Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijs en product wijzigingen 2025

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Prijs en product wijzigingen 2025

https://www.delta.nl/prijswijziginge...jzigingen2025/

Er vervallen naast 3 MTV zenders nog eens 8 zenders.

Een aantal HD zenders, maar de overgebleven SD gaan niet naar HD en ook geen vervangende zenders.
    Wel wordt e.e.a fors duurder.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Nov 2024, 22:12.

Reageer

Ik neem aan dat jou salaris ook naar boven gaat

Reageer

copilot
        Ik heb er nog niks over gehoord, maar goed wie weet halverwege het jaar.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

Ik neem aan dat jou salaris ook naar boven gaat
          En uw uitkering gaat die omlaag?

Reageer

Volgens mij is de prijsstijging hoger dan de inflatie correctie en kan iedereen kosteloos opzeggen.

Reageer

Toch wel typisch, behalve prijsverhoging wordt ook automatisch je internetsnelheid - met bijbehorend tarief - verhoogd. Had ik 2 jaar geleden nog een abo voor 100 Mbps, nu al 500 Mbps voor 49,50. Dit dus weer terug laten zetten naar 100Mbps voor 42,50 wat voor mij meer dan voldoende is. Wel irritant, dat je dit soort veranderingen waarvoor je niet hebt gekozen automatisch wordt doorgevoerd en je zelf actie moet ondernemen om dit weer te herstellen.

Reageer

We zijn nu zo verwend dat we het erg vinden dat we meer krijgen en zelf iets moeten doen om dat aan te passen. Ik zie het als positief want dat betekent dat we geen echte problemen hebben. Fijne jaarwisseling en een mooi nieuw jaar!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wimderegt Bekijk bericht
                  Toch wel typisch, behalve prijsverhoging wordt ook automatisch je internetsnelheid - met bijbehorend tarief - verhoogd. Had ik 2 jaar geleden nog een abo voor 100 Mbps, nu al 500 Mbps voor 49,50. Dit dus weer terug laten zetten naar 100Mbps voor 42,50 wat voor mij meer dan voldoende is. Wel irritant, dat je dit soort veranderingen waarvoor je niet hebt gekozen automatisch wordt doorgevoerd en je zelf actie moet ondernemen om dit weer te herstellen.
                  Hier zit iets in. Maar ik heb zelf een jaarabo Flex glasvezel met korting, downgraden wordt voor mij niet goedkoper, al zou je dat wel verwachten.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X