k modem verbinding kreeg, maar in het stadje waar ik woon blijven de straten en stoepen angstvallig dicht. Alleen de concurrent heeft hier al glasvezel aangelegd. Delta heeft Zeeland niet meer op de radar staan vwb aanleg glasvezel. Jammer, maar helaas. Delta denkt dus wel aan hun zelf en niet aan de trouwe klanten.Laatst bewerkt door Koeba; 3 dagen geleden.
Reageer
-
Al meer dan 30 jaar hebben wij internet van Zeelandnet/Delta. Wij kunnen ons nu ook inschrijven voor een glasvezelaansluiting bij GlasDraad Veere. Dan moeten wij wel een andere provider kiezen, want Delta doet niet mee aan dit project! Het dorp waar wij wonen staat niet in de planning van Delta, dus wij overwegen om dan maar een van de 16 providers te kiezen die wel aan dit project meewerken. Er zullen ongetwijfeld meer klanten van Delta zijn die zo’n keuze gaan maken. Trouwe klanten gaan zo verdwijnen, maar dat vindt Delta misschien geen probleem….
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door bkpklk Bekijk berichtAl meer dan 30 jaar hebben wij internet van Zeelandnet/Delta. Wij kunnen ons nu ook inschrijven voor een glasvezelaansluiting bij GlasDraad Veere. Dan moeten wij wel een andere provider kiezen, want Delta doet niet mee aan dit project! Het dorp waar wij wonen staat niet in de planning van Delta, dus wij overwegen om dan maar een van de 16 providers te kiezen die wel aan dit project meewerken. Er zullen ongetwijfeld meer klanten van Delta zijn die zo’n keuze gaan maken. Trouwe klanten gaan zo verdwijnen, maar dat vindt Delta misschien geen probleem….
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer