Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
GlasDraad Borsele gaat door
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
-
Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk berichtMaar hopen dat je niet in een appartement woont want dan is de vreugde gauw voorbij , want dan wordt het aansluiten een lijdensweg .
Ligt hier al twee jaar voor de deur maar binnen komen is een probleem ,veel succes .
Dus blijkbaar is het geen probleem.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk berichtMaar hopen dat je niet in een appartement woont want dan is de vreugde gauw voorbij , want dan wordt het aansluiten een lijdensweg .
Ligt hier al twee jaar voor de deur maar binnen komen is een probleem ,veel succes .
* VVE moet akkoord zijn
* Gebouwbeheerder/Woningbouwvereniging moet akkoord zijn
* Aansluiten is lang niet zo makkelijk als bij een eensgezinswoning/rijtjeshuizenen dus erg duur en tijdrovend
Het komt er op neer dat je nu al zelf proactief aan de slag moet om er voor te zorgen dat het appartement in 1x wordt meegenomen en dus niet moet gaan afwachten totdat men aan het aanleggen is en het appartementengebouw voorbij gaat.Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Mar 2024, 17:58.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Hier is toevallig een topic over gestart op Tweakers. Hier is meer aan de hand dan zo maar aanleggen:
* VVE moet akkoord zijn
* Gebouwbeheerder/Woningbouwvereniging moet akkoord zijn
* Aansluiten is lang niet zo makkelijk als bij een normale woning en dus erg duur en tijdrovend
Het komt er op neer dat je nu al zelf proactief aan de slag moet om er voor te zorgen dat het appartement in 1x wordt meegenomen en dus niet moet gaan afwachten totdat men aan het aanleggen is en het appartementengebouw voorbij gaat.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door copilotGefeliciteerd al die naar de glasdraad gaan van de Kpn want daar is die van.
Volgens die voorlichter in dat busje heeft Delta er helkemaal niks mee te maken.
Schijnbaar is volgens hem hun 1 Gbps sneller dan die bij Delta idioot.
Ik had me beslissing al genomen blijf bij Delta heb nu ook 1 Gbps.
vind het een zeer verwarrend antwoordof heb je nog last van een Jetlag van een beurs bezoeken in Japan
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JvdL Bekijk berichtHoelang blijf de kabel van delta nog bestaan nu er glasvezel van een andere firma komt in borsele
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk berichtkoekeroe niet zo bij de hand doen , aan al deze voor waarden is voldaan maar niet interessant genoeg voor de Delta ,
Ik heb het idee dat jij voor je antwoorden betaald wordt door de Delta
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk berichtkoekeroe niet zo bij de hand doen , aan al deze voor waarden is voldaan maar niet interessant genoeg voor de Delta ,
Ik heb het idee dat jij voor je antwoorden betaald wordt door de Delta,maar ik adviseer u een consult in Halsteren
, daar helpen ze je .Mensen met Waan ideeen
En begrijpend lezen is ook al moeilijk voor je zie ik
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer