Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta trekt stekker uit website en webshop Caiway

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta trekt stekker uit website en webshop Caiway

Het is gedaan met de merknaam Caiway. Vijf maanden nadat Delta besloot Caiway verder te laten gaan onder de naam Delta, wordt de website caiway.nl sinds donderdagochtend gerouteerd naar de site van Delta. De producten die nog onder de naam Caiway werden verkocht, zijn sinds de omschakeling definitief niet meer beschikbaar in de webshop.

Delta trekt stekker uit website en webshop Caiway - Telecompaper
    Laatst bewerkt door driepinter; 1 week geleden.

Het was tot en met woensdag nog mogelijk om via de website Caiway-abonnementen voor internet, televisie, vaste telefonie en/of mobiele telefonie te bestellen. Dat bevestigt een woordvoerder van Delta.

Overigens kan het enige tijd duren voordat de omschakeling is doorgevoerd op elke internetserver in de wereld. Het is dus mogelijk dat de Caiway-site voor sommige bezoekers nog in de lucht is.

Alleen naam en vorm veranderen
    In augustus maakte Delta bekend dat Caiway verdergaat als Delta. Destijds meldde het bedrijf dat de diensten van Caiway niet veranderen, alleen de naam en de vorm.

Delta en Caiway maken gebruik van hetzelfde glasvezelnetwerk en zijn al sinds 2018 deel van Delta Fiber, sinds EQT Caiway en CIF overnam en samenvoegde met Delta. Met deze samenwerking hopen de bedrijven dubbel werk te voorkomen en zo sneller producten door te ontwikkelen en die sneller bij al hun klanten te krijgen. Om de naamsverandering voor klanten ook soepel te laten verlopen, worden klanten vóór augustus 2025 gefaseerd omgezet.
    b

Reageer

Dat gaat snel. Er waren zelfs handige abonnees die nog snel van Delta naar Caiway gingen voor de aanbiedingen.
      Dus alle reden om dit te killen voor Delta.

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...ef-uit-caiway/

Reageer

https://tweakers.net/nieuws/230896/c...an-omhoog.html

Reageer

Een volledig raadsel waarom men deze brieven stuurt en niet een brief met een actieaanbod voor overstap naar Delta.
            Dit lijkt stelen van de armen als het ware. Ze zitten al hoog in de boom, moeten toch over naar Delta, maar moeten dat nu uit eigen beweging in gang zetten.
            Wanneer ik zo zou worden behandeld zou ik per se naar een andere provider gaan Odido of een andere beschikbare.
            Zo ga je toch niet met nieuwe klanten om?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Een volledig raadsel waarom men deze brieven stuurt en niet een brief met een actieaanbod voor overstap naar Delta.
              Dit lijkt stelen van de armen als het ware. Ze zitten al hoog in de boom, moeten toch over naar Delta, maar moeten dat nu uit eigen beweging in gang zetten.
              Wanneer ik zo zou worden behandeld zou ik per se naar een andere provider gaan Odido of een andere beschikbare.
              Zo ga je toch niet met nieuwe klanten om?
              Niets let je om een crowdfunding op te starten...🤣

Niets nieuws onder de zon...
              In bijvoorbeeld de supermarkten is dit schering en inslag: vraag/aanbod/winstbejag/etc....
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Niets let je om een crowdfunding op te starten...🤣

Niets nieuws onder de zon...
                In bijvoorbeeld de supermarkten is dit schering en inslag: vraag/aanbod/winstbejag/etc....
                Dat zal, maar de supermarkten jagen je door hun handelen niet per se naar de concurrent.
                Ik zou als Delta blij zijn dat ze blijven, maar door hoe ze handelen worden de Caiwayabonnees naar de concurrent gejaagd.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 dagen geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat zal, maar de supermarkten jagen je door hun handelen niet per se naar de concurrent.
                  Ik zou als Delta blij zijn dat ze blijven, maar door hoe ze handelen worden de Caiwayabonnees naar de concurrent gejaagd.
                  Daar ben ik het echt niet mee eens , goedkopere supermarkt , ook goed.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X