Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta brengt na uitspraak rechter alsnog glasvezel naar buitengebieden westland

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta brengt na uitspraak rechter alsnog glasvezel naar buitengebieden westland

Delta Fiber gaat alsnog glasvezel aanleggen bij mensen in het buitengebied van Westland en Midden-Delfland. De inwoners wonnen eind 2022 een rechtszaak tegen Delta, nadat het bedrijf had besloten geen glasvezel aan te leggen omdat het te duur was.
    https://tweakers.net/nieuws/226736/d...-westland.html
    Laatst bewerkt door Koeba; 19 Sep 2024, 10:53.

Oei dikke kostenpost maar wel einde van coax bij Caiway nu bijna iedereen op glas kan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
      Oei dikke kostenpost maar wel einde van coax bij Caiway nu bijna iedereen op glas kan.
      Dat laatste heb ik ook gelezen op Tweakers. Bij navraag geeft de helpdesk aan dat iedereen zo veel mogelijk op glasvezel wordt gezet.
      Of lees: coax gaat Delta in de Caiwaygebieden niet leveren.

Zal mij benieuwen hoe snel Ziggo weer diensten mag leveren over coax in die gebieden zoals dat al 20 jaar voor de komst van Caiway het geval was.

Reageer

Het zou zijn dat Delta ook in Zeeland (heb nog altijd een Zeelandnet account....) ook eens haast gaat maken om het glasvezel netwerk dekkend te maken allereerst in de bebouwde kom. Zie hier nog steeds geen vooruitgang in.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door obieone Bekijk bericht
          Het zou zijn dat Delta ook in Zeeland (heb nog altijd een Zeelandnet account....) ook eens haast gaat maken om het glasvezel netwerk dekkend te maken allereerst in de bebouwde kom. Zie hier nog steeds geen vooruitgang in.
          Daar weet Jarco Kriek een paar maand geleden over te melden dat Delta mogelijk via Glaspoort beschikbaar gaat komen en Glaspoort mogelijk delen gaat overnemen van het Delta-netwerk. Maar ik heb geen glazen bol en Jarco weet wellicht vanuit bronnen meer....

Wel is bekend dat een klein deel van 200.000 aansluitingen in de buitengebieden naar Glaspoort gaat en Delta daar beschikbaar blijft.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door obieone Bekijk bericht
            Ja valt mij op, dat als ik de reclame van Delta glasvezel zie. Heel walcheren blauw gekleurd is als zijnde glasvezel beschikbaar. Maar helaas buiten Middelburg en Vlissingen niet aanwezig.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X