Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Google TV Streamer (4K)
Samenvouwen
X
-
Het krijgt natuurlijk ook een beetje de functie van een Google Smart Hub 2 maar dan op een groot tv scherm.Laatst bewerkt door driepinter; 6 Aug 2024, 19:57.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk berichtde grootste vraag (voor mij), is wat er mogelijk beter is tov van de oude vertrouwde Shield TV.
Dus al je veel gamet is de Nvidia Shield de betere keuze.Laatst bewerkt door driepinter; 7 Aug 2024, 08:02.
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk berichtde grootste vraag (voor mij), is wat er mogelijk beter is tov van de oude vertrouwde Shield TV.
- De gebruikte MediaTRek SOC is van 2021 (oud)
- De speler ondersteunt TrueHD en DTS HD en Dolby Vision.
- 4 Gb geheugen
- 0,99 Watt standby en 1,7 Watt tijdens spelen (bij NVidia Shield is dat resp. 2 en 5 Watt).
- Beschikt over een Home Panel, waarmee je je Home apps kunt aansturen
- Extra functie-knop die je kunt programmeren
- Achterop het kastje zit een knop waarmee je de afstandsbediening activeren (geluid) als je hem kwijt bent.
- Met behulp van de AI-functie kun je:
- beschrijvingen van films en episodes zoeken. Dat is heel makkelijk voor bijvoorbeeld content van Netflix, die geen rating geeft van wat het beschikbaar heeft.
- Thema-achtergronden laten genereren
- Opdrachten via stem beter herkend en geeft een meer exacte reactie
Voor ons op dit moment geen reden om over te stappen naar deze nieuwe set-topbox. Zodra mijn Shield Pro het heeft begeven (vertoont al wat vreemde kuren) is de MediaTek SoC van de Google TV waarschijnlijk ook vervangen door een recenter exemplaar.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDus al je veel gamet is de Nvidia Shield de betere keuze.
Heel jammer.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer