Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Fiber bespaart flink op uitstoot met nieuwe apparatuur voor interactieve tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

    Het lijkt mij eerder nergens voor nodig dat een normale gebruiker (lees klant) een andere gebruiker (lees klant) op de vingers tikt en terecht wijst. Ook al heeft deze gebruiker (lees klant) inhoudelijk het gelijk aan zijn zijde.

    Dat Delta er blijkbaar bewust voor kiest om op dit forum niet actief te modereren, betekent bij een forum dat echt de aandacht van de eigenaar heeft niet dat gewone gebruikers (lees klanten) het heft in eigen handen mogen nemen en zich dan maar als moderator gaan gedragen. Als Delta Bordewolf de capaciteit vindt hebben om moderator te zijn dan moet mijn hem ook het label van moderator opplakken.
    Waarvan akte, maar ik pas voor een moderatorrol.
    Tot slot wordt er nogal iets gevonden van een goed bedoeld advies aan een mede forumlid.
    Dus doe even gezond en sla niet door… Vier het leven en sta elkaar niet naar het leven, nergens voor nodig.
    Er is leed genoeg op deze wereld.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Feb 2024, 18:50.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Dus doe even gezond en sla niet door… Vier het leven en sta elkaar niet naar het leven, nergens voor nodig.
      Er is leed genoeg op deze wereld.
      Handel er dan ook naar.....
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

        Het lijkt mij eerder nergens voor nodig dat een normale gebruiker (lees klant) een andere gebruiker (lees klant) op de vingers tikt en terecht wijst. Ook al heeft deze gebruiker (lees klant) inhoudelijk het gelijk aan zijn zijde.

        Dat Delta er blijkbaar bewust voor kiest om op dit forum niet actief te modereren, betekent bij een forum dat echt de aandacht van de eigenaar heeft niet dat gewone gebruikers (lees klanten) het heft in eigen handen mogen nemen en zich dan maar als moderator gaan gedragen. Als Delta Bordewolf de capaciteit vindt hebben om moderator te zijn dan moet mijn hem ook het label van moderator opplakken.
        Helemaal mee eens.
        maar bor de wolf heeft wel op mijn vraag gereageed , welliswaar met een wedervraag , dat waardeer ik.

        Reageer


        • #19
          Zeg stelletje zeurpieten die daar rond kuieren hou nu eens op met dat eeuwige geblaf en gekat naar elkaar kan er nu nog niet eens een keer fatsoenlijk gewoon op dit forum met elkaar om gegaan worden zonder al dat negatieve gedoe , ben ik misschien in overtreding met de regels als tester maar ik wou gewoon aangeven dat Delta volop bezig is met nog te verbeteren ten opzichte van de andere providers .
          Zullen jullie in het midden van het land niet weten maar ik ben al vanaf de PZEM lid van de club , als je het dus niet aan staat ga dan naar een andere club .

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
            Zeg stelletje zeurpieten die daar rond kuieren hou nu eens op met dat eeuwige geblaf en gekat naar elkaar kan er nu nog niet eens een keer fatsoenlijk gewoon op dit forum met elkaar om gegaan worden zonder al dat negatieve gedoe , ben ik misschien in overtreding met de regels als tester maar ik wou gewoon aangeven dat Delta volop bezig is met nog te verbeteren ten opzichte van de andere providers .
            Zullen jullie in het midden van het land niet weten maar ik ben al vanaf de PZEM lid van de club , als je het dus niet aan staat ga dan naar een andere club .
            Helemaal goed toch? Dat wordt ook zeer gewaardeerd dat iemand positief is over Delta (dat ben ik zelf ook!)

            Ik wou je alleen waarschuwen dat je een geheimhoudingsverklaring hebt getekend en dat je in dat geval niets of niet te veel los mag laten over tests waaraan je deelneemt. Het is alleen zodat je niet in de problemen komt.

            En zeker... Delta is echt druk bezig met verbeteringen, dat is een feit!

            En verder ook eens dat het negatieve gezanik maar eens gedaan moet zijn. Laten we het hier gezellig houden met elkaar. Er is genoeg leed op deze wereld om ons druk om te maken i.p.v. kleine niemendalletjes.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Feb 2024, 08:47.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X