Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta begint aanleg in het buitengebied Westland

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta begint aanleg in het buitengebied Westland

https://wos.nl/nieuws/artikel/aanleg...bied-naaldwijk

Het is dus zo ver... inmiddels zijn ze begonnen met aanleggen.

Ik ben ergens benieuwd of heel Zeeland nog steeds in het vizier is of dat het beleid wordt bijgesteld nu Glasdraad ook aanlegt.

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    https://wos.nl/nieuws/artikel/aanleg...bied-naaldwijk

Het is dus zo ver... inmiddels zijn ze begonnen met aanleggen.

Ik ben ergens benieuwd of heel Zeeland nog steeds in het vizier is of dat het beleid wordt bijgesteld nu Glasdraad ook aanlegt.
    Je woont uit de buurt Bor Naaldwijk is zuid holland heel ver van Zeeland verwijderd. Snelste route over tolwegen toch uurtje met auto vlg google maps.

Reageer

Dat begrijp ik als geen ander. Maar in mij beleving zijn er ook buitengebieden in Zeeland waar nog via coax gekeken wordt.
      Ivm moeilijk aan te leggen etc. Waarbij dan de vraag al snel komt hoe ze ooit coax hebben aan kunnen leggen. Dat is ook gelukt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Dat begrijp ik als geen ander. Maar in mij beleving zijn er ook buitengebieden in Zeeland waar nog via coax gekeken wordt.
        Ivm moeilijk aan te leggen etc. Waarbij dan de vraag al snel komt hoe ze ooit coax hebben aan kunnen leggen. Dat is ook gelukt.
        Ik woon zelf in zo'n buitengebied, midden op walcheren. Maar zag dat domburg nu al 8 gig heeft op glas en bijv veere nog alleen kabel. En dat toch grotendeels in de bakermat van zeelandnet. En zelfs in kamperland op noord beveland waar zeelandnet ooit begonnen is, alleen kabel.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X