Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Fiber omzet groeit 13% in 2023, ebitda marge bereikt 46 procent

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta Fiber omzet groeit 13% in 2023, ebitda marge bereikt 46 procent

Aan het einde van 2023 heeft Delta Fiber 1 miljoen homes connected waarvan 600,000 homes activated op haar glasvezelnetwerk. In totaal zijn er 1,6 miljoen homes passed en groeide het aantal homes activated met 100 duizend gedurende het jaar, blijkt uit jaarverslag over 2023 van Gamma Infrastructure III.

https://www.telecompaper.com/nieuws/...ocent--1504391

Dat is meer dan de 7,8 procent van vorig jaar.
    Laatst bewerkt door driepinter; 24 Jun 2024, 21:39.

driepinter . heb je bericht gelezen en denk dan lekker belangrijk , misschien goed nieuws voor de aandeelhouders.

Reageer

het is dat je bijna verplicht bent om internet te hebben,ivm dat alles bijna via internet gaat,want anders liet ik het allemaal afsluiten,ik kan amper mijn eten betalen,laat staan al dat internet.
      via de kabel,er woprdt totaal geen rekening gehouden met mensen zoals ik,die net hun hoofd boven water kunnen houden,echt belachelijk al die prijzen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Aan het einde van 2023 heeft Delta Fiber 1 miljoen homes connected waarvan 600,000 homes activated op haar glasvezelnetwerk. In totaal zijn er 1,6 miljoen homes passed en groeide het aantal homes activated met 100 duizend gedurende het jaar, blijkt uit jaarverslag over 2023 van Gamma Infrastructure III.

https://www.telecompaper.com/nieuws/...ocent--1504391

Dat is meer dan de 7,8 procent van vorig jaar.
        Maar Driepinter ?,je kunt wel huisaansluitingen doen ,maar hoeveel procent stapt daadwerkelijk over naar Glasvezel

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Maar Driepinter ?,je kunt wel huisaansluitingen doen ,maar hoeveel procent stapt daadwerkelijk over naar Glasvezel
          In Zeeland was dit 25% of minder.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

In Zeeland was dit 25% of minder.
            Daar zullen de aandeelhouders ook geen gat van in de de grond Piessen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X