Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta beste regionale internetaanbieder - Umlaut

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta beste regionale internetaanbieder - Umlaut

    Nederlandse telecomnetwerken scoren uitmuntend in umlaut-tests | NLconnect
    Laatst bewerkt door driepinter; 29 Feb 2024, 09:28.

  • #2
    Klopt helemaal, maar Delta is al lang niet meer zo regionaal…

    Reageer


    • #3
      Klopt niks van
      KPN is de stabielste en de beste die alles op orde heeft. Ook de klantenservice en ondersteuning

      Reageer


      • #4
        In principe is een provider met landelijke dekking ook een regionale provider.
        Het zijn eigenlijk woordspelletjes die de consument over de digitale streep moeten trekken.

        In het artikel staat onder meer: 'De providers worden beoordeeld op de onderdelen downloadsnelheid, uploadsnelheid, latency, betrouwbaarheid en stabiliteit. Er wordt gemeten met apps op Android devices die gebruik maken van WiFi.'
        Dit is misleidend omdat een dergelijke (lab)test juist ontdaan zou moeten zijn van beïnvloedbare onderdelen zoals Wifi (welke versie?) en het device (welke smart phone) waarop Android (welke versie) is geinstalleerd. Elke consument gebruikt andere samensteling van connectiviteit mbt wifi (protocol, layout woning, lokale netwerk, type telefoon en versie Android).
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Feb 2024, 11:46.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
          Klopt niks van. KPN is de stabielste en de beste die alles op orde heeft. Ook de klantenservice en ondersteuning
          Je vergeet 'voor mij de beste'. Elke provider heeft zijn eigen problemen, ook 'de beste' :-)
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Kleine nuance : Het enige waar ze een paar punten hoger scoren (3%) is down/up snelheid , wie gaat dat merken ?
            De rest scoort ook goed , toch ?

            Reageer


            • #7
              Ik kan me niet herinneren dat Delta nog ondersteuning bood in het gebied

              Reageer


              • #8
                Zuid-Holland meldt zich ! Waarvoor dank! Toch maar weer gerapporteerd.
                Het begint verdomde irritant te worden.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Zuid-Holland meldt zich ! Waarvoor dank! Toch maar weer gerapporteerd.
                  Het begint verdomde irritant te worden.
                  Oprechte vraag: Rapporteren (van spambots) doe ik zelf ook, maar waarom moet dat hier ook gemeld worden?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                    Oprechte vraag: Rapporteren (van spambots) doe ik zelf ook, maar waarom moet dat hier ook gemeld worden?
                    Foute aandacht trekken en totaal niet in de gaten hebben hoe irritant hij zelf bezig is...
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X