Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vakbond organiseert cao-actie bij Delta Fiber

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vakbond organiseert cao-actie bij Delta Fiber

    FNV: ‘Vlaaieractie’ bij telecomreus DELTA Fiber, werknemers eisen goede cao - FNV

  • #2
    Ach ja, we willen allemaal een goede CAO. De FNV komt wel vaker langs om de wensen van de werknemers te horen.

    Reageer


    • #3
      Dat zullen de uitbuiters van Delta Fiber niet prettig vinden ,ze krijgen al geen personeel te pakken ,Hun glasvezel loopt ook niet lekker ,weinig mensen die overstappen op glasvezel,maar ze hebben op afstand een abonnee die alles recht praat wat krom is,als het licht op rood staat zegt hij nog dat het groen was,Ik zou zeggen Personeel ,ga voor een goede CAO

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
        Dat zullen de uitbuiters van Delta Fiber niet prettig vinden ,ze krijgen al geen personeel te pakken ,Hun glasvezel loopt ook niet lekker ,weinig mensen die overstappen op glasvezel,maar ze hebben op afstand een abonnee die alles recht praat wat krom is,als het licht op rood staat zegt hij nog dat het groen was,Ik zou zeggen Personeel ,ga voor een goede CAO
        Op dit forum herkenbaar gedrag zoals de abonnee hierboven beschreven.
        Er wordt een herschikking van financiële middelen geëist. Eens kijken hoe snel goed werkgeverschap tot een CAO akkoord leidt.

        Reageer


        • #5
          Dit bericht staat onder het kopje nieuws en dat is het. Als u alleen problemen en oplossingen wilt lezen zult u zich moeten beperken tot die rubrieken.
          Zo moeilijk en vreselijk is het allemaal niet

          -----

          Oeps, de reactie waarop ik reageerde is ineens foetsie en nu slaat mijn reactie een beetje als een haar op een kale pruik
          Laatst bewerkt door anomaly; 14 Mar 2024, 13:55.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X