Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eerste brieven in Twente verzonden inzake Caiway naar Delta Coax gaat uit

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Heerlik toch dat de woordvoerder van Delta hier op dit forum stelt dat het persbericht gemaakt door de communicatie-afdeling van Delta Fiber klopt. Een nieuwe innovatieve vorm een online beoordelingsgesprek. Ook mooi de extra toekomstvisie van coaxtelevisie die de communicatiecollega's nog niet wisten maar de grote leider binnen het woordvoerdersteam natuurlijk wel.

Foutje van mij. Ik had natuurlijk het bericht waarop ik reageerde moeten citeren want dan had iedereen geweten wat er echt stond. De forumwoordvoerder van Delta schrok waarschijnlijk van zijn openhartigheid en moest gelijk even wat scherpe kantjes weg wissen om morgen bij het grote virtuele Delta Fiber koffieapparaat toch nog vrienden over te houden. Stel je voor als zijn vrienden van het Delta TV Team hem niet meer zo aardig gaan vinden.

Droevig dit.
    Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 17 Dec 2024, 21:02.

Reageer

Dit staat er dus over tv kijken :

Kan ik digitale tv blijven kijken via de coax-kabel ?

Je kijkt nu Interactieve TV van Caiway, waarbij je gebruik maakt van een tv-ontvanger. Deze wordt automatisch omgezet naar DELTA.
      Kijk je ook (op een 2e of 3e tv) digitale televisie (via de coax-kabel)? Dan heb je straks alleen toegang tot het DELTA Basis TV-pakket.
      De zenders uit de extra tv-pakketten (Extra TV, ESPN Compleet, Ziggo Sport Totaal, Erotiek en Film1), zijn alleen te bekijken met interactieve tv via glasvezel.

Daarmee zal het ongecodeerde tv pakket van Caiway dus komen te vervallen.

Reageer

Dan lijkt het er op dat in bepaalde gebieden Coax blijft, al gaat deze in Twente en Albrandwaard uit.
        Reden:je gaat over op de nieuwe toekomst bestendige techniek.
        Als het beter is om over te stappen op de nieuwe toekomstbestendige techniek dan laten we u dat weten.
        In Twente moet men verplicht naar glasvezel.

https://www.delta.nl/welkomcaiway/
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Jan 2025, 18:13.

Reageer

En dat proberen meerdere mensen je op meerdere plekken al enige tijd duidelijk te maken, Zelfs daarbij gemeld dat de informatie afkomstig is van de persafdeling van Delta Fiber.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            En dat proberen meerdere mensen je op meerdere plekken al enige tijd duidelijk te maken, Zelfs daarbij gemeld dat de informatie afkomstig is van de persafdeling van Delta Fiber.
            en dan nog zeggen ze nog .dat een ezel zich niet aan de zelfde steen stoot is het spreekwoord

Reageer

Tot nu toe was er geen heldere site met hoe het ging lopen en was het behoorlijk mistig. Er is nu eindelijk een informatieve site waarbij duidelijk wordt dat in een gedeelte van het gebied het basispakket ongecodeerd zal blijven bestaan, totdat Delta het tijd vindt dat je echt over moet op glasvezel. Want dat staat er toch echt....
              Dus worst case scenario wordt iemand begin dit jaar overgezet en krijg deze alsnog einde jaar een brief dat coax er af gaat.

Zoals ik al zei: men blijft echt niet twee netwerken onderhouden en zeker niet wanneer dit alleen televisie betreft en het internet in alle gevallen via glasvezel gaat (dat staat dan ook op de informatieve site)

En zoals gezegd in Twente en Albrandwaard gaat coax sowieso al uit en gaan Deltaklanten ook geen basistv via coax meer krijgen.
              Overigens vraag ik me dan wel af: de Caiwayklanten die naar Delta gingen waarbij coax is uitgezet, wordt het daar weer aangezet?
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Jan 2025, 08:49.

