Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Prijsverhoging kabel per 1 juli 2024
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDaarmee is een overstap op glasvezel dus vele malen goedkoper. Echter moet je dan wel de mogelijkheid hebben om over te stappen....
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
En moet je ook over willen stappen, wat ik bijvoorbeeld om verschillende redenen liever niet wil.
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDaarmee is een overstap op glasvezel dus vele malen goedkoper. Echter moet je dan wel de mogelijkheid hebben om over te stappen....
- 2 Likes
Reageer
-
Deze wijzigingen voor mijn abonnement krijg ik net via de mail door (geen idee of daar de korting op internet ivm het mobiele tlf abonnement al in zit):
Wat dit voor u betekent • Het maandbedrag van uw internetabonnement DELTA Flexpakket 150 Mbps wordt 46 euro. Op dit moment ontvangt u gratis 25 Mbps extra internetsnelheid omdat u naast internet ook energie van DELTA heeft. Dit combinatievoordeel komt te vervallen, maar we verhogen uw snelheid standaard van 150 naar 250 Mbps zodat u blijvend van een hogere snelheid kunt genieten. De naam van uw internetabonnement wijzigt naar DELTA Flexpakket Basis 250 Mbps. • Het maandbedrag van uw tv-pakket met 50+ zenders wordt 12,50 euro. • Het maandbedrag van Onbeperkt Bellen binnen Nederland wordt 14 euro. Het starttarief voor internationaal bellen wordt 16 cent. Meer informatie
U kunt uw DELTA-abonnement vóór 1 juli 2024 kosteloos wijzigen of opzeggen. Op delta.nl/wijzigingenflex2024 vindt u meer informatie.
DELTA blijft ondertussen het netwerk onderhouden. Hiervoor worden de instellingen op uw modem regelmatig uitgelezen en wordt de verbinding getest. Dit gebeurt conform de privacyverklaring van DELTA. Hier merkt u niets van. Zo weten we welke verbeteringen nodig zijn en kunt u optimaal blijven genieten van de producten en diensten van DELTA.
Met vriendelijke groet,
DELTA
Reageer
-
De forse prijsverhoging van tv-abonnementen bij Delta loopt volledig uit de maat in vergelijk met andere providers. En dit is opvallend. Zo kunnen klanten van bijvoorbeeld Ziggo en KPN voor minder geld naar lineaire tv in een betere beeldkwaliteit kijken. Delta levert tot heden geen enkele zender in UHD of 4K beeldkwaliteit. Het is nog steeds voor Delta-klanten onduidelijk of volgende maand het EK voetbal in betere beeldkwaliteit via NPO 1 UHD wordt aangeboden. Deze tijdelijke zender van de publieke omroep wordt wel door diverse andere providers zonder meerkosten aan alle klanten geleverd. Delta geeft ondanks herhaaldelijke vragen tot heden geen duidelijkheid over de beschikbaarheid van NPO 1 UHD.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris
Lees nog eens goed "En maar blijven stoken....." daar neem ik het toch voor niemand op. Dat is toch duidelijk??
Ik val alleen een persoon aan die (vaak samen met een paar anderen) steeds maar weer een vuurtje probeert aan te wakkeren en op te stoken.
Ik reageer allang niet meer op Bor, zeker niet als hij over 4K of uhd oid begint. Voor mij totaal niet interessant, dus waarom zou ik er iets over zeggen??
https://providerforum.nl/delta-caiway/televisie/ Hier kun jij . ook je steun gaan betuigen aan de Delta omroeper ,dat is wel iets voor jouw
- 2 Likes
Reageer
-
Delta prijst zichzelf buiten de markt na verhoging televisie | Totaal TV
Geen NPO1 UHD, geen ESPN UHD, geen Love Nature 4K en straks, ik zeg het maar vast geen Eurosport UHD of 4K.
Duurste tv-aanbieder met een abonnementsprijs voor tv die langzaam bij het schandalige af is en gewoon niet aanbieden wat ander providers tegen een veel lager tarief wel biedt.
Ik wil best iets positiefs schrijven, maar kan er vandaag even geen woorden voor vinden.
Gewoon opnieuw NPO 1 HD tijdens het EK voetbal, dit is niet meer te verkopen naar de trouwe klanten.
PS overigens zie ik dat TotaalTV niet heeft gesproken met de woordvoerder, die wordt niet als bron gebruikt, dus wellicht komt NPO 1 UHD alsnog !!Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 May 2024, 19:50.
- 1 Like
Reageer
-
Tja, ik kan er werkelijk niet mee zitten.
Maar voor de mensen die het liefst de voetbal UIT de TV zien komen of de wielrenners IN de kamer willen zien finishen... There is life after sport.... Sterkte
Ik overleef zelfs Wimbledon wel in "mono"
- 4 Likes
Reageer
-
Bordewolf ik heb persoonlijk Delta meerdere keren om duidelijkheid gevraagd omtrent NPO 1 UHD. Op die vraag is nimmer antwoord gekomen. Bij vorige vragen over bijvoorbeeld de Android TV decoder was standaard het antwoord 'als er nieuws is dan informeren wij onze klanten hierover',
In het verlengde van dit antwoord informeert Delta vandaag klanten over de aankomende sportweken met de mededeling dat Champions League finale op Ziggo Sport en EK voetbal op NPO 1 in HD-beeldkwaliteit te zien zijn. Hiermee geeft Delta onomstotelijk aan dat NPO 1 UHD niet bij Delta beschikbaar komt. Als het alsnog wel komt dan ben ik blij voor jou (want eigenlijk verdien jij het als Delta-klant om NPO 1 UHD te mogen bekijken) maar dan kan ik de communicatie van Delta niet langer serieus nemen. Als prominent wordt gesteld dat als er nieuws is dit aan klanten wordt gemeld en het nieuws dat wordt gemeld is dat EK voetbal in HD te zien is (en met geen woord wordt gehint op een mogelijke doorgifte in UHD) dan zou het uiterst vreemd zijn dat dit kanaal er alsnog komt.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer