Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo sport word duurder

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Ziggo sport word duurder

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...euro-duurder-/

Die nu al kansloze Free app moet terugbetaald worden. Kunnen abonnees van andere providers weer voor dokken.
    Mocht er een UHD kanaal komen, idem,

Reageer

Waarom zou een provider als Delta wel de prijs van tv-abonnementen mogen verhogen en een betaalzender als Ziggo Sport Totaal niet? Dit te meer omdat de prijs van het abonnement Ziggo Sport Totaal in de afgelopen vier jaar niet omhoog is gegaan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Waarom zou een provider als Delta wel de prijs van tv-abonnementen mogen verhogen en een betaalzender als Ziggo Sport Totaal niet? Dit te meer omdat de prijs van het abonnement Ziggo Sport Totaal in de afgelopen vier jaar niet omhoog is gegaan.
        Omdat de exclusieve extraatjes voor Ziggo Klanten hiermee betaald moeten worden door de Ziggo Sports klanten van de overige providers.
        Nog niet te spreken over de duur ontwikkelde app die gewoon niet functioneert.

Ziggo en Ziggo Sports hadden nooit mee moeten bieden op dure voetbalrechten. Groot fiasco voor alles en iedereen.

Reageer

Feit is dat er geen sprake is van een duur speciaal voor Europees voetbal ontwikkelde app. Was het maar zo dan waren er nu wellicht niet zoveel problemen geweest. Het is gewoon de Ziggo GO-app die Ziggo al jaren gebruikt. En daar betalen dus niet de klanten van andere providers maar alleen Ziggo klanten aan mee.

Feit is dat Ziggo Sport ook voor Ziggo-klanten niet gratis is. Ziggo betaalt gewoon voor iedere abonnee een maandelijks bedrag aan de contentorganisatie achter Ziggo Sport. Dat dit bedrijf toevallig dezelfde aandeelhouder heeft als VodafoneZiggo dat is een andere zaak. Maar Ziggo betaalt ook gewoon voor de doorgifte van het exclusieve gratis Ziggo Sport 14.

Waarom zou Ziggo Sport als sportbetaalzender niet op uitzendrechten van Europees voetbal mogen bieden? Wat is het verschil met ESPN dat de uitzendrechten van alle Nederlandse betaald voetbalcompetities heeft gekocht of Viaplay dat de uitzendrechten voor Formule 1, Premier League, Bundesliga. PDC Darts en hoofdklasse hockey heeft gekocht? Maar het woord Ziggo werkt bij jou als een rode lap op een stier. En dus moet alles wat Ziggo doet de grond in worden gestampt. Soms heb je daarbij een punt. Maar in het geval van Ziggo Sport heel vaak en zoals nu niet.

Een prijsverhoging van 2 euro in vijf jaar tijd is echt zeer minimaal. Delta heeft de prijs van tv-pakketten bijvoorbeeld in die vijf jaar (gemeten op prijs coax) wel meer met twee euro in die vijf jaar verhoogd. En bij interactieve tv wordt de prijsverhoging van televisie door Delta net als bij KPN en Odido verrekend via het internet omdat voor interactieve tv altijd internet nodig is.

Reageer

Feit is dat er geen sprake is van een duur speciaal voor Europees voetbal ontwikkelde app. Was het maar zo dan waren er nu wellicht niet zoveel problemen geweest. Het is gewoon de Ziggo GO-app die Ziggo al jaren gebruikt. En daar betalen dus niet de klanten van andere providers maar alleen Ziggo klanten aan mee.

Feit is dat Ziggo Sport ook voor Ziggo-klanten niet gratis is. Ziggo betaalt gewoon voor iedere abonnee een maandelijks bedrag aan de contentorganisatie achter Ziggo Sport. Dat dit bedrijf toevallig dezelfde aandeelhouder heeft als VodafoneZiggo dat is een andere zaak. Maar Ziggo betaalt ook gewoon voor de doorgifte van het exclusieve gratis Ziggo Sport 14.

Waarom zou Ziggo Sport als sportbetaalzender niet op uitzendrechten van Europees voetbal mogen bieden? Wat is het verschil met ESPN dat de uitzendrechten van alle Nederlandse betaald voetbalcompetities heeft gekocht of Viaplay dat de uitzendrechten voor Formule 1, Premier League, Bundesliga. PDC Darts en hoofdklasse hockey heeft gekocht? Maar het woord Ziggo werkt bij jou als een rode lap op een stier. En dus moet alles wat Ziggo doet de grond in worden gestampt. Soms heb je daarbij een punt. Maar in het geval van Ziggo Sport heel vaak en zoals nu niet.

Een prijsverhoging van 2 euro in vijf jaar tijd is echt zeer minimaal. Delta heeft de prijs van tv-pakketten bijvoorbeeld in die vijf jaar (gemeten op prijs coax) wel meer met twee euro in die vijf jaar verhoogd. En bij interactieve tv wordt de prijsverhoging van televisie door Delta net als bij KPN en Odido verrekend via het internet omdat voor interactieve tv altijd internet nodig is.
            Heel verhaal, maar die app is een groot drama, De normale nederlander kan niet eens fatsoenlijk de eigen clubs volgens europees.
            Al het andere gelul laat ik bij jou. Ik vind niet dat een providers of een aan provider gelieerde partij fors moet gaan bieden op Europese rechten.
            ESPN had Star ingezet als open kanaal, Viaplay heeft ook een open kanaal. Ziggo Sports scoort een dikke 3 op dit moment.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Heel verhaal, maar die app is een groot drama, De normale nederlander kan niet eens fatsoenlijk de eigen clubs volgens europees.
              Al het andere gelul laat ik bij jou. Ik vind niet dat een providers of een aan provider gelieerde partij fors moet gaan bieden op Europese rechten.
              ESPN had Star ingezet als open kanaal, Viaplay heeft ook een open kanaal. Ziggo Sports scoort een dikke 3 op dit moment.
              Tja, maar jij bepaalt de regels niet. Dat doet een overheidsinstantie die ACM heet. En ACM heeft enkele dingen bepaald. Dit is onder meer dat VodafoneZiggo gewoon voor Ziggo Sport op uitzendrechten zoals UEFA voetbal mag bieden. En een andere beslissing is dat Ziggo Sport de wedstrijden van Nederlandse clubs in UEFA toernooien online via een app mag aanbieden als zijnde open net. Dat jij daar niet blij van wordt dan is dan jammer want de wetgever heeft anders bepaald.

En feitelijkheden als gelul bestempelen, is een teken van eigen zwakte. De enige die hier lult dat ben jij..........jij lult uit je nek!

Reageer

Echt weer kinderdagverblijf niveau Zuchtttt

Reageer

Ach, als dat grote kind uit dierenbos vol fabeltjes het persoonlijk wil maken met denigrerende uitspraken dan maken wij het toch persoonlijk voor hem. U vraagt en wij draaien. En ja, het is inderdaad kinderdagverblijfgedrag. Maar ja, De Fabeltjeskrant is ook populair op dergelijke kinderopvangplekken. En dan heb ik nog niet eens iets gezegd over wolven in het algemeen.

Reageer

Tuut, tuut tuut tuut.

Reageer

Tja, maar jij bepaalt de regels niet. Dat doet een overheidsinstantie die ACM heet. En ACM heeft enkele dingen bepaald. Dit is onder meer dat VodafoneZiggo gewoon voor Ziggo Sport op uitzendrechten zoals UEFA voetbal mag bieden. En een andere beslissing is dat Ziggo Sport de wedstrijden van Nederlandse clubs in UEFA toernooien online via een app mag aanbieden als zijnde open net. Dat jij daar niet blij van wordt dan is dan jammer want de wetgever heeft anders bepaald.

En feitelijkheden als gelul bestempelen, is een teken van eigen zwakte. De enige die hier lult dat ben jij..........jij lult uit je nek!
                      Ik had het in deze met name over dat ik Ziggo zou bashen of anti Ziggo ban, ik wil dat nog best eens verduidelijken. Ik ben 20 jaar klant geweest beste vriend!

Reageer

Ja, en? Omdat jij 20 jaar klant bij Ziggo bent geweest, betekent dit dan dat je een vrijbrief hebt om van alles over deze provider te beweren wat feitelijk onjuist is?

En beste vriend?????

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik had het in deze met name over dat ik Ziggo zou bashen of anti Ziggo ban, ik wil dat nog best eens verduidelijken. Ik ben 20 jaar klant geweest beste vriend!
                          Ga tegen Momfer de Mol blaten Bor Weer je woorden goed proberen te praten
                          Laatst bewerkt door koekeroe; 10 Aug 2024, 14:47.

Reageer

Ja, en? Omdat jij 20 jaar klant bij Ziggo bent geweest, betekent dit dan dat je een vrijbrief hebt om van alles over deze provider te beweren wat feitelijk onjuist is?

En beste vriend?????
                            Die app loopt als een tierelier? En ze verhogen het abonnement niet omdat ze (te) dure rechten hebben gekocht?
                            Je moet onder een steen hebben geleefd om dat te ontkennen… Dat inflatie ook een rol speel, dat geloof ik zeker, maar dat is zeker niet de hoofdoorzaak naar MIJN mening. Daar mag een ieder anders naar kijken. Maar ik ga daar geen wedstrijd verpissen van maken. Geen zin an.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 10 Aug 2024, 16:07.

Reageer

Dat de Ziggo GO app twee keer in storing is gevallen tijdens voetbaal dat is een feit. Maar dat wil niet zeggen dat die app slecht of verkeerd is. Deze app heeft in het verleden uiterst goed gewerkt in de periode dat er via deze zelfde app tijdens een belangrijke Formule 1-race van Max Verstappen toen Ziggo nog de uitzendrechten had er meer dan twee miljoen streamstarts zonder problemen werden verwerkt. Ziggo heeft naar alle waarschijnlijkheid een inschattingsfout gemaakt met de inkoop van CDN capaciteit. Wellicht dacht men dat vanwege vakantie bij de voorronden minder mensen zouden kijken en het aantal streamstarts lager lag. Maar dit wil nog niet zeggen dat de Ziggo GO app slecht is. Ziggo hoeft niet elke maand een nieuwe update uit te brengen van deze app om nog wat functionaliteit toe te voegen. Ik ken providers die dat wel moeten doen. Misschien moet je over deze providers eens zinnige woorden zeggen? Oh nee, wacht dat kan natuurlijk niet.

Je onderbouwing over de prijsverhoging slaat kant noch wal. Tel jij de inflatiecorrectie van de afgelopen vijf jaar eens bijenkaar op. Dan kan je ver boven de 15 procent. En dat is de procentuele prijsstijging die Ziggo nu bij Ziggo Sport gaat doorvoeren. En daarnaast krijg je bij dit abonnement nu iets wat nog nooit in Nederland door een betaalzender of streamingdienst is aangeboden. Namelijk alle meer dan 500 wedstrijden uit Champions League. Europa League en Conference League per seizoen live via zes lineaire kanalen. En de wedstrijden die niet lineair uitgezonden kunnen worden online via een app. Even om je geheugen op te frissen. Viaplay verhoogde in mei alleen dit jaar de prijs van het abonnement met twee euro (het gelijke bedrag als Ziggo Sport Totaal) zonder dat er extra sportcontent is toegevoegd. Nog een vergelijk. In drie jaar is de prijs van het Viaplay abonnement met 8 euro omhoog gegaan. Misschien daar dan eens over klagen? Maar nee, het is Ziggo. En aan die provider heb jij een pokkenhekel. Het steekt jou dat Ziggo-klanten Ziggo Sport gratis zouden krijgen. Iets dat ik jou feitelijk onderbouwd eerder heb uitgelegd dat dit niet waar is. En ook dat Ziggo het kanaal met beter beeld voor zichzelf houdt. Dit was bij Formule 1 het geval maar met UEFA is dit nog helemaal niet zeker. Er is ook bij Ziggo nog helemaal geen voetbal of ander sportvonten dat op dit moment in betere native beeldresolutie wordt aangeboden. En zelfs als Ziggo providers dat kanaal met beter beeld nu zou hebben en aan providers gaat leveren dan nog heeft een Delta-klant er niets aan. Ben je het fiasco met de decoders bij de doorgifte van NPO 1 UHD vergeten?

Weer zomaar een paar feiten die jouw aannames zonder pardon onderuit halen. En zo maar weer feiten die duidelijk aangeven dat jij antwoord vanuit je eigen onderbuik gevoel. Een gevoel dat absoluut niet strookt met de waarheid. En waarom reageer je er dan op, denk wellicht iemand nu. Heeft niets met verplaatsen te maken. Wat zelfs een kind van twee plast verder. Het gaat erom dat mensen die er geen verstand van hebben denken dat iemand (zelfs omschreven als forumkampioen hier) met 4285 berichten achter zijn naam wel verstand van zaken zou hebben. En dus de waarheid verkondigd. Iets dat in een ruime meerderheid in het geheel of voor een groot deel niet het geval is. Om bij deze groep kijkers van dit forum die wellicht helemaal geen account heeft of niet van plan is om te reageren zijn deze berichten bedoeld. Echt niet om een forumgevechtje met een persoon te houden die niet met zijn eigen naam durft te reageren en die zich verschuilt achter een eng dier uit een fantasierijk bos die ook graag naar Tita Tovenaar kijkt om te zien hoe een glazen bol wel zou kunnen werken.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X