Delta Fiber is een allesomvattend bedrijf dat bestaat uit een netwerkexploitant en providers Delta en Caiway. In de komende periode gaat Caiway over in Delta. Na Ziggo, KPN en Odido is Delta de nummer vier op de markt van vaste diensten in Nederland. Delta is onderdeel van Delta Fiber waartoe ook Caiway behoort. Nog wel overigens. Want het einde van Caiway is in zicht. Alle huidige klanten van Caiway worden in het komende jaar naar Delta omgezet. Daarna verdwijnt Caiway als aanbieder van tv en internet van de markt. Of Delta Fiber op langere termijn blijft bestaan dat is koffiedik kijken.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta Fiber staat voor een cruciaal jaar
Samenvouwen
X
-
Dat koffiedik heb ik bij mijn eigen gedachten die ik opschreef ook aangehaald.
Er zijn te veel scenario’s die ook voor ODF of de providers Odido en Ziggo kunnen gelden.
Je kan dit feitelijk 4 keer schrijven, telkens vanuit een andere provider of glasvezelleverancier bekeken.
Kijk ik naar doorontwikkelingen dan blijft Delta bezig, dus ik zie de provider Delta niet zo snel verdwijnen.
Dat bepaalde netwerken in elkaar schuiven, daar geloof ik wel in. Wanneer Delta daardoor op meer aansluitingen beschikbaar komt dan kunnen ze groeien. Via het eigen netwerk zitten ze vast aan nieuwe aanleg.Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Jan 2025, 11:31.
-
Elk verhaal met een toekomstvisie is per definitie iets wat jij luchtfietserij noemt. Het ligt namelijk in de toekomst en is dus nog niet gebeurd. En iets dat nog niet is gebeurd dat kan altijd nog op enig moment veranderen. Maar geloof me nou maar dat dit hier niet zomaar staat en dat een gegronde redenen zijn om de woorden in een dergelijke volgorde te plaatsen.
En wat betreft de beschikbaarheid van provider Delta. Het is een keuze van provider Delta zelf om op dit moment als serviceprovider nog geen diensten aan te bieden via glasvezel van KPN/Glaspooort en.of Open Dutch Fiber. Die netwerken zijn voor iedere serviceprovider open op diensten aan te bieden. In het geval van KPN zelfs vastgelegd in een overeenkomst met ACM. Dat provider Delta hier zelf op dit moment niet voor kiest dat zal wel een bepaalde reden hebben.
- 1 Like
Reageer
-
Laat ik nu nieuwe feiten niet op fora openbaar maken. En ik bepaal niet wie er op een artikel klikt om te lezen. Dat doet de lezer zelf. Wil je het niet lezen dan moet je niet klikken. En dergelijke uitspraken vind ik eigenlijk niet van toepassing voor nieuws wat je zonder te betalen van welke website dan ook krijgt aangeboden.
Overigens hebben feiten ook feitelijk niets met een toekomstvisie te maken. Want ook feiten zijn al gebaseerde gebeurtenissen.Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 1 Jan 2025, 18:14.
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtWat betreft nieuwe feiten…..begrijpend lezen blijft moeilijk😀
Succes met je nieuws(...)garing en verslaggeving daarvan.
- 3 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer