Een paintball geweer is slechts het begin .
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Ziggo sport word duurder
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk berichtEen paintball geweer is slechts het begin .
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk berichtEen paintball geweer is slechts het begin .
Daarnaast vind ik flipperen veel leuker.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
Dat mag helemaal niet. Een wolf is een beschermende diersoort.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
Een kudde schapen kunnen (moeten ? ) achter een hek maar hoe zit het met forum leden / lezers ?
Ik ben al snel klaar wanneer men persoonlijk wordt en iemand van iets gaat betichten zonder dat daar enige aanleiding toe is.
En wanneer "discussies" verzanden in een potje verplassen zet ik er persoonlijk ook een streep onder.
Reageer
-
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Dat gaat wat ver, wanneer je inhoudelijk discussieert is daar niets mis mee.
Ik ben al snel klaar wanneer men persoonlijk wordt en iemand van iets gaat betichten zonder dat daar enige aanleiding toe is.
En wanneer "discussies" verzanden in een potje verplassen zet ik er persoonlijk ook een streep onder.
Maar al het onzin dat je hier heb verkondigd is inmiddels weerlegd. Dus de rust in het enge fantasiebos kan voor dit moment terugkeren. Wellicht tot de volgende onzin.Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 10 Aug 2024, 18:49.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
Dat mag helemaal niet. Een wolf is een beschermende diersoort.
Over flipperen is ooit eens een schitterende musical verschenen: "Tommy", zeer het beluisteren waard.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Dat gaat wat ver, wanneer je inhoudelijk discussieert is daar niets mis mee.
- 1 Like
Reageer
-
Waar is toch de oude Bordewolf? Is die dan zo geïndoctrineerd door Delta (medewerkers) dat hij nu het tv-pakket van Delta het beste vindt.
Jaren lang elke dag/week/ maand schreeuwen waar blijft ESPN UHD. En nu het seizoen begonnen is en weer geen UHD hoor ik hem niet meer. Hoe dan???
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtWaar is toch de oude Bordewolf? Is die dan zo geïndoctrineerd door Delta (medewerkers) dat hij nu het tv-pakket van Delta het beste vindt.
Jaren lang elke dag/week/ maand schreeuwen waar blijft ESPN UHD. En nu het seizoen begonnen is en weer geen UHD hoor ik hem niet meer. Hoe dan???
Inderdaad geen enkele twijfel dat uiteindelijk iedereen rustig kan gaan slapen. Het glas blijft bij mij gewoon halfvol.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtAch, als dat grote kind uit dierenbos vol fabeltjes het persoonlijk wil maken met denigrerende uitspraken dan maken wij het toch persoonlijk voor hem. U vraagt en wij draaien. En ja, het is inderdaad kinderdagverblijfgedrag. Maar ja, De Fabeltjeskrant is ook populair op dergelijke kinderopvangplekken. En dan heb ik nog niet eens iets gezegd over wolven in het algemeen.Laatst bewerkt door Koeba; 12 Aug 2024, 08:13.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtDat mag jij allemaal vinden. En wat je dan hier zegt mag je dan direct op jezelf projecteren. De rust was er eindelijk weer. Ik ga niet alles herhalen wat ik eerder heb gezegd over hoe en waarom.Laatst bewerkt door Koeba; 12 Aug 2024, 10:41.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer