Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nog een kabel er bij?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nog een kabel er bij?

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 
Bekeken: 0
Grootte: 1,13 Mb
ID: 294033

  • #2
    Heeft nou niemand haar verteld dat xs4all niet meer bestaat.

    Reageer


    • #3
      Ik juich het alleen maar toe dat er meer glasvezelkabels worden gelegd.
      Zowel Solcon als Odido zijn duurder op de glasvezel van Deltafiber dan op de
      glasvezelnetwerken van anderen.
      Dus de concurrentie is hard nodig.

      Ik heb geen keus maar feitelijk betaal ik nu vijf euro per maand teveel bij Solcon omdat ik alleen kan kiezen voor Deltafiber als glasvezel voor het doorgeven van Solcon.
      Ik vind dat een schandalig prijsverschil!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
        Ik juich het alleen maar toe dat er meer glasvezelkabels worden gelegd.
        Zowel Solcon als Odido zijn duurder op de glasvezel van Deltafiber dan op de
        glasvezelnetwerken van anderen.
        Dus de concurrentie is hard nodig.

        Ik heb geen keus maar feitelijk betaal ik nu vijf euro per maand teveel bij Solcon omdat ik alleen kan kiezen voor Deltafiber als glasvezel voor het doorgeven van Solcon.
        Ik vind dat een schandalig prijsverschil!
        Ah een hoop kritiek op Delta, maar je zit bij Solcon? Iets met aap uit de mouw.
        Ik zou zo zeggen dat je dan beter aan het solconforum kan bijdragen.

        Verder heeft Odido megaaanbiedingen voor het eerste jaar op het Deltanetwerk met megakortingen. Dus zo slecht is het allemaal niet. Bij Solcon dacht ik een 4K-televisie gratis, dus ook geen slechte aanbieding.
        Hebben ze al 4K en UHD bij Solcon? En een Androiddecoder?
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Mar 2024, 12:54.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Ah een hoop kritiek op Delta, maar je zit bij Solcon? Iets met aap uit de mouw.
          Ik zou zo zeggen dat je dan beter aan het solconforum kan bijdragen.

          Verder heeft Odido megaaanbiedingen voor het eerste jaar op het Deltanetwerk met megakortingen. Dus zo slecht is het allemaal niet. Bij Solcon dacht ik een 4K-televisie gratis, dus ook geen slechte aanbieding.
          Hebben ze al 4K en UHD bij Solcon? En een Androiddecoder?
          Ik zou zo zeggen dat je dan beter aan het solconforum kan bijdragen.Ik zou zeggen Bor de wolf ,Maak Je eigen woorden Waar Als Inlikker van Delta daar hebben wij ook niks aan
          Laatst bewerkt door koekeroe; 18 Mar 2024, 13:33.

          Reageer


          • #6
            Gaat Bordewolf nu voor mij bepalen op welk forum ik wat mag bijdragen?

            Feit blijft dat Deltafiber zowel voor Odido als Solcon vijf euro per maand meer vraagt dan dat deze aanbieders kosten op de andere glasvezelnetwerken.
            Dat jij dat liever niet hoort en mij gelijk de mond wil snoeren zegt alles over jou, Bordewolf.

            Die mega aanbiedingen van Odido zijn nog altijd vijf euro duurder per maand op de glasvezel van DeltaFiber dan op de andere glasvezelnetwerken.

            Feiten waar je niet omheen kunt, dus leg maar aan die glasvezelnetwerken, KPN Netwerk en Glaspoort en ODF!
            De klant kiest dan vanzelf voor het voordeel en heeft Deltafiber met zijn huidige tarieven het nakijken.

            Reageer


            • #7
              Blijft toch altijd weer gezellig zo’n forum!

              Reageer


              • #8
                Bij mij ligt de verbinding er weer uit. Odido over Delta. Omvormer staat op ALARM. Gelukkig krijg ik van Odido dan altijd vouchers voor mobiel maar hallo zeg.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X