Reageer

Wanneer je ziet dat er 192.000 huishoudens in Zeeland zijn met een coax aansluiting, zal het echt niet weg gaan

https://eqtgroup.com/about/current-p...io/delta-fiber

Misschien is het zelfs wel de reden waarom men in Zeeland niet hoger gaat dan 100.000 glasvezel aansluitingen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Zoals ik al zei: men blijft echt niet twee netwerken onderhouden en zeker niet wanneer dit alleen televisie betreft en het internet in alle gevallen via glasvezel gaat gaan Deltaklanten ook geen basistv via coax meer krijgen.....
                  Je snapt blijkbaar nog steeds niet dat Delta nog gróte gebieden heeft waar nog steeds alléén maar coax ligt. Glasvezel van geen enkel bedrijf is daar in geen velden of wegen te bekennen.
                  De betreffende klanten hébben geen keus om over te stappen.
                  Dus Delta is/blijft verplicht zo lang de coax-service (internet én TV) te blijven onderhouden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht

Je snapt blijkbaar nog steeds niet dat Delta nog gróte gebieden heeft waar nog steeds alléén maar coax ligt. Glasvezel van geen enkel bedrijf is daar in geen velden of wegen te bekennen.
                    De betreffende klanten hébben geen keus om over te stappen.
                    Dus Delta is/blijft verplicht zo lang de coax-service (internet én TV) te blijven onderhouden.
                    Dat spreek ik nergens tegen, dit gaat over de Caiwaygebieden.

Reageer

Dus als een woordvoerder van Delta laatsten dat coax voorlopig niet uitgaat in alle gebieden waar ook coax aanwezig is dan nog denk jij dat het anders is?

Er valt denk ik relatief weinig te onderhouden aan een coax netwerk dat alleen ongecodeerde signalen doorgeeft. Het kost stroom maar opwaarderen van de techniek hoeft niet. En als het dan toch in een bepaald gebied mis gaat en er moet geïnvesteerd worden dan komt het vooralsnog weer voor de dag en wordt in dat gebied coax uitgezet. Maar het lijkt mij heel voorbarig om nu toe zeggen dat dut eind van dit jaar het geval is. Het kan ook nog jaren duren. Het is voor Delta ten opzichte van andere providers op hun glasvezel een USP dat het als extra televisie via coax kan aanbieden voor bijvoorbeeld in de slaapkamer. Gratis zonder extra decoder en direct via de televisie.

Reageer

Ik ben niemands woordvoerder. Ik zou dit soort aanmatigende taal eens achterwege laten. Begint erg vervelend te worden.

Reageer

Ik ben niemands woordvoerder. Ik zou dit soort aanmatigende taal eens achterwege laten. Begint erg vervelend te worden.
                          Je krijgt wat je verdiend met je luchtfietserij

Reageer

Begrijpend lezen blijkt echt soms moeilijk voor je. Waar in mijn reactie stel ik dat JIJ de woordvoerder bent die wordt benoemd? Er staat toch duidelijk 'Dus als een woordvoerder van Delta'. Daar bedoel ik dus niet jou mee maar een woordvoerder van Delta.

Reageer

Begrijpend lezen blijkt echt soms moeilijk voor je. Waar in mijn reactie stel ik dat JIJ de woordvoerder bent die wordt benoemd? Er staat toch duidelijk 'Dus als een woordvoerder van Delta'. Daar bedoel ik dus niet jou mee maar een woordvoerder van Delta.
                              Dat is dan voor de eerste keer. Maar ik twijfel niet aan de woordvoerder. In elk geval gaat coax in sommige gebieden van Caiway wel degelijk uit.

En zoal ik al zeg, wordt voor de huidige Delta klanten in gebieden waar coax wel blijft de coax weer aangezet?

Reageer

En zoal ik al zeg, wordt voor de huidige Delta klanten in gebieden waar coax wel blijft de coax weer aangezet?
                                Niet alleen begrijpend lezen is een probleem!
                                Je beweert hier iets en zet er een vraagteken achter. Ook dat gebeurt vaker en dan vind je het vreemd dat je zo vaak "verkeerd" begrepen wordt?
                                Een stelling en vraag in één, enkelvoudige zin dus!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X