Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Prijs en product wijzigingen 2025
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Een aantal HD zenders, maar de overgebleven SD gaan niet naar HD en ook geen vervangende zenders.
Wel wordt e.e.a fors duurder.Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Nov 2024, 22:12.
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
Ik neem aan dat jou salaris ook naar boven gaat
- 2 Likes
Reageer
-
Toch wel typisch, behalve prijsverhoging wordt ook automatisch je internetsnelheid - met bijbehorend tarief - verhoogd. Had ik 2 jaar geleden nog een abo voor 100 Mbps, nu al 500 Mbps voor 49,50. Dit dus weer terug laten zetten naar 100Mbps voor 42,50 wat voor mij meer dan voldoende is. Wel irritant, dat je dit soort veranderingen waarvoor je niet hebt gekozen automatisch wordt doorgevoerd en je zelf actie moet ondernemen om dit weer te herstellen.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wimderegt Bekijk berichtToch wel typisch, behalve prijsverhoging wordt ook automatisch je internetsnelheid - met bijbehorend tarief - verhoogd. Had ik 2 jaar geleden nog een abo voor 100 Mbps, nu al 500 Mbps voor 49,50. Dit dus weer terug laten zetten naar 100Mbps voor 42,50 wat voor mij meer dan voldoende is. Wel irritant, dat je dit soort veranderingen waarvoor je niet hebt gekozen automatisch wordt doorgevoerd en je zelf actie moet ondernemen om dit weer te herstellen.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer