Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Glaspoort reserveert 225 miljoen overname Delta Fiber
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
De kop geeft een verkeerd beeld alsof ze heel Delta willen overnemen.
- 1 Like
-
Bordewolf
Dat is juist, een volledige overname gaat iets van 2 miljard kosten heb ik wel eens gelezen.
Het woord deel had er nog tussen gemoeten zodat de titel wordt :
Glaspoort reserveert 225 miljoen overname deel Delta Fiber
Maar dat kun je helaas achteraf niet meer veranderen.
Laatst bewerkt door driepinter; 1 week geleden.
- 3 Likes
Reageer
-
Glaspoort reserveert EUR 225 mln voor overname Delta Fiber-lijnen
NEDERLAND
14:31
Glasvezelbedrijf Glaspoort verwacht EUR 225 miljoen te gaan betalen voor 200.000 homes passed (HP) van Delta Fiber. Dat meldt de joint venture van KPN en pensioenuitvoerder APG in zijn recentelijk gedeponeerde jaarverslag over 2024. De beoogde overname ligt nog ter beoordeling bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Het is de eerste keer dat Glaspoort een bedrag noemt voor het overnameplan. Het bedrag vormt onderdeel van een lening van EUR 675 miljoen, die op zijn beurt weer deel uitmaakt van een financi
- 2 Likes
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtBordewolf
Dat is juist, een volledige overname gaat iets van 2 miljard kosten heb ik wel eens gelezen.
Het woord deel had er nog tussen gemoeten zodat de titel wordt :
Glaspoort reserveert 225 miljoen overname deel Delta Fiber
Maar dat kun je helaas achteraf niet meer veranderen.
Ik blijf het een vreemd verschijnsel vinden dat in mijn woonplaats Glaspoort wel aansluiten van de industrieterreinen onderzoekt en niet meteen ook de dorpskernen waar DFN zijn kabels heeft liggen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Klopt Jarco Kriek heeft deze al eens bestempeld als proefballon voor nog meer overname van aansluitingen door Glaspoort.
Ik blijf het een vreemd verschijnsel vinden dat in mijn woonplaats Glaspoort wel aansluiten van de industrieterreinen onderzoekt en niet meteen ook de dorpskernen waar DFN zijn kabels heeft liggen.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
In feite is Glasdraad van Glaspoort, dus Glaspoort zal de bedrijventerreinen doen en Glasdraad de dorpen en buitengebieden.
https://www.glaspoort.nl/over-ons/
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